Reunións de acollida cos pais e nais do alumnado.

As reunións de acollida cos pais e nais serán os seguintes días, ás horas que se indican.

1º e 2º ESO -> Día 27 ás 18:30h

3º e 4º ESO -> Día 28 ás 18:30h

1º e 2º Bacharelato -> Día 29 ás  18:30h

Adxudicacións Fondo Solidario de libros.

No seguintes enlaces tedes os libros asignados do fondo de libros.

Listaxe definitiva de admitidos.

Listaxe complementaria.

Na listaxe complementaria aparecen subliñados os libros que lle tocan a cada neno/a pero que non os temos no centro e temos que mercalos. Eses libros serán novos pero tardaran uns días máis que os outros.

Todos os libros entregaranse nas aulas.

AVISO - Libros do fondo da ANPA

Os libros do fondo da ANPA entregaranse o día 20 de setembro nos recreos e pola tarde de 16:30 a 18:00.

Convocatoria de bolsas do Ministerio de Educación para o curso 2016-2017

Xa está aberto o prazo para a solicitude de bolsas para estudiar bacharelato e para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

As solicitudes realízanse online dende a sede electrónica do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, os enlaces son os seguintes:

- Bolsas para estudiar bacharelato (prazo do 16 de agosto ata o 03 de outubro)

- Bolsas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (prazo do 8 de agosto ó 29 de setembro)

Fondo solidario e vales para a adquisición de libros e material.

Vales para adquisión de libros e material escolar:

Xa podedes pasar a recoller os vales para a adquisición de libros de texto (2º e 4º de ESO) e o vale para adquisición de material, segundo corresponda e sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2016-2017 (con todas as materias do curso 2015-2016 superadas na convocatoria ordinaria de xuño)
  • Que devolvera todos os libros mercados co vale do curso 2015-2016 e que estiveran en bo estado

Fondo Solidario (1º e 3º ESO)

Listaxe provisional de alumnado admitido. O prazo de reclamación á listaxe provisinal será nos dous días seguintes á publicación. (19 e 20 de xullo)

Sobre o libro de texto de "Valores éticos"

O libro de texto de Valores Éticos, de Antonio Pascual Rodríguez Grau e outros autores, do Proyecto Educa, con ISBN 978 - 84 - 606 - 8963 – 8 úsase en 1º, 2º e 3º de ESO, de modo que quen o teña mercado en 1º, pode consérvalo nos dous cursos seguintes.

Premios extraordinarios de ESO ó rendemento académico

Nos seguintes enlaces aparece toda a información para o alumnado que queira participar nos premios extraordinarios da ESO e reuna os requisitos (ter finalizado 4º ESO no curso 2015/2016, e ter unha media de 9 ou superior nos catro cursos).

Solicitude en papel para presentar no rexistro da Xunta.

Sede electrónica onde se pode presentar a solicitude de forma telemática.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 22 de agosto.

Horarios e aulas para os exames de setembro 2016

No seguinte enlace tedes o calendario dos exames de setembro.

Exames

Listado de libros de texto 2016-2017

Libros de texto

Actualizado co libro de Educación Física de 1º e 3º ESO.

Proposta de resolución de adxudicación do servicio de xestion e explotación da cafetería para o curso 2016/2017

No seguinte enlace pódese consultar a proposta de resolución.