2022/23

Enquisa hora de ler para alumn@s

A Biblioteca do centro está elaborando unha enquisa da "Hora de ler"

Intercambio coa Escola João de Meira en Guimarães

Entre os dias 16  e 21 de abril um grupo de quinze alunas de 2º e 3ºESO visitaram a escola João de Meira em Guimarães acompanhadas pelas professoras Alexandra Recarey e Carme Saborido.
As nossas estudantes puderam vivenciar experiências únicas na "cidade berço": partilharam aulas e refeições na cantina com vimaranenses do 8º ano da escola, passaram uns dias na Pousada da Juventude de Guimarães e ainda deram um pulinho até ao Porto.
As atividades que a escola João de Meira programou foram muito ricas e variadas, até incluíram um paddy paper comandado pelos próprios alunos de lá.
Além de ser uma experiência muito enriquecedora para as duas partes, as nossas alunas tiveram a oportunidade de interagir com alunado português e compreender as vantagens que a lusofonia oferece para quem é da Galiza.

Este intercâmbio permitiu uma melhor compreensão da cultura e dos costumes portugueses, ao mesmo tempo que fortaleceu relações entre as duas escolas. Bem haja para este projeto!
Guimaraes

Obradoiro de "crêpes".

O venres 14 de abril, tivemos a sorte de pasar toda a mañá con Jérémie. Veu ao noso centro coa súa incrible food truck "La Marinière". Ademais de falarnos de Bretaña e dos puntos en común con Galicia tamén nos preparou unhas "crêpes" estupendas.  Os/as alumnos/as de 1º e 2º de ESO actuaron facendo de vendedores/as, clientes pero tamén de cociñeiros/as e todo en francés, por suposto. Foi unha actividade moi entretida. Todo un éxito! O próximo ano repetiremos.

Fotos da actividade

Intercambio co alumnado do "Lycée Gabriel Fauré” de Annecy- marzo 2023

A mistura de nervios, ilusión e ganas de sumar experiencias fíxonos vivir un intercambio que nos levaremos para sempre. Sete días de convivencia nunha nova cidade, nunha nova familia, nun novo instituto e cuns novos compañeiros e compañeiras dos que gardaremos un cachiño no noso corazón.

Sete días de moitas clases diferentes, de francés, español ou economía, de camiñar polos Alpes por primeira vez, de tartiflette, de raclette, de crêpes e queixo, moito moito queixo. De caídas patinando e pelexas na neve, de abrazos e cancións, de buscar calquera excusa para arrincar a cantar cun par de culleres… Sete días de convivencia durante os que, persoas descoñecidas para nós, convertéronse en amigos e amigas.

Comeza a conta atrás para acollervos!

Ver máis fotos

XV Concurso de Fotografía Matemática

Concurso de fotografía

A Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) da zona da Coruña convoca para estudantes e adultos o XV Concurso de Fotografía Matemática. Para facilitar a participación do alumnado do noso centro, o departamento de Matemáticas organiza unha fase de centro que se rexerá polas seguintes bases.

Participación no programa PIALE

O profesor Santiago Montero Vilar participou xunto con outros docentes no programa PIALE. O obxectivo do proxecto é a observación das metodoloxías pedagóxicas do sistema educativo canadense.

PIALE