Admisión alumnado 2019/2020

- Presentación de solicitudes

- Prazos

- Baremo e letras desempate

- Listas definitivas de alumnado admitido (15/05/2019)

Nota: Ábrese un prazo dun mes a partir do seguinte ao da publicación das listaxes definitivas para interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial (fin do prazo 15/06/2019).

Calendario de exames de xuño para 2º Bacharelato

No documento adxunto pódese consultar o calendario de exames de xuño para o alumnado de 2º de Bacharelato.

Calendario de fin de curso para 2º de Bacharelato

Achegamos no ficheiro adxunto o calendario de fin de curso 18-19 para 2º de Bacharelato, onde se concretan as datas de avaliacións, reclamacións e o período de prematrícula das ABAU.

Listados provisionais. Axudas para realización de actividades de formación en Linguas Estranxeiras

Con data de hoxe (13/05/2019) aparecen publicadas as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente para acceder as axudas para a realización de actividades de formación en Linguas Estranxeiras.

Enlace á páxina.

Intercambio cun centro de Moscova

03/05/2019

Dez estudantes do colexio Miguel Hernández, de Moscova, coas profesoras Zhanna Vershinina e Tatiana Baliabina, realizan un intercambio con alumnado e docentes do IES Xelmírez II, que lles visitaron o mes pasado. Onte recibíronlles no Concello e no Parlamento de Galicia, onde fixeron de cicerones os profesores Manuel Amor e Amancio Pampín; visitaron o Gaiás e realizaron un tramo do Camiño. Xa estiveron na Casa Museo de Rosalía, en Padrón; e na de Manuel Antonio, en Rianxo; hoxe teñen programado un concerto didáctico con música tradicional galega a cargo de Pablo Carpinteiro no propio centro.

Ler a nova en La Voz de Galicia

Aliméntate Ben. Materia Bioloxía

Dentro do Plan Proxecta no noso centro traballamos no  Programa Aliméntate Ben, e realizamos una serie de actividades dende distintas materias para fomentar a dieta saudable do noso alumnado.

Proxecta

Na materia de Bioloxía os alumnos aprenderon a interpretar unha etiqueta alimenticia. Para iso, primeiro buscaron información sobre os datos obrigatorios que debe conter unha etiqueta alimentaria, e despois os identificaron en diferentes envoltorios de alimentos que eles trouxeron do seu fogar.

Fixeron carteis con esas etiquetas e coa información recollida. Ademais analizaron o contido en nutrientes que posuían eses produtos, despois analizaron  si as cantidades eran saudables ou non, facendo un semáforo moi visual donde se indicaban os contidos altos, medios e baixos.

Semáforo

Excursión ao norte de Portugal

Un grupo de alumnos e alumnas do IES Arcebispo Xelmírez II, acompañados polos profesores Manuel Amor e Carlos A. Lebredo, e outros dous grupos do IES n.º1 de A Estrada e do IES Antón Losada Diéguez de A Estrada, realizaron unha viaxe polo norte de Portugal durante os días 28 e 29 de marzo.

Xoves 28: Visita á cidade de Porto: Estação de São Bento, Sé-Catedral, Río Douro, Vila Nova de Gaia, Livraria Lello&Irmão e rúas comerciais.

Venres 29: Cidade de Guimarães (Castelo, Paço dos Duques de Bragança e cidade antiga), Viana do Castelo e Miradoiro de Santa Luzia.

Cozinham bem o bacalhau, pá

Viaxe ao norte de Portugal

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

Preparación cultivos

Na matería de Bioloxía no Bacharelato STEM aproveitamos a sesión do día 14 de marzo para adicala aos microorganismos.

Os alumnos realizaron medios de cultivo, para posteriormente facer cultivos bacterianos.

Tamén observamos fermentos ao microscopio e fixemos cultivos deles.

Aproveitamos para observar platihelmintos de vida libre, a Planaria.

Preparación de cultivos

Viaxe a Provenza (Francia)

Alumnado do noso centro xunto co do IES n.º 1 de Ordes está realizando unha viaxe cultural por esta preciosa rexión francesa.

A súa andaina comezou o día 5 en Carcassone continuando por Montpellier, tamén visitaron Nîmes, Arles, Avignon e Orange

Carcassonne

Monrpellier

Orange