Celebramos o Día Mundial da Filosofía co alumnado de ESO e Bacharelato

O terceiro xoves do mes de novembro celébrase, cada ano, o Día Mundial da Filosofía para recordar a importancia da reflexión filosófica e animar as persoas de todo o mundo a compartir a súa herdanza filosófica entre si. Co gallo desta celebración, ao longo desta semana, o Departamento de Filosofía do noso centro organizou unha serie de charlas-coloquio dirixidas ao alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1º e 2º de Bacharelato.

Pasado, presente e un futuro moi prometedor na celebración do 30 aniversario do Plan Comunitario de Vite

O pasado mércores 15 de novembro, celebrouse no Centro Sociocultural José Saramago de Vite o trinta aniversario do Plan Comunitario do barrio. O programa de actos incluiu a presentación da exposición “30 anos facendo barrio”, a proxección do documental “Brancos, marróns, verdes e grises” e actuacións musicais a cargo de alumnas e alumnos do noso centro.

O IES Arcebispo Xelmírez II tínguese de negro contra as violencias

Co gallo do 25 de novembro, día Internacional contra a violencia de xénero, o IES Arcebispo Xelmírez II súmase á campaña promovida polo Concello de Santiago de Compostela #EnNegroContraAsViolencias.

Magosto 2017

O IES Xelmírez II continúa co programa de innovación educativa Club de Ciencia no curso 2017/2018 (La Voz de Galicia)

Xornada de adestramento masivo en RCP con participación do alumnado de 2º ESO (Crtvg)

Os medios de comunicación galegos, prensa e televisión, fixeronse eco no día de onte da Xornada de adestramento masivo en soporte vital básico que se celebrou na Cidade da Cultura, organizada polas Consellerías de Educación e Sanidade, e na que participou o noso alumnado de 2º ESO xunto con alumnado doutros centros.

O alumnado de 2º ESO participou nunha Xornada de adestramento en soporte vital básico na Cidade da Cultura

Está mañá celebrouse na Cidade da Cultura unha xornada de formación temperá en soporte vital básico (SVB) cun adestramento masivo no que participou boa parte do alumnado de 2º ESO do noso centro. A actividade foi organizada polas Consellerías de Educación e Sanidade, a través da Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061. No adestramento tiveron ocasión de familiarizarse, entre outras cousas, coas prácticas básicas de RCP, como se pode ver na imaxe sobre estas liñas.

"Unha viaxe científica pola Antártida". Celebramos o Día da Ciencia en Galego con Luis Sampedro

Cada 4 de novembro celebramos o Día da Ciencia en Galego que en 2017 chega xa a súa oitava edición. A temática elixida para este ano é a de "Viaxes pola Ciencia", polo que o Equipo de Dinamización Lingüística do centro, FalaX2, organizou, para comenzar coas celebracións no día de hoxe, un encontro co científico Luis Sampedro que falou co alumnado de 1º e 3º ESO da súa experiencia investigando na Antártida.

Informe valoración ofertas cafetería

Resultado da valoración das ofertas presentadas para a  xestión e o servizo de explotación da cafetería do centro.

Reunións acollida pais e nais

Reunións cos titores, Departamento de Orientación e equipo directivo.

Martes 3 de outubro ás 18:30, familias do alumnado de 1º e 2º de Bacharelato

Mércores, 4 de outubro ás 18:30, familias do alumnado de 3º e 4º ESO