2013/14

PROPOSTAS PARA UNHA ECONOMÍA SOSTIBLE ECOLÓXICA E SOCIALMENTE. CONFERENCIA A CARGO DO PROFESOR DA FACULTADE DE FILOSOFÍA DA USC

ALUMNADO 2ª Bacharalato (Historia da Filosofía)

OBXECTIVOS HISTORIA DA FILOSOFÍA

OB02: Recoñecer as cuestións que ocuparon permanentemente a filosofía ao longo da súa historia e relacionalas con temas traballados en filosofía e cidadanía, utilizando con propiedade os conceptos adquiridos.

OB08: Debater temas de actualidade en relación cos contidos da materia, fundamentando racionalmente a propia postura, recoñecendo as achegas doutras persoas e illando os prexuízos infundados.

OB09: Valorar o coñecemento do pasado como unha achega continua de elementos que contribúen á comprensión do presente e á planificación do porvir.

VISITA Á FUNDACIÓN PÚBLICA DE MEDICIÑA XENÓMICA ALUMNADO DE ANTROPOLOXÏA- 1º BACH

O Doctor Ángel Carracedo está a dirixir un importante estudio para identificar os factores xenéticos causantes do Autismo. O equipo encargado de redactar a sección de Ciención e Tecnoloxía para El País de los estudiantes, do que seu fillo forma parte, está especialmente interesado nesta noticia. Solicitamos unha entrevista co Doctor Carracedo que accedeu amablemente a recibirnos no Hospital, no Departamento de Medicina Xenómica. Ademáis de realizar a entrevista, os alumnos tiveron a oportunidade de ver como se fai un diagnóstico.

Esta é a entrevista realizada polos alumnos Manuel Caamaño Souto (1ºC), Sergio Regueiro Viqueira (1º A) e  Francisco Suárez Facorro (1ºC).

“O autismo pode ter unha orixe

Visita didáctica ao Parque Arqueolóxico de Campo Lameiro. Alumnado: Antropoloxía e Filosofía e Cidadanía 1º Bach

O Parque Arqueolóxico de Campo Lameiro foi inaugurado pola  no ano 2011 pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia como un espazo que permita á vez a conservación, investigación e difusión dos petroglifos de Galicia.

A visita ao parque inclúe a visita a tres espazos diferentes:

Visita do alumnado de Antropoloxía á exposición "Orinoco. Viaxe a un mundo perdido" na Cidade da Cultura de Galicia

A Fundación Cisneros recopilou, durante máis de 30 anos, máis obxectos etnográficos  (mostras da artesanía, e os utensilios da vida diaria) das12 etnias da ribeira do río Orinoco: De’áruwa (Piaroa), Ye’kuana, Yanomami, Híwi (Guahibo), E’ñepa (Panare), Hoti, Wakuenai (Curripaco), Baniwa (Baniva), Baré, Puinave, Warekena e Tsase (Piapoco). Máis tarde s umáronse as coleccións do etnógrafo Edgardo González Niño e de Walter Coppens.

CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO

No vestíbulo do centro, durante os recreos, o alumnado puido realizar marcapáxinas de origami, mentras se proxectaba na pantalla o vídeo coas instrucións para facelo elaborado polo alumnado de 4º de ESO co profesorado de educación plástica.

Toda a información no blog da biblioteca: http://bibliotecaxelmirez2.blogspot.com.es/2014/04/dia-do-libro.html

Conferencia de Goretti Sanmartín Rei sobre a "Construción da identidade de xénero e como condiciona as nosas decisións"

O venres 21 de febreiro de 2014 impartiu una conferencia a profesora da UDC Goretti Sanmartín Rei, co título "A CONSTRUCIÓN DA IDENTIDADE DE XÉNERO E COMO CONDICIONA AS NOSAS DECISIÓNS" para o alumnado de 2ESO e da materia de Antropoloxía de 1BAC.

Os obxectivos, cumplidos plenamente, e contidos didácticos desta actividade foron:

2 ESO

Festival de Nadal 2013

O pasado venres 20 de Decembro tivemos a sorte de desfrutar co Festival de Nadal organizado polo alumnado e profesorado do IES Arcebispo Xelmírez II.

Tedes máis información e fotos no seguinte enlace ou na Galería multimedia do noso centro

Conferencia sobre Arte e Percepción - Juan Monterroso - USC - Facultade de Xeografía e Historia

O día 19 de decembro de 2013 o profesor Monterroso volveu a colaborar con nós e impartiu unha excelente conferencia ó alumnado de 1 BACH de Filosofía e Cidadanía (tamén moi proveitosa para o alumnado dese nivel que cursa Debuxo Técnico) co título "Ver, mirar, representar". Foi un bo regalo polas festas que se aveciñan!!! Gracias Juan por ser tan xeneroso coa nosa comunidade educativa.

Conferencia sobre Platonismo, Neoplatonismo e Arte Renacentista - Juan Monterroso - USC - Facultade de Xeografía e Historia

Conferencia do profesor Juan Monterroso, decano da facultade de Xeografía e Historia da USC, sobre Platonismo, Neoplatonismo e Renacemento. O noso agradecemento máis sinceiro para un colaborador, xa asiduo, na nosa labor educativa.

Título da conferencia: Tres nomes e unha idea: Alberti, Botticelli, Miguelanxo.

Data: 5 de decembro de 2013

Alumnado: 2 BACH (Historia da Filosofía) e 1 BACH (Debuxo Técnico)

Obxectivos didácticos: plenamente acadados!!!

Exposición de cartelería de Amnistía Internacional sobre os Dereitos das Nenas e dos Nenos.

Exposición de cartelería sobre os Dereitos das Nenas o dos Nenos. Cedida por Amnistía Internacional (sección Santiago de Compostela). Segunda quincena de novembro de 2013.