ANPA

Cota de socia/socio e alugamento de taquilla 2024-2025

Prezadas familias:

Tal como foi decidido na última asemblea xeral (novembro de 2023), para o próximo curso 2024-2025 a cota da anpa pasará a ser de 15 € por familia. O alugamento de taquilla será de 10 € (5 € para a taquilla da/o segunda/o filla/o).

Para facerse socia/o o procedemento é o seguinte:

• Debedes baixar o documento ANPA-Asociarse 2024-2025.pdf do final desta entrada (onde pon “1 adxunto”) e encher os datos familiares e da/do(s) alumna/o(s).
  • Deberedes ingresar a cantidade corresponde á cota de socia/o (+ taquilla(s), se procedese) na conta bancaria que se indica no propio documento, e escaneade ou fotografade o xustificante do ingreso.
  • Enviade ambos os documentos ó correo electrónico da anpa (anpa.xelmirez2@gmail.com).

O documento para facerse socia/o (ANPA-Asociarse 2024-2025) é un pdf editable no que podedes encher os vosos datos. Aínda así, pode dar erro dependendo do visor de pdf que usedes. En todo caso, podedes imprimilo, encher os datos a bolígrafo e escanealo ou fotografalo.

Agradecemos que realicedes este trámite antes do 1 de setembro.

Devolución de chaves das taquillas:

Rogamos que aquel alumnado que é usuario de taquilla, chegada a fin do curso, proceda do seguinte modo:

- Se abandona o instituto este ano ou non vai solicitar o servizo de taquilla para o ano 2024-2025, pedímoslle que devolva a chave da taquilla. Para iso debería metela nun sobre (pode solicitar un na conserxaría), poñer por fóra o seu nome e o número de taquilla, e depositar o sobre no buzón da anpa (enfronte da conserxaría).

- Se desexa solicitar taquilla novamente para o 2024-2025, debe quedar coa chave para poder usala xa desde comezos do próximo curso. A comezos de outubro empezaremos cun proceso de cambios de taquillas para quen a teña lonxe da súa nova clase (rógase que non se devolvan chaves para cambios ata que se indique).

Asociación de Nais e Pais do IES Xelmírez II

Xestionamos:

• Alugueiro de taquillas
  • Actividades extraescolares

Organizamos actividades, charlas, conferencias

Xa fixemos e seguiremos a facer:

• Axenda escolar
  • Charla sobre novas masculinidades
  • Xadrez nos recreos
  • Recreos loxicamente divertidos
  • Charla sobre adiccións e riscos na rede
  • Colaboración no acto de graduación de 2º de bacharelato …