Convocatorias abertas

• Premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2020/21. Publicada a ORDE do 9 de abril de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020/21 (código de procedemento ED311A). O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 27 de abril de 2021 e rematará o día 26 de maio de 2021. Ligazón

PUBLICADAS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

14/05/2021 14:24

Están publicadas as listas definitivas de admitidos e non admitidos. Pódense consultar na aplicación admisionalumnado, e tamén están expostas no taboleiro do centro.

Formularios de matrícula curso 2021/2022

Nas ligazóns que seguen pódense descargar os impresos de matrícula para o vindeiro curso 2021/2022.

Reclamacións ás cualificacións finais

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade vén de publicar a Circular 2/2021 pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o procedento de reclamacións ás cualificacións finais.

Ligazón ao texto da Circular 2/2021

Ligazón ao texto da Orde do 2 de marzo de 2021

Modelos de reclamación:

Reclamación ante o centro (odt)

Reclamación ante o centro (doc)

Reclamación ante a Xefatura Territorial (odt)

SORTEO DO DÍA DO LIBRO

E este foi o resultado do sorteo do DÍA DO LIBRO

PREMIADOS

PARABÉNS AOS AFORTUNADOS! A desfrutar da lectura!

Na seguinte foto podedes ver o grupo de mans inocentes que axudaron no sorteo.

E nas seguintes aparecen algúns dos afortunados e outra man inocente.

Situación ambiental do río Corgo

Os alumnos de 1º ESO B realizaron unha saída o día 24 de marzo para determinar a situación ambiental do río Corgo.

Os alumnos foron acompañados polas súas profesoras da materia de Bioloxía e Matemáticas. Paco Bañobre da asociación ADEGA foi o encargado de realizar as explicacións sobre a flora e a fauna e sobre os resultados obtidos nas medicións de parámetros físico-químicos do río. Agradecemos a súa participación nesta actividade.

Río Corgo

Máis fotos

Admisión alumnado 2021/2022: Publicadas listas provisionais de admitidos e non admitidos

23/04/2021 14:49

Están publicadas as listas de admitidos e non admitidos. Pódense consultar na aplicación admisionalumnado, e tamén están expostas no taboleiro do centro.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar. O prazo terminará o vindeiro venres 30 de abril. As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.

Admisión alumnado 2021/2022

25/02/2021 10:39

Iníciase o prazo para solicitar admisión en centros para o curso 2021/2022

* Prazo de presentación de solicitudes de admisión

Do 1 ao 22 de marzo (Orde do 18 de decembro de 2020, D.O.G. 256, de 22 de decembro de 2020)

* Onde e como presentar a solicitude

Hai dúas opcións:

a) cubrir a solicitude informaticamente e asinala en sede electrónica

deberá acceder á aplicación admisionalumnado

En abril, libros mil

A Biblioteca quere celebrar o mes de abril, o mes dos libros, averiguando cal é o libro preferido do alumnado do IES Arcebispo Xelmírez II, entre todos os participantes sortearemos algúns exemplares das últimas novidades de lectura xuvenil. Moita sorte!!

Sabes por que se considera este mes como o mes dos libros?

Pois porque hai dúas datas relevantes durante este mes:

• 2 de abril "Día internacional do libro infantil e xuvenil", día no que naceu o escritor danés Hans Christian Andersen famoso polos seus contos para nenos coma: O patiño feo, A sereíña, O traxe novo do emperador,...

• 23 de abril "Día mundial do libro", día do falecemento de 3 grandes escritores Miguel de Cervantes, William Shakespeare e Inca Garcilaso de la Vega (Gómez Suárez de Figueroa) no ano 1616.

DELF escolar 2020

Parabéns !!! Todo o alumnado inscrito na convocatoria do ano 2020 aprobou a proba do DELF nivel B1. Noraboa por telo conseguido nunhas circunstancias tan especias.

DELF 2020

Charla: "En pe contra o acoso"

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional. Convocatoria 2021

Achegamos a Orde do 21 de xaneiro de 2021 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021.

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 15 e 26 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 18 de febreiro e 3 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos

E chegou o entroido á biblioteca!!!

Cantas veces ó ler un libro nos sentimos protagonistas del?

Concurso de fotografía: "Matemáticas en un clic"

Matemáticas nun clic

"Matemáticas en un clic" é un concurso estatal de fotografía matemática dirixido a estudantes da Ensinanza Secundaria Obrigatoria de todo o Estado español. Está organizado pola rede de divulgación Dima en colaboración con distintas asociacións de matemáticas e empresas, co apoio e colaboración de gran parte da comunidade matemática española. Para facilitar a participación do alumnado do noso centro, o departamento de Matemáticas organiza unha fase de centro.

Bases do concurso