Información sobre o transporte escolar o xoves 23 de marzo

Mantense a suspensión do transporte escolar, por alerta metereolóxica, a primeira hora da mañán.

Prevese a reanudación do servizo, ás 14:10 h.

Poñemos en marcha o noso Club de Ciencia: "ImAXIInacción"

Hoxe recibimos a confirmación de que o noso centro resultou seleccionado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para participar no programa piloto de innovación educativa "Club de Ciencia".

Olimpiada de Filosofía de Galicia

A nosa alumna de 4º ESO B,  Leila Fernandez Castro , é finalista en Disertación Moral.

O próximo venres, día 17, defende a súa tese.

Parabéns, Leila!

Marco lexislativo. Proceso de admisión 2017-18

MARCO LEXISLATIVO:

• Decreto 254/2012, do 13 de decembro polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006 do 3 de maio de educación (DOG 26 de decembro de 2012).

Conferencia de Anxel Carracedo no IES Arcebispo Xelmírez II (La Voz de Galicia)

Visita ao CIMUS - Alumnado da materia Psicoloxía de 2º de Bacharelato - 1/2/2017

O mércores 1 de febreiro de 2017 o alumnado da materia de Psicoloxía (optativa de 2º de Bacharelato) realizou unha visita guiada ás instalacións do CIMUS en Santiago de Compostela.

Ruth González organizou ata o mínimo detalle todo e, ademais, guiounos polas instalacións comúns do centro. Jannette Rodríguez e Juan Parga ensináronlles os laboratorios onde traballa o grupo de investigación sobre a enfermidade de Párkinson. Amparo Pérez fixo que comprenderan a importancia da investigación básica na elaboración de fármacos mostrándolles as instalacións do grupo Innopharma.

¿Será Piteas el modelo educativo de Galicia? (La Voz de Galicia)

Xurxo Mariño imparte unha conferencia no IES Arcebispo Xelmírez II (El Correo Gallego)

Actividades da Escola de Pais e Nais

Colaboracion do IES Arcebispo Xelmírez II coa ONG Families4peace

Aquí tedes o vídeo da colaboración do noso centro coa ONG Families4peace, na que se xuntaron 200 caixas de roupa e comida para aos refuxiados en Tesalónica.