Fondo solidario e vales para a adquisición de libros e material.

Vales para adquisión de libros e material escolar:

Xa podedes pasar a recoller os vales para a adquisición de libros de texto (2º e 4º de ESO) e o vale para adquisición de material, segundo corresponda e sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2016-2017 (con todas as materias do curso 2015-2016 superadas na convocatoria ordinaria de xuño)
  • Que devolvera todos os libros mercados co vale do curso 2015-2016 e que estiveran en bo estado

Fondo Solidario (1º e 3º ESO)

Listaxe provisional de alumnado admitido. O prazo de reclamación á listaxe provisinal será nos dous días seguintes á publicación. (19 e 20 de xullo)

Premios extraordinarios de ESO ó rendemento académico

Nos seguintes enlaces aparece toda a información para o alumnado que queira participar nos premios extraordinarios da ESO e reuna os requisitos (ter finalizado 4º ESO no curso 2015/2016, e ter unha media de 9 ou superior nos catro cursos).

Solicitude en papel para presentar no rexistro da Xunta.

Sede electrónica onde se pode presentar a solicitude de forma telemática.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 28 de agosto.

Horarios e aulas para os exames de setembro 2016

No seguinte enlace tedes o calendario dos exames de setembro.

Exames

Listado de libros de texto 2016-2017

Libros de texto

Actualizado co libro de Educación Física de 1º e 3º ESO.

Proposta de resolución de adxudicación do servicio de xestion e explotación da cafetería para o curso 2016/2017

No seguinte enlace pódese consultar a proposta de resolución.

Modelos de matrícula - Curso 2016/2017

Nos seguintes enlaces tedes a información e os formularios de matrícula.

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Seguro Escolar (para alumnado de 3º e 4º da ESO e de 1º e 2º de Bacharelato)

Rutas bus escolar

Contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería

Nos seguintes enlaces podedes atopar a información relativa á contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do centro.

- Convocatoria

- Normativa

- Anexo I - Declaración responsable

Anexo II - Proposición económica

Anexo III - Lista de precios

Libros de texto 2016-2017

Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño, a diferencia de outros anos esta vez todas as persoas interesadas deben presentar a solicitude no centro ata o 23 de xuño.

No caso de ter varios irmáns no mesmo centro presentarase unha única solicitude.

A solicitude é a mesma para acceder ó fondo solidario (1º e 3º ESO) como para recibir o vale da axuda de libros (2º e 4º) ou acceder á axuda para material escolar se é o caso.

Solicitude (entregar as 4 primeiras páxinas). Tamén se pode recoller en formato papel nas oficinas do centro.

Listaxes definitivas de alumnado admitido

No seguinte enlace podedes consultar as listaxes definitivas de alumnado admitido.

Contra a relación definitiva de alumnado admitido pódese presentar recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial da Consellería de Educación de A Coruña, no prazo dun mes.

Listaxes definitivas

Viaxe cultural a París

Alumnado de francés do noso centro xunto con alumnado de francés do IES nº 1 de Ordes viaxou a París do 11 ao 17 de marzo.