Información para admisión de alumnado. Curso 2017-2018

Información admisión curso 2017-2018

As solicitudes de reserva para centros adscritos e de admisión para alumnos de Ensinanza Secundaria Obrigatoria e Bacharelato en centros sostidos con fondos públicos podense facer a través da web da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria premendo no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• Prazo para a solicitude de reserva: do 1 de febreiro ao 15 de febreiro de 2017.
  • Prazo para a solicitude de admisión: do 1 de marzo ao 20 de marzo de 2017.

O vindeiro xoves 26 de xaneiro ás 18 horas celebraremos unha Xornada de portas abertas na que ampliaremos toda esta información.

Proceso de admisión 2017-18 (Xefatura Territorial)

Conferencia de Anxel Carracedo no IES Arcebispo Xelmírez II (La Voz de Galicia)

Visita ao CIMUS - Alumnado da materia Psicoloxía de 2º de Bacharelato - 1/2/2017

O mércores 1 de febreiro de 2017 o alumnado da materia de Psicoloxía (optativa de 2º de Bacharelato) realizou unha visita guiada ás instalacións do CIMUS en Santiago de Compostela.

Ruth González organizou ata o mínimo detalle todo e, ademais, guiounos polas instalacións comúns do centro. Jannette Rodríguez e Juan Parga ensináronlles os laboratorios onde traballa o grupo de investigación sobre a enfermidade de Párkinson. Amparo Pérez fixo que comprenderan a importancia da investigación básica na elaboración de fármacos mostrándolles as instalacións do grupo Innopharma.

¿Será Piteas el modelo educativo de Galicia? (La Voz de Galicia)

Xurxo Mariño imparte unha conferencia no IES Arcebispo Xelmírez II (El Correo Gallego)

Actividades da Escola de Pais e Nais

Colaboracion do IES Arcebispo Xelmírez II coa ONG Families4peace

Aquí tedes o vídeo da colaboración do noso centro coa ONG Families4peace, na que se xuntaron 200 caixas de roupa e comida para aos refuxiados en Tesalónica.

"El Xelmírez II reunió alimentos y ropa de la comarca con destino a personas refugiadas" (La Voz de Galicia)

recollida de alimentos para refuxiados

Probas de acceso aos ciclos formativos de grado medio e grado superior. Convocatoria 2017

No DOG do 5 de xaneiroo saiu publicada a Orde do 22 de decembro polo que se convocan probas para acceso a ciclos tanto de grado medio como de grado superior.

A continuación aparecen os enlaces ós aspectos máis importantes desta convocatoria.