Listaxes definitivas Fondolibros

Publícanse as listaxe definitivas de admitidos e excluídos da axuda de fondolibros. Esta información está dispoñible tamén no taboleiro interior do instituto.

No arquivo chamado "lista de libros complementarios 2019" figura para cada alumno e alumna se algún dos libros adxudicados son complementarios, indicados cun (c) ao final do nome do libro.

O reparto de libros non complementarios terá lugar os seguintes días:

Luns 16: de 17.00h a 20.30h

Inicio das actividades lectivas

O inicio das actividades lectivas será o luns 16 en horario ordinario de 08.30h a 14.10h.

Haberá transporte escolar no horario habitual.

Fondo solidario de libros. Calendario

Presentación de solicitudes: Do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019.

Recollida dos libros do curso 2018-2019: 20 e 21 de xuño de 2019.

Publicación de listaxes provisionais: 10 de xullo de 2019.

Reclamacións ás listaxes provisionais: 11 e 12 de xullo.

Publicación de listaxes definitivas: 13 de setembro de 2019.

Entrega dos libros ao alumnado da ESO: Na segunda quincena de setembro, antes do día 27.

Bolsas para Bacharelato

Vén de publicarse no BOE a convocatoria de becas de carácter xeral para alumnado de Bacharelato. As solicitudes fanse a través da páxina do Ministerio de Educación. O prazo de solicitude remata o 1 de outubro.

Texto da convocatoria

O enlace onde se poden solicitar é o seguinte:

Calendario Setembro 2019

No arquivo adxunto está o calendario de setembro (exames, entrega de notas, revisión de notas, matrícula,...)

Fondo solidario de libros. Listaxes provisionais

Con data 10/07/2019 publícanse as listaxes provisionais do fondo solidario de libros para o curso 2019/2020.

O prazo para presentar reclamacións ó dito listado finaliza o venres 12 de xullo.

Exames de setembro. Curso 2018-2019

Xa se poden consultar os horarios dos exames de setembro no arquivo adxunto.

Libros de texto 2019-2020

Os libros de texto para o curso 2019-2020 son os que figuran no seguinte enlace. Tamén se poden consultar no submenú de Secretaría na parte esquerda da páxina.

Libros de texto

Nota: Corrixíuse o ISBN do libro de Historia do Mundo Contemporáneo de 1º de Bacharelato.

Calendario ordinario de matrícula para o curso 2019-20

Aínda que o prazo ordinario de matrícula para ESO e Bacharelato é dende o 25 de xuño ao 10 de xullo, o centro establece para cada nivel educativo os seguintes días preferentes de matrícula:

Nivel Datas
1º ESO 25-26-27 de xuño
2º ESO 28 de xuño e 1 de xullo
3º- 4º ESO 2-3 de xullo
1º BAC 4-5 de xullo
2º BAC 8-9 de xullo

Visita ao museo arqueolóxico da Terra Santa e a exposición Leonardo Da Vinci

O sábado 22 de xuño realizouse unha visita ao museo arqueolóxico da Terra Santa e a exposición Leonardo Da Vinci, aberta a toda a comunidade educativa: profesorado, persoal non docente, alumnado e familias.

Día mundial da música e da danza

Os departamentos de música e de educación fisica organizaron o dia 21 de xuño, día mundial da música e da danza, unha serie de actuacións nas que non podía faltar a actuación da orquesta escolar integrada por estudantes de 1º de bacharelato que nesta ocasión interpretaron un tema de A. Ketelbey “O mercado persa“. Alumnado de distintos cursos participou nun espectáculo de Acrosport, deporte acrobático-coreografico e un flashmob.

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

Festa para rematar: DJ Suso Flores

E para rematar as actividades deste curso, estivo connosco Suso Flores un dos DJs máis reputados nas salas londinienses que fixo unha escapada para achegarse ata o noso centro. O compositor de Techno para meniños deixounos unha boa mostra da súa profesionalidade e do seu traballo nun set que preparou para a ocasión. Aquí unha foto xusto nos inicios.

Presentando a música de Vudú

O xoves 20 de xuño xa en plena recta final de curso tivemos a inmensa sorte de recibir no noso centro a Belém Tajes e Maritxinha, as dúas integrantes de Vudú. Grazas á colaboración da Fundación Paideia coñecemos o seu traballo musical baseado na tradición pero que tenta chegar a un público o máis diverso posible. Marabilla.