Skip to Content

ACTIVIDADES DO MARATÓN DE ASTROPARTÍCULAS

Os días 14 e 16 de outubro desenvolveuse no IES Arcebispo Xelmírez II a Maratón de Astropartículas (https://cienciaxelmirezii.wordpress.com/2020/10/25/maraton-de-astroparticulas/), un ciclo de charlas e actividades para o alumnado de 4º ESO (todo o alumnado) e 1º e 2º de bacharelato (de física e química e física, respectivamente) no marco da realización en Galicia desta actividade, grazas ao empeño da nosa compañeira Raquel Veira, do CPI O Cruce de Cerceda, e ao tesón da coordinadora da actividade, Mª Dolores R. Frías, que lidera este proxecto de divulgación financiado pola FECyT. Participou tamén alumnado do IES Rosalía de Castro (Santiago), co cal as actividades desenvolvérense en tres centros diferentes.

BIBLIOTECA Arcebispo Xelmírez II Curso 2020-2021

Este curso debido á situación que estamos a vivir non podemos disfrutar da biblioteca de forma física, pero a Biblioteca Arcebispo Xelmírez II segue funcionando!!

O maratón de astropartículas chega a Santiago de Compostela (e bisbarra...)

Entre o mércores 14 e o venres 16 de outubro de 2020 terá lugar o Maratón de Astropartículas en Santiago de Compostela.

Coordinado por Mª Dolores Rodríguez Frías, catedrática de Física na Universidade de Alcalá de Henares, é o resultado dun proxecto do FECyT.

Nesta ocasión, visitarán o IES Arcebispo Xelmírez II (mércores e venres pola mañá), así como o CPI O Cruce de Cerceda e o IES Rosalía de Castro. No noso centro haberá charlas e talleres para o alumnado de 4º ESO, e 1º e 2º de bacharelato (bacharelato científico e alumnado de Física).

Entre os poñentes das numerosas actividades, atópanse Luis del Peral (UAH), Gonzalo Parente (USC), Víctor Tilve e Ramón I. Marzoa (Observatorio de Javalambre), Mario Gómez (Univ. de Huelva) e Josefina Ling (USC).

https://spas.uah.es/

Presentouse o STEMBach 2020-21

Este mércores 8 de outubro realizamos a presentación do programa STEMBach. A pesar das dificultades desta situación, temos unha enorme ilusión por seguir desenvolvendo todas aquelas actividades e iniciativas que sexa posible. Iremos informando, e tamén... podes achegar suxestións ou ideas. Por que non?

Para comezar, debatemos sobre a planificación do curso e sobre os avances que se levan realizado nos traballos de investigación que lerán os compañeiros de 2º curso ¡Teñen moi boa pinta!

Tamén visualizamos o vídeo de promoción deste programa (https://youtu.be/UqnZ8aLf-b4) que preparamos para este inicio de curso. ¡Bótalle unha ollada e dános a túa opinión!

AVISO- Horario de oficina

Os días 6,78 e 9 de outubro a oficina de administración permanecerá pechada. 

Unicamente se atenderán os trámites urxentes. 

Para contacto usen o correo do centro: ie.arcebispo.xelmirez.2@edu.xunta.gal ou  no teléfono 881 867 055.

Desculpen as molestias

Declaración responsable

Lembramos ás familias que o protocolo da Consellería de Cultura, Educación e Universidade contra a covid-19 establece a obrigatoriedade por parte das familias antes de enviar os/as alumnos/as ao centro da realización dunha enquisa de autoavaliación covid.

Por outro lado, deben cubrir e asinar a seguinte declaración responsable a principios de curso, que deben entregar ao titor na primeira quincena de curso.

Para máis información remitimos ás instrucións da Consellería de Cultura, Educación e Universidade sobre medidas a adoptar na volta segura ás aulas

Organización de espazos, sentidos de circulación e organización dos recreos

Nos planos que seguen poden consultar a distribución de espazos, situación das aulas dos diversos grupos e os sentidos de circulación no centro, durante o curso académico 2020-21, resultado da adaptación ao protocolo da Consellería de Educación ante a covid-19:

Así mesmo, informamos de que para garantir o mantemento das distancias de seguridade nos tempos de lecer temos establecidas dúas quendas de recreo e cada nivel ten asignada unha zona do recinto escolar, como poden ver neste documento.

Inicio de curso

Como seguro saben polos medios de comunicación o inicio deste curso escolar estivo rodeado de confusión e incerteza, de maneira que aspectos organizativos clave non quedaron definitivamente fixados ata hai menos de unha semana. Por este motivo demorámonos en enviar esta información.

Por necesidade de ocupación dos espazos de maior capacidade do centro o alumnado de bacharelato asistirá só á presentación do seu grupo e non se incorporará ao centro ata o luns 28 de setembro, xa no seu horario habitual. Lembrámoslle que todo o bacharelato é presencial. O alumnado da ESO asistirá en horario habitual co servizo ordinario de transporte desde o día da súa incorporación.

Polo tanto, o calendario de inicio de curso queda como segue:

Día 23 de setembro:

  • 1º e 2º de ESO: 08:30 h a 14:10 h.
  • 1º de Bacharelato:
    • Grupos A e C: 12:30 h a 13:00 h
    • Grupo B: 13:00 h a 13:30 h
    • Grupos D e E: 13:30 h a 14:00 h

Día 24 de setembro:

  • 3º de ESO: 08:30 h a 14:10 h
  • 2º de Bacharelato:
    • Grupos A e C: 11:30 h a 12:00 h
    • Grupo B: 12:00 h a 12:30 h
    • Grupos D e E: 12:30 h a 13:00 h

Día 25 de setembro:

  • 4º de ESO: 08:30 h a 14:10 h

 

Fondo solidario de libros de texto. Entrega dos libros e vales para material escolar

A entrega dos libros  de texto do fondo solidario e do vale para material, de ser o caso, farase  segundo o seguinte calendario:  

DÍA                         HORA                               CURSO

XOVES 17             18:00 - 20:30                     4º ESO

VENRES 18           17:30 - 20:30                     2º ESO

LUNS 21                17:30  - 20:30                    1º ESO

MARTES 22           17:30 - 20:30                     3º ESO

A recollida debe facela o  pai, nai ou titor/a legal do  alumnado ou  unha persoa maior de idade que conte coa autorización destes.

Lémbrase a obriga do uso de mascarilla e manter en todo momento as distancias de seguridade.

Fondo solidario de libros de texto. Listaxe definitiva

Publicadas as listaxes definitivas do FONDO SOLIDARIO de libros de texto no taboleiro de anuncios, as persoas interesadas poden consultalas personalmente no centro, ou chamando por teléfono.

Tamén poderán consultar a súa solicitude de axudas na aplicación fondo libros, no menú lateral cidadán accedendo con certificado electrónico ou chave 365.

Na seguinte semana publicarase o calendario de entrega.

Medidas a adoptar fronte á COVID-19

A continuación presentámoslles tres documentos moi breves (cliquen en "Ler máis" para velos) que resumen as normas que debemos seguir todos, tanto persoal docente e non docente como alumnado e familias. Pregámoslles que os lean con atención e sexan escrupulosos no seu cumprimento. Por parte do centro, poden contar co noso máximo esforzo e implicación na súa aplicación.

Ante calquera dúbida, póñanse en contacto co centro.

Normas para o alumnado

Normas para as familias

Medidas adoptadas polo centro

Adiado o comezo de curso

A Consellería de Educación tomou o venres 11 de setembro a decisión de adiar o comezo de curso ata os días 23, 24 e 25 deste mes, mantendo a incorporación gradual do alumnado por niveis:

1º e 2º de ESO e 1º de Bacharelato, o mércores 23 de setembro

3º de ESO e 2º de Bacharelato o xoves 24 de setembro

4º de ESO o venres 25 de setembro

Haberá servizo de transporte escolar en horario ordinario.

Neses días o alumnado non terá o seu horario habitual de clases, senón que se dedicarán a presentación de profesorado, aulas virtuais, e a familiarizarse con tódalas normas derivadas da aplicación do plan para a prevención fronte á covid-19.

Actualización da versión da aula virtual

A aula virtual do noso centro está implementada coa versión 2.6.11 de Moodle. Nos próximos días actualizarase á versión 3.3.9, isto suporá que a aula virtual permanecerá fóra de servizo durante este proceso (estímase que un día) para que non se vexa afectado polo acceso dos usuarios. A páxina web permanecerá dispoñible. 

Este proceso non afecta ao contido actual da aula virtual. Mantéñense os usuarios, as categorías de cursos, os cursos, os contidos e actividades, a matriculación e traballo do alumnado, as cualificacións, etc, aínda así, antes de realizar esta actualización, farase unha copia de seguridade de todos os seus ficheiros.

Realizada a actualización, o aspecto externo da aula virtual póde verse afectado ata que non se implemente un dos temas da nova versión (os temas da versión 3.* son distintos dos da 2.*)

Preinscrición e matrícula na universidade

Resumo do procedemento de preinscrición e matrícula na universidade en Galicia 2020

Ver o seguinte arquivo

 

A alumna Uxía Noya premio do X Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos

A alumna Uxía Noya, de 2º de Bacharelato, vén de conseguir o premio do X Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos. O traballo, titulado "A FRONTEIRA ENTRE O PÚBLICO E O PRIVADO NA SOCIEDADE DA REDE", foi realizado dentro dos proxectos do alumnado de STEMBACH e titorizado polas profesoras do centro Ana María Alonso e Pilar Figueroa, baixo a dirección das profesoras da facultade de socioloxía da Universidade da Coruña Montserrat Golías e Elvira Santiago. Parabéns a todas!

Distribuir contido


by Dr. Radut