VozNatura

Voz Natura 2022-2023

Voz Natura 2022-023. Actividades realizadas no IES Arcebispo Xelmirez II.

Voz Natura curso 21/22

Programa Voz Natura curso 2021-22

O próximo curso o noso centro volverá a participar no Programa Voz Natura.

Programa Voz Natura curso 2020-21

O IES Arcebispo Xelmirez 2 participou este curso no programa Voz Natura na súa edición número 24, co tema sobre a protección e defensa dos espacios naturais do Camiño de Santiago.

Dende o noso Centro educativo traballamos no proxecto: O noso río a carón do Camiño.

O río Corgo que nace próximo ao noso Instituto, por onde discurre o Camiño Inglés, mostraba un cauce alterado pola presenza de lixo e maleza que medra ao seu arredor. Traballamos co noso alumnado na mellora deste entorno.

Alumnos do Xelmírez II implícanse no estudo e limpeza do río que pasa xunto ao instituto.

Voz natura

Raquel Vázquez

A iniciativa forma parte do programa Voz Natura, ao que se uniu o centro santiagués este curso

22  may 2021 . Actualizado ás 05:00  h.

Hai anos, o IES Xelmírez II sacaba partido da contorna natural que hai xunto ao centro. Este tipo de actividades desapareceran, pero este curso o centro santiagués recuperounas no marco de Voz Natura, programa ambiental escolar ao que incorporou este ano o instituto. Agora os alumnos de primeiro de ESO e segundo de bacharelato volveron a  reconectar coa natureza que os rodea, implicados no estudo e limpeza do río Corgo (que pasa xunto ás súas instalacións).