Skip to Content

Secretaría

Calendario de setembro 2021

Calendario de setembro 2021:

  • Mércores 1 e xoves 2 de setembro: 

  • Venres 3:

    • 09:00 h.
      • Publicación das notas de 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato en Abalar. Entrega dos boletíns en oficina. O alumnado que dispón de AbalarMóbil non é preceptivo que veña recoller os boletíns.
      • Recollida de libros para o alumnado de 3º ESO e 4º ESO na aula de vídeo.
    • A partir das 09:00 h.  Matrícula do alumnado que cursou 3º ESO, 4º ESO e 1º de Bacharelato neste curso 2020/21.
    • 12:00-13:30 h Revisión de exames. O profesorado estará dispoñible para aclarar dúbidas sobre as cualificacións e para o alumnado que solicite revisar exames.
  • Luns 6:

    • 09:00 h.
      • Publicación das notas de 1º ESO e 2º ESO en Abalar. Entrega dos boletíns en oficina.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a Listaxe Provisional de admitidos e excluídos. 

   Tal como indica a Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a  participación no fondo solidario de libros de texto, esta listaxe publicarase única e exclusivamente no taboleiro de anuncios no interior do edificio. 

   Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou certificado dixital.

Libros de texto 2021-22

Xúntase relación de libros de texto para o vindeiro curso 2021-22.

Curso 2020-2021: Calendario final de curso

Achegamos no ficheiro adxunto o calendario de fin de curso 2020-21, onde se concretan as datas de avaliacións, reclamacións e as datas preferentes de matrícula para os distintos niveis

Adiado o comezo de curso

A Consellería de Educación tomou o venres 11 de setembro a decisión de adiar o comezo de curso ata os días 23, 24 e 25 deste mes, mantendo a incorporación gradual do alumnado por niveis:

1º e 2º de ESO e 1º de Bacharelato, o mércores 23 de setembro

3º de ESO e 2º de Bacharelato o xoves 24 de setembro

4º de ESO o venres 25 de setembro

Haberá servizo de transporte escolar en horario ordinario.

Neses días o alumnado non terá o seu horario habitual de clases, senón que se dedicarán a presentación de profesorado, aulas virtuais, e a familiarizarse con tódalas normas derivadas da aplicación do plan para a prevención fronte á covid-19.

Calendario e exames de setembro 2020

Calendario de setembro:

  • Martes 1 e mércores 2 de setembro: 
  • Venres 4:
    • 09:00 h. Publicación das cualificacións en Abalarmóbil. Entrega de cualificacións de ESO e Bacharelato. Para ESO, recollida de libros por parte dos titores e titoras na aula de vídeo.
    • Inicio do prazo de reclamacións ás cualificacións ata as 14:00 h do luns 7.
    • 09:30-13:30 h Revisión de exames. O profesorado estará dispoñible para aclarar dúbidas sobre as cualificacións e para o alumnado que solicite revisar exames.
  • Luns 7:
    • 14:00 h. Remate do prazo de presentación de reclamacións para ESO e  Bacharelato. 

Matrícula de setembro:

Cualificacións avaliación ordinaria ESO e 1º de bacharelato

Infórmase ao alumnado e ás súas familias que as cualificacións da avaliación ordinaria de xuño sairán publicadas en abalarmóbil o vindeiro mércores 24 de xuño ás 12:00 h. Non se entregará de momento boletín en papel.
O alumnado que vaia continuar estudos no noso centro recollerá o boletín de notas e a avaliación de competencias cando veña formalizar a matrícula.
O alumnado que non vaia continuar estudos no noso centro pode pasar a recoller o boletín de notas, avaliación de competencias e consello orientador (en 4º de ESO) durante o mes de xullo.

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

 Data e horario para a devolución dos libros de texto do fondo solidario:

CURSO

Libros de texto curso 2020-21

Xúntase relación de libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para o curso escolar 2020/2021

 As familias poderán solicitar a partir de mañá as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar, ou ben participar no Fondo Solidario de Libros de Texto.

Achégase a Orde do 12 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2020/21.

Recollida de material

As familias do alumnado que deixou material no instituto e desexen recollelo, deberán enviar un correo electrónico ao centro coas seguintes indicacións:

O correo debe poñer como  asunto: RECOLLIDA MATERIAL_nome-do-alumno. Calquera outro correo con outra indicación no asunto non se terá en conta.

No corpo do texto debe constar:

  1. Nome da alumna/do alumno, curso e grupo.
  2. O material deixado no centro, o máis especificado posible (no caso de libros: A materia, se o libro é de fondo libros ; no caso de cadernos: Cor, forma e tamaño)
  3. A ubicación concreta do material (número de casilleiro de ser o caso;  mesa ou lugar concreto da estantería en caso de estar nunha aula). Isto é especialmente importante, porque, desinfectado o centro, só accederá a buscar o material o persoal do mesmo. Só se entregará o material que poida ser localizado.
  4. Só se entregará material identificado co nome do alumno/ da alumna


O IES poñerase en contacto  cos solicitantes de recollida de material para determinar cando poderá ter lugar.
 

Reanudación de prazos administrativos

A partir do vindeiro 11 de maio o centro volve abrir para xestión de procedementos administrativos. En particular, atenderanse trámites de admisión de alumnado, certificados e outros procedementos urxentes que non poidan ser xestionados telematicamente.

Admisión de alumnado

Con respecto a admisión de alumnado, o novo prazo de entrega de solicitudes é dende o 11 ao 18 de maio, ambos incluídos. Lembrásmolle ás familias que este trámite tamén pode ser realizado desde o portal da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Todo o alumnado que fixo reserva nos centros adscritos está admitido.

Presentación de solicitudes - Impresos

Prazos

 -Vacantes para admisión

Cualificacións da 2ª avaliación

Infórmase ao alumnado e ás súas familias que as cualificacións da segunda avaliación sairán publicadas en abalarmobil o vindeiro venres día 3 de abril ás 10:00 h. Se algunha familia aínda non ten instalada a aplicación, poden atopar axuda para a súa descarga e instalación na web do espazo abalar e teñen tamén á súa disposición unha guía de uso na mesma web.

En caso de dúbida ou para solicitar  aclaración ou máis información respecto a algunha cualificación poden poñerse en contacto co/coa profesor/a por medios telemáticos ou, de non ser posible esa opción, enviar un correo electrónico a ies.arcebispo.xelmirez.2@edu.xunta.gal ou chamar aos teléfonos 881867055 ou 604031798 en horario de 10 a 13 h.

ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O ESTADO DE ALARMA

En consonancia coas medidas adoptadas trala declaración do estado de alarma, a atención ao público non será presencial, e farase de maneira telefónica, a través dos números 881867055 ou 604031798, en horario de 10 a 13, ou na dirección de correo electrónico ies.arcebispo.xelmirez.2@edu.xunta.gal

Tódolos trámites administrativos están suspendidos e adiados, incluído o proceso de admisión de alumnado.

Se algunha alumna ou algún alumno dese positivo na proba de coronavirus, deberá ser inmeditamente comunicado ao centro a través dos medios citados.

A titorización online do alumnado está nalgúns casos terminando de ser deseñada. Se nuns días aínda non teñen instrucións ao respecto, póñanse en contacto co centro.

Distribuir contido


by Dr. Radut