BIBLIOTECA Arcebispo Xelmírez II Curso 2020-2021

Este curso debido á situación que estamos a vivir non podemos disfrutar da biblioteca de forma física, pero a Biblioteca Arcebispo Xelmírez II segue funcionando!!

Instalacións, servizos e recursos da biblioteca do centro

A biblioteca do IES Arcebispo Xelmírez II está situada no primeiro andar do edificio principal. É un espazo amplo e multidisciplinar con varios ambientes diferenciados no que se poden desenvolver actividades diversas ademáis de gozar de tempos de lecer.

Instalacións

Entrando, á dereita atopamos o mostrador para información e servizo de préstamo, con posto de traballo para o responsable de garda en cada momento dotado coa equipación dixital correspondente.

Desde a entrada, á esquerda atopamos a zona de mesas e sillas para desenvolvemento de sesións, actividades complementarias e para ratos de estudo ou consulta de libros por parte do alumnado. Toda a zona está rodeada por un gran número de estanterías nas que os libros a disposición dos usuarios da bibliteca están organizados por temáticas e co correspondente código para o seu rexistro e préstamo.

E chegou o entroido á biblioteca!!!

Cantas veces ó ler un libro nos sentimos protagonistas del?

Primeiro trimestre na biblioteca

Rematado o primeiro trimestre, desde o equipo da Biblioteca só nos queda desexar un ano 2021 cheo de novas ilusións, de novas e boas lecturas e moita saúde

Aquí vos deixamos un resumo do que fixemos neste comezo de curso tan especial

Concurso de postais de Nadal

• CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL: Dende a biblioteca animámoste a participar no concurso de postais de Nadal, tes ata o día 11 de decembro.  AMPLIAMOS O PRAZO ATA O DÍA 17 DE DECEMBRO

Gañadores do concurso de relatos curtos de medo, 25 de novembro e concurso de postais de Nadal

• CONCURSO DE RELATOS CURTOS DE MEDO: Xa temos gañadores!

O IES Arcebispo Xelmírez II contra a violencia de xénero

Con motivo do Día internacional contra a violencia de xénero, 25 de novembro,  dende o equipo da biblioteca do IES Arcebispo Xelmírez II  animamos a toda a comunidade educativa a crear un muro contra a violencia de xénero durante toda a semana. Cada un de nós aportará o seu ladrillo cunha mensaxe para deixar claro que rexeitamos calquer tipo de violencia (física, coacción, amenazas, ....) hacia a muller.

CARTEL DA ACTIVIDADE

Mes da ciencia en galego nas bibliotecas

Mes da ciencia

Con motivo do Día da Ciencia en Galego (4 de novembro) as Bibliotecas celebramos o

MES DA CIENCIA EN GALEGO.

Na nosa Biblioteca Arcebispo Xelmírez II dispoñemos de libros e revistas de temática científica en galego. Non dubides en solicitalos. Aquí vos deixamos algúns de mostra:

2º Concurso de Relatos curtos de MEDO

A Biblioteca Arcebispo Xelmírez II convoca por 2º ano consecutivo o "Concurso de Relatos curtos de MEDO", anímate a participar enviando antes do 21 de novembro a túa composición.

Consulta aquí as bases para o concurso.     O xurado vai tremer de MEDO!!!!

14 de febreiro: corazóns de papel.

O 14 de febreiro é o día do amor e da amizade e na Biblioteca do Xelmírez II decidimos celebralo cun taller de origami impartido por Pilar Figueroa. Nesta ocasión, Pilar mostrounos como realizar corazóns.

Exposición: Con-ciencia de mujer

Con motivo do "Día Internacional da muller e a nena na ciencia" nun dos taboleiros do vestíbulo podedes  achegarvos a unha pequena exposición na que se analiza o papel da muller na ciencia.

A exposición recibe o nome Con-ciencia de mujer e conta con material aportado pola profesora de Lingua Castelá, Paula Fernández.

Con-ciencia

Tamén partillamos un vídeo no que se analiza o chamado "Efecto Matilda".

30 xaneiro: Día escolar da paz e non violencia

Para celebrar o Día Escolar da Paz e Non Violencia contamos un taller de Origami impartido por Pilar Figueroa. Nel os alumnos e profesores participantes aprenderon a confeccionar grúas de papel.

Levamos 253 grúas pero o reto continúa. Deposita a túa nas caixas situadas na biblioteca.

Día da Paz: 1000 grúas de papel

O 30 de xaneiro celébrase o Día da Paz e convidamos a toda a comunidade educativa a participar nun reto:

O reto das mil Grúas

Queres colaborar  para conseguilo?

Na biblioteca teremos unha caixa onde podes depositar a túa grúa de papel. Ademais o xoves 30 durante os recreo, Pilar Figueroa impartirá un taller de papiroflexia.

As grúas de origami (papiroflexia) fixéronse famosas a nivel mundial coa historia da nena Sadako Sasaki, vítima da bomba atómica de Hiroshima durante a II Guerra Mundial. Supervivente da explosión, caeu enferma de leucemia. Unha amiga recordoulle a tradición dos origamis e propúxose completar as mil para pedir como desexo a curación dos afectados e a paz.