ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Neste mes de novembro teñen lugar as eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar, segundo convocatoria da Consellería de Educación.

Para que o proceso sexa o máis aberto e plural posible, e garantir a representación e participación de tódolos sectores na vida do centro, desde o Equipo Directivo invitamos e animamos a tódolos membros da comunidade educativa a presentar candidatura ao Consello Escolar.

No arquivo adxunto figura a información básica sobre o proceso electoral.

FINALISTAS NO VIII CERTAME DE CURTAS DA AS-PG

A AS-PG vén de publicar a relación de finalistas do seu VIII Certame de curtas. Dúas curtas do IES Arcebispo Xelmírez II foron seleccionadas na categoría de centros de ensino. Estas son:

• Dióxenes, de Antón Etxeita Figueroa e Pablo Pazos Dominguez
  • Estou contigo, de Lara González e Iria Insua

Moitos parabéns ao alumnado por estes excelentes traballos.

Máis información: VIII CERTAME DE CURTAS DA AS-PG. CURTAS FINALISTAS

A USC xa coñece o novo bacharelato do IES Xelmírez II

A vicerreitora de titulacións da USC, Victoria Otero Espinar, reuniuse con docentes e alumnado para escoitar impresións e expectativas

SANTIAGO / LA VOZ 07/11/2018 05:00 H

A vicerreitora de titulacións da USC, Victoria Otero Espinar, coñeceu onte o novo bacharelato de excelencia en ciencia e tecnoloxía nunha visita ao IES Xelmírez II, un dos quince centros galegos que o implanta este curso. Vitoria Otero coordina ás tres universidades galegas en relación con estas novas ensinanazas.

Durante a súa visita reuniuse con docentes e alumnado para escoitar impresións e expectativas sobre este bacharelato, e mostrou a plena disposición á colaboración das universidades co centro. A directora do Xelmírez II, Pilar  Tobar, resalta que « xurdiron  propostas de actuación  conxuntas e de colaboración», que servirán para mellorar.

O novo bacharelato de excelencia en ciencias e tecnoloxía, tamén coñecido como Stembach, arranca este curso no IES Arcebispo Xelmírez II con 10 estudantes.

El nuevo bachillerato científico le exige al alumnado un trabajo de investigación

En el área de Santiago solo lo ofrecen los institutos Xelmírez II y Rosalía de Castro

STEMBACH IES Arcebispo Xelmírez II

SANDRA ALONSO

JOEL GÓMEZ

SANTIAGO / LA VOZ 02/11/2018 05:00 H

O alumnado do club de ciencia presenta na EGAP o seu traballo.

O I.E.S. Arcebispo Xelmírez II foi invitado a expoñer o traballo desenvolvido no club de ciencia nas xornadas organizadas polo CAFI "Compartindo experiencias de formación en centros" (S1803002), celebradas na EGAP de Santiago de Compostela o 6 de outubro.

Seis alumnas e alumnos participantes no club de ciencia, en representación de todos os seus compañeiros, presentaron ao profesorado asistente as principais actividades levadas a cabo no proxecto de investigación de propiedades do solo, "Mira por onde pisas", así como as actividades proxectadas para este novo curso escolar.

¡MOITAS GRAZAS AOS PARTICIPANTES!

Presentación do Bacharelato STEM

O IES Arcebispo Xelmírez II é un dos quince centros seleccionados en toda Galicia para comezar a impartir este curso o bacharelato de excelencia en ciencia e tecnoloxía, aberto a todo o alumnado de 1º de bacharelato.

Este alumnado cursará unha materia adicional e levará a cabo, no 2º curso, un traballo de investigación en colaboración con docentes e investigadores das universidades e principais centros galegos.

O 20 de setembro inaugurouse formalmente esta opción académica coa presenza do equipo directivo do centro.

MJPérez visitou o Xelmírez II

A artista arzuá deixou fonda pegada no I.E.S. Arcebispo Xelmírez II na súa visita deste martes 2 de outubro.

En horario de tarde e durante case unha hora, dentro da programación de actividades que desenvolve o equipo de dinamización da lingua, MJ Pérez falou co alumnado de 4º ESO e de 1º de bacharelato A e C sobre a súa traxectoria vital, amosou algúns dos seus traballos audiovisuais e falou dos seus próximos proxectos. Asemade, cantou algunhas das súas cancións e defendeu a vitalidade da música galega, da que destacou a gran variedade que presenta na actualidade.

FONDOLIBROS: PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxe definitivas de admitidos e excluídos da axuda de fondolibros, así como a dos vales de material escolar. Esta información está dispoñible tamén no taboleiro interior do instituto.

No arquivo chamado "lista de libros complementarios" figura para cada alumno e alumna se algún dos libros adxudicados son complementarios, indicados cun (c) ao final do nome do libro.

O reparto de libros non complementarios terá lugar a partir do martes. Deberán recollelos os proxenitores ou titores legais, a partir do martes 18, en horario de oficina pola mañá (09:30 a 14:00) e pola tarde de 16:30 a 19:30.

O I.E.S. Arcebispo Xelmírez II apoia a iniciativa da USC pola igualdade de xénero

A USC organiza o xoves 20 de setembro de 2018 unha xornada para a igualdade de xénero, na que terá lugar na piscina universitaria cuberta a 1ª Maratón 24 Horas Nadando.

Todas as persoas que se inscriban poderán participar realizando un tramo de 10 minutos ou menos (inscricións na web de actividades deportivas da USC).

Inicio das actividades lectivas curso 2018-19

INICIO DAS ACTIVIDADES LECTIVAS CURSO 2018-19
DÍA 17, LUNS

10.15-12.15: Recepción do alumnado de ESO
No seguinte horario, o alumnado de Ensinanza Secundaria Obrigatoria será recibido, na Sala de Usos Múltiples, polos seus titores que os acompañarán ás aulas de referencia.