Premio Ofelia Devesa

IV Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Acto de entrega do premio. Programa

12.30. Actuación musical.

12.40. Apertura do acto, coa intervención da Dra. (Pilar Tobar). O alumno Leo Espiña fai a presentación de D. Carlos Lema Devesa.

12.45-13.15. Charla de D. Carlos Lema Devesa. "A publicidade discriminatoria da muller".

13.15. Actuación musical.

13.20.

IV Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Convocatoria

O IES Arcebispo Xelmírez II, co patrocionio de D. Carlos Lema Devesa, convoca o IV Premio Ofelia Devesa de Innovación Educativa, destinado ao alumnado do centro. Ligazón ás bases do premio

O equipo docente anima á participación de todo o alumnado nesta nova edición do premio.

III Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Ceremonia de entrega de premios e vídeos gañadores

O luns 11 de xuño tivo lugar no IES Arcebispo Xelmírez II a cerimonia de entrega dos premios Ofelia Devesa de Educación Activa 2017-2018, que continúan con obxectivo, nesta III edición, de promover a investigación, a divulgación e a creatividade entre o alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. Durante a gala de entrega de premios, proxectáronse no salón de actos do centro os videos presentados polo alumnado participante, antes de comunicar os nomes dos gañadores e proceder á entrega de diplomas.

Xunto coas alumnas e os alumnos premiados, na imaxe sobre estas liñas, de esquerda a dereita: Carlos Lema Devesa, catedrático de Dereito Mercantil na Universidade Complutense de Madrid, exalumno do Instituto Arcebispo Xelmírez e promotor do premio; Manuel Dios Diz, concelleiro de educación e cidadanía de Santiago de Compostela; Valentín García Gómez, secretario xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia; Goretti Sanmartín Rei, vicepresidenta da Deputación da Coruña e Ana M. Alonso Rodríguez, directora do centro.

III Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Ampliación de prazo

Amplíase o prazo para a entrega de traballos ata o día 6 de abril ás 14:10 h.

Anímate a participar!

III Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Convocatoria

O IES Arcebispo Xelmírez II de Santiago de Compostela convoca anualmente o Premio Ofelia Devesa de Educación Activa que ten como finalidade promover a investigación e a creatividade entre o alumnado de Educación Secundaria.

III Premio Ofelia Devesa

O IES Arcebispo Xelmírez II de Santiago de Compostela convoca o III Premio Ofelia Devesa de Educación Activa, que ten como finalidade promover a investigación, a divulgación e a creatividade entre o alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato.

II Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Ceremonia de entrega de premios

O pasado venres tivo lugar no IES Arcebispo Xelmírez II a ceremonia de entrega dospremios Ofelia Devesa de Educación Activa 2016-2017. A temática do premio, xa na súa segunda edición, foi neste curso a divulgación de experiencias innovadoras. Durante a gala de entrega de premios, proxectáronse no salón de actos do centro os videos presentados polo alumnado participante, antes de comunicar os nomes dos gañadores e proceder á entrega de diplomas.

Xunto coas alumnas e os alumnos premiados, na imaxe sobre estas liñas, de esquerda a dereita: Manuel Otero Raña, profesor xubilado do IES Arcebispo Xelmírez II; Moisés Iglesias González, profesor de tecnoloxía e coordinador TIC do centro: Ana María Carbajo Regueiro, experta en deseño gráfico e multimedia e exalumna do centro; Carlos Lema Devesa, catedrático de Dereito Mercantil na Universidade Complutense de Madrid, exalumno do Instituto Arcebispo Xelmírez e promotor do premio; Ana María Alonso Rodríguez, directora do centro; Valentín García Gómez, secretario xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia e Manuel Dios Diz, Concelleiro de educación e cidadanía de Santiago de Compostela.

Finalmente os alumnos e alumnas premiados foron:

II Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Ampliación de prazo

Amplíase o prazo de presentación de traballos ata o 7 de abril.

I Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Convocatoria

I PREMIO OFELIA DEVESA DE EDUCACIÓN ACTIVA.