Programación LOMCE Dto. Inglés, Curso 2022-23

Departamento de Inglés (Curso 2022-2023)

Programación didáctica LOMCE: Cursos 2ºESO, 4ºESO, 2ºBAC

Teatro: A vampire story

Hoxe 21 de xaneiro pola mañá o alumnado de 3.°ESO asistiu, acompañado por Alicia e Carmen, profesoras do departamento de Inglés. ao auditorio da Fundación Abanca á representación da obra teatral en inglés: A vampire story.

A vampire story

Alumnado de 1º de ESO participa na English Week

Esta semana, do 27 de otubro ao 2 de novembro, 25 alumnos e alumnas de 1° de ESO do IES Arcebispo Xelmírez II están participando na actividade de inmersión lingüística English Week, que convoca a Consellería de Educación. Desenvólvese en Os Peares, no Centro de Inmersión Lingüística ubicado no antigo poboado dos traballadores do encoro dos Peares, con profesorado nativo. Ao longo das xornadas realízanse diferentes obradoiros centrados no medio ambiente, e actividades lúdicas tamén en inglés. O IES Xelmírez II é o único centro do concello de Santiago seleccionado na edición deste ano da English Week. O alumnado participante forma parte da sección bilingüe en inglés na materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual que se implantou este curso escolar con máis de 40 estudantes.

English Week

Aliméntate Ben. Materia Inglés

A materia de Inglés, dende o grupo de 2.ºESO A/B, traballamos cos conceptos de comida san e comida non prexudicial para a saúde. Clasificamos alimentos en categorías, traballamos con listas da compra e coa pirámide alimentaria (a cal etiquetamos en inglés e está exposta no corredor da biblioteca)

Traballamos cuns vídeos de Jamie Oliver e a súa campaña Food Revolution e mesmo bailamos/medio cantamos a canción composta por Ed Sheeran para esta campaña.

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

Programación didáctica 2021/22