Ceremonia de entrega dos premios Ofelia Devesa 2017-2018 e vídeos gañadores

O luns 11 de xuño tivo lugar no IES Arcebispo Xelmírez II a cerimonia de entrega dos premios Ofelia Devesa de Educación Activa 2017-2018, que continúan con obxectivo, nesta III edición, de promover a investigación, a divulgación e a creatividade entre o alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. Durante a gala de entrega de premios, proxectáronse no salón de actos do centro os videos presentados polo alumnado participante, antes de comunicar os nomes dos gañadores e proceder á entrega de diplomas.

Xunto coas alumnas e os alumnos premiados, na imaxe sobre estas liñas, de esquerda a dereita: Carlos Lema Devesa, catedrático de Dereito Mercantil na Universidade Complutense de Madrid, exalumno do Instituto Arcebispo Xelmírez e promotor do premio; Manuel Dios Diz, concelleiro de educación e cidadanía de Santiago de Compostela; Valentín García Gómez, secretario xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia; Goretti Sanmartín Rei, vicepresidenta da Deputación da Coruña e Ana M. Alonso Rodríguez, directora do centro.

Convocadas axudas para a STEMweek: reunión informativa 3º e 4º ESO

Xúntase a Orde do 23 de maio de 2018 pola que se aproban as bases e se convocan axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

O xoves 14 de xuño ás 19:30 h terá lugar unha reunión informativa na aula de usos múltiples do centro á que convidamos ás familias do alumnado de 3º e 4º ESO.

CALENDARIO DE MATRICULA CURSO 2018-19

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E BACHARELATO

Prematrícula: Do 11 ao 15 de xuño.

Prazo ordinario : Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo extraordinario: Do 1 ao 10 de setembro.

Resumo de instrucións para a solicitude de axudas para adquirir material escolar e participación no fondo solidario de libros de texto

Publicada no DOG do 21 de maio a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Lembramos ás familias os datos máis salientables da mesma no ficheiro adxunto.

Máis información | CCEOU

Graduación da promoción 2012-2018

O pasado venres 18 de maio, celebramos o acto de Graduación do alumnado de 2º de Bacharelato, da promoción 2012-2018. Deixámosvos a foto de grupo coas titoras de recordo. Parabéns!

Instrucións para o desenvolvemento do curso académico 2018/2019

Xúntase a Resolución do 11 de maio de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento, no curso académico 2018/19, do currículo establecido no Decreto 86/2015, do 25 de xuño, da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para o curso escolar 2018/2019

As familias poderán solicitar a partir de mañá as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar, ou ben participar no Fondo Solidario de Libros de Texto.

Achégase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Convocados os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico do curso 2017/2018

Xúntase a Orde do 26 de abril de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/18. O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2018 e rematará o día 6 de xullo de 2018.

ORDE do 26 de abril de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/18.

Máis información | CCEOU

Calendario de fin de curso para 2º de Bacharelato

Achegamos no ficheiro adxunto o calendario de fin de curso 17-18 para 2º de Bacharelato. Hoxe, día 14, foi o último día de clase, nos próximos días realizaranse probas de avaliación escritas e a entrega de notas terá lugar o vindeiro martes 22 de maio.

Despois do período de reclamacións, entre os días 24 e 28 de maio realizarase a prematrícula de ABAU no centro.

Listaxe de admitidos e vacantes actualizadas para o vindeiro curso 2018-2019

Achegamos nos ficheiros adxuntos a listaxe de alumnado admitido para o vindeiro curso e a listaxe de vacantes actualizada cos datos de reserva e admisión.

Recordade que podedes consultar toda a información relacionada co curso 2018-2019 no correspondente apartado desta páxina web ou contactando coa secretaría do centro.