EXAMES DE SETEMBRO E MATRÍCULA

Publícase o calendario de setembro, con información sobre os exames da convocatoria extraordinaria (ver horario dos exames), a entrega de notas, e prazos para a revisión dos exames e posibles reclamacións ás cualificacións (ata as 14:00 do xoves 6 para o alumnado de 3º e 4º ESO e 1º e 2º de BAC; ata as 14:00 do venres 7 para o alumnado de 1º e 2º ESO)

A matrícula terá lugar preferentemente nos seguintes días:

Publicadas as listas de admitidos e excluídos en fondo libros

12/07/2018

As familias dispoñen de dous días para facer alegacións. Teñen toda a información neste enlace.

Para calquera dúbida, póñanse en contacto co centro

Ceremonia de entrega dos premios Ofelia Devesa 2017-2018 e vídeos gañadores

O luns 11 de xuño tivo lugar no IES Arcebispo Xelmírez II a cerimonia de entrega dos premios Ofelia Devesa de Educación Activa 2017-2018, que continúan con obxectivo, nesta III edición, de promover a investigación, a divulgación e a creatividade entre o alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. Durante a gala de entrega de premios, proxectáronse no salón de actos do centro os videos presentados polo alumnado participante, antes de comunicar os nomes dos gañadores e proceder á entrega de diplomas.

Xunto coas alumnas e os alumnos premiados, na imaxe sobre estas liñas, de esquerda a dereita: Carlos Lema Devesa, catedrático de Dereito Mercantil na Universidade Complutense de Madrid, exalumno do Instituto Arcebispo Xelmírez e promotor do premio; Manuel Dios Diz, concelleiro de educación e cidadanía de Santiago de Compostela; Valentín García Gómez, secretario xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia; Goretti Sanmartín Rei, vicepresidenta da Deputación da Coruña e Ana M. Alonso Rodríguez, directora do centro.

A oferta educativa do centro é a seguinte:

Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)

Na etapa de educación obrigatoria, en 4º o alumnado pode elixir a orientación as ensinanzas académicas (cara ao Bacharelato) ou aplicadas (cara a Formación Profesional).

Bacharelato

Despois do ensino obrigatorio o alumnado ten a posibilidade de realizar no centro o Bacharelato que consta de dous cursos con distintas modalidades para elixir.

Relación libros de texto curso académico 2018-2019

Publícase a relación de libros texto para o ano académico 2018-19

Fondo solidario de libros d texto. Prazos publicación listaxes.

Ao amparo do establecido no Artigo 19.2 da ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19, segundo o que “Os prazos para realizar os actos de xestión indicados nas letras anteriores poderá fixalos o centro, en función das súas necesidades, e deberá publicalos no seu taboleiro de anuncios e/ou páxina web, de forma que quede garantido que os representantes legais do alumnado os coñecen con antemán”, o IES Arcebispo Xelmírez II, por razóns sobrevidas a partires do 6 de xullo,

Convocadas axudas para a STEMweek: reunión informativa 3º e 4º ESO

Xúntase a Orde do 23 de maio de 2018 pola que se aproban as bases e se convocan axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

O xoves 14 de xuño ás 19:30 h terá lugar unha reunión informativa na aula de usos múltiples do centro á que convidamos ás familias do alumnado de 3º e 4º ESO.

CALENDARIO DE MATRICULA CURSO 2018-19

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E BACHARELATO

Prematrícula: Do 11 ao 15 de xuño.

Prazo ordinario : Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo extraordinario: Do 1 ao 10 de setembro.

Resumo de instrucións para a solicitude de axudas para adquirir material escolar e participación no fondo solidario de libros de texto

Publicada no DOG do 21 de maio a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Lembramos ás familias os datos máis salientables da mesma no ficheiro adxunto.

Máis información | CCEOU

Graduación da promoción 2012-2018

O pasado venres 18 de maio, celebramos o acto de Graduación do alumnado de 2º de Bacharelato, da promoción 2012-2018. Deixámosvos a foto de grupo coas titoras de recordo. Parabéns!