O alumnado do club de ciencia presenta na EGAP o seu traballo.

O I.E.S. Arcebispo Xelmírez II foi invitado a expoñer o traballo desenvolvido no club de ciencia nas xornadas organizadas polo CAFI "Compartindo experiencias de formación en centros" (S1803002), celebradas na EGAP de Santiago de Compostela o 6 de outubro.

Seis alumnas e alumnos participantes no club de ciencia, en representación de todos os seus compañeiros, presentaron ao profesorado asistente as principais actividades levadas a cabo no proxecto de investigación de propiedades do solo, "Mira por onde pisas", así como as actividades proxectadas para este novo curso escolar.

¡MOITAS GRAZAS AOS PARTICIPANTES!

Presentación do Bacharelato STEM

O I.E.S. Arcebispo Xelmírez II é un dos quince centros seleccionados en toda Galicia para comezar a impartir este curso o bacharelato de excelencia en ciencia e tecnoloxía, aberto a todo o alumnado de 1º de bacharelato.

Este alumnado cursará unha materia adicional e levará a cabo, no 2º curso, un traballo de investigación en colaboración con docentes e investigadores das universidades e principais centros galegos.

O 20 de setembro inaugurouse formalmente esta opción académica coa presenza do equipo directivo do centro.

MJPérez visitou o Xelmírez II

A artista arzuá deixou fonda pegada no I.E.S. Arcebispo Xelmírez II na súa visita deste martes 2 de outubro.

En horario de tarde e durante case unha hora, dentro da programación de actividades que desenvolve o equipo de dinamización da lingua, MJ Pérez falou co alumnado de 4º ESO e de 1º de bacharelato A e C sobre a súa traxectoria vital, amosou algúns dos seus traballos audiovisuais e falou dos seus próximos proxectos. Asemade, cantou algunhas das súas cancións e defendeu a vitalidade da música galega, da que destacou a gran variedade que presenta na actualidade.

FONDOLIBROS: PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxe definitivas de admitidos e excluídos da axuda de fondolibros, así como a dos vales de material escolar. Esta información está dispoñible tamén no taboleiro interior do instituto.

No arquivo chamado "lista de libros complementarios" figura para cada alumno e alumna se algún dos libros adxudicados son complementarios, indicados cun (c) ao final do nome do libro.

O reparto de libros non complementarios terá lugar a partir do martes. Deberán recollelos os proxenitores ou titores legais, a partir do martes 18, en horario de oficina pola mañá (09:30 a 14:00) e pola tarde de 16:30 a 19:30.

O I.E.S. Arcebispo Xelmírez II apoia a iniciativa da USC pola igualdade de xénero

A USC organiza o xoves 20 de setembro de 2018 unha xornada para a igualdade de xénero, na que terá lugar na piscina universitaria cuberta a 1ª Maratón 24 Horas Nadando.

Todas as persoas que se inscriban poderán participar realizando un tramo de 10 minutos ou menos (inscricións na web de actividades deportivas da USC).

Inicio das actividades lectivas curso 2018-19

INICIO DAS ACTIVIDADES LECTIVAS CURSO 2018-19
DÍA 17, LUNS

10.15-12.15: Recepción do alumnado de ESO
No seguinte horario, o alumnado de Ensinanza Secundaria Obrigatoria será recibido, na Sala de Usos Múltiples, polos seus titores que os acompañarán ás aulas de referencia.

EXAMES DE SETEMBRO E MATRÍCULA

Publícase o calendario de setembro, con información sobre os exames da convocatoria extraordinaria (ver horario dos exames), a entrega de notas, e prazos para a revisión dos exames e posibles reclamacións ás cualificacións (ata as 14:00 do xoves 6 para o alumnado de 3º e 4º ESO e 1º e 2º de BAC; ata as 14:00 do venres 7 para o alumnado de 1º e 2º ESO)

A matrícula terá lugar preferentemente nos seguintes días:

Publicadas as listas de admitidos e excluídos en fondo libros

12/07/2018

As familias dispoñen de dous días para facer alegacións. Teñen toda a información neste enlace.

Para calquera dúbida, póñanse en contacto co centro

Relación libros de texto curso académico 2018-2019

Publícase a relación de libros texto para o ano académico 2018-19

Fondo solidario de libros d texto. Prazos publicación listaxes.

Ao amparo do establecido no Artigo 19.2 da ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19, segundo o que “Os prazos para realizar os actos de xestión indicados nas letras anteriores poderá fixalos o centro, en función das súas necesidades, e deberá publicalos no seu taboleiro de anuncios e/ou páxina web, de forma que quede garantido que os representantes legais do alumnado os coñecen con antemán”, o IES Arcebispo Xelmírez II, por razóns sobrevidas a partires do 6 de xullo,