O centro participa no programa de innovación educativa «Observa_Acción»

XOAN A. SOLER

JOEL GÓMEZ

SANTIAGO / LA VOZ 09/01/2019 08:35 H

Cuarta Xusta: querémonos libres

O pasado 20 de decembro tivemos a oportunidade de escoitar no centro a un dos grupos revelación do pasado ano: Cuarta Xusta. Un grupo formado por 4 mozas e un mozo de Agolada, Antas de Ulla e Melide que sacaron un disco ao mercado e que levaron o seu ritmo por todos os recantos do país. E nesta ocasión chegaron ao noso centro. Un pracer.

Charla para o alumnado de Psicoloxía: "Nuevas opciones de tratamiento para pacientes con dolor crónico"

18 de decembro de 2018. Biblioteca do IES Arcebispo Xelmírez II.

A psicóloga e doutoranda Noelia Samartín explicou ao alumnado da materia de Psicoloxía (2BACH), con moita claridade, en que consiste a fibromialxia, como esta provoca unha dor crónica (ademais doutras consecuencias que inflúen negativamente no benestar físico e psíquico das persoas afectadas ela), en que consiste a investigación que está a levar a cabo baixo a supervisión da profesora Maite Carrillo (xefa do equipo de investigación que tamén estivo presente na charla facendo achegas na rolda de preguntas e diálogo) e en como podería afectar eito á vida de moitas persoas.

IV Premio Ofelia Devesa de Educación Activa

O IES Arcebispo Xelmírez II, co patrocionio de D. Carlos Lema Devesa, convoca o IV Premio Ofelia Devesa de Innovación Educativa, destinado ao alumnado do centro. Ligazón ás bases do premio

O equipo docente anima á participación de todo o alumnado nesta nova edición do premio.

Inversa Teatro: "Sofía e as postsocráticas" 4ESO (Valores Éticos - Filosofía) / 2BACH (H. Filosofía - Psicoloxía)

O alumnado quedou moi satisfeito coa representación teatral que Inversa Teatro levou a cabo no "Salón Teatro" (Santiago de Compostela) o 13 de decembro de 2018. En xeral sentiuse polos temas tratados e pola forma en que foron tratados.

O diálogo que mantiveron as actrices despois da representación foi moi valorado polas alumnas e os alumnos, xa que con el puideron despexar moitas dúbidas e achegarse máis á concepción da obra (tanto dende o punto de vista da súa orixe, como da escritura do texto, como da súa relación coa actualidade ou das súas conexións con diferentes correntes filosóficas).

Queremos agradecer especialmente ás actrices o diálogo tan cercano e coidadoso que mantivo co alumnado ao terminar a representación. Moitas gracias por todo, pola representación e polo diálogo!

Ópera para principiantes

Quizais o 12 de decembro de 2018 quede marcado para parte do noso alumnado como o día en que por vez primeira se achegaron ao xénero lírico musical por excelencia: a ópera. E se así fose foi da man de dúas grandes artistas galegas que reparten o seu talento fóra de Galicia: Lorena Paz Nieto en Londres e Tamara Lorenzo Gabeiras en Zurich. E con que repertorio marabilloso nos agasallaron...deixámosvos unha pequena reportaxe (e desculpade as carencias técnicas) do que foi unha xornada de música única e irrepetible.

O alumnado do STEMbach asiste ao acto de entrega do premio Stephen Hawking

Invitados polo IES Rosalía de Castro, o alumnado do STEMBACH e profesorado do noso centro asistiron ao acto de entrega do premio Stephen Hawking celebrado o martes 27 de novembro no salón de actos do IES Rosalía de Castro. Este ano o acto contou coa presenza do Premio Nobel Jean-Pierre Sauvage, unha autoridade mundial no campo da química supramolecular.

Alumnado do IES Xelmírez II destaca nun certame galego de curtametraxes escolares

Recibiron os galardóns nun acto celebrado no CGAI, na Coruña

Acto de entrega de premios

SANTIAGO / LA VOZ 01/12/2018 23:12  H

Charla para o alumnado de Psicoloxía: "Funcionamiento ejecutivo y emocional en Trastorno Obsesivo Compulsivo. Cuando las emociones llevan la voz cantante."

María Tubío / TOC / 2018

O 30 de novembro de 2018 o alumnado da materia de Psicoloxía de 2BACH recibiu unha charla impartida pola psicóloga e doctoranda María Tubío que grazas á súa claridade, cercanía e bo facer foi quen de achegar dun xeito preciso un amplo cadro no cal poder entender o que o TOC é, e como este pode afectar á vida das persoas que o sofren.

Charla para o alumnado de Psicoloxía: "A sexualidade dende o punto de vista do pracer"

Noa Tilve / Quérote+ / 2018

A psicóloga e sexóloga Noa Tilve, de Quérote+, charlou co alumnado da materia de Psicoloxía (2BACH) o día 28 de novembro de 2018, sobre aspectos da sexualidade que van máis aló do meramente anatómico, do ámbito da protección fronte ás ETS ou dos embarazos non desexados.

As orixes destas charlas veñen da solicitude de alumnado doutros cursos pasados que reclamaba porque nunca se lle falaba dunha maneira conxunta de algo tan natural e tan da "vida" (no sentido de todo o longo da vida) como isto.

A orientadora do centro, Cruz Présas, púxonos en contacto con Noa e ela aceptou inmediatamente a petición do alumnado. Dende aquela, e sempre que o permite o calendario, repetimos.