Plan de recuperación de pendentes de música curso 2023-24

No pdf adxunto están as indiccións a seguir para a recuperacón de pendentes

Programación de música 2022-2023

PROGRAMACIÓN DE MÚSICA 2022-2023

Recreos musicais

Do 16 ao 19 de decembro, organizados pola xefa do departamento de Música, Carmela Cobo, celebráronse os recreos musicais, resultaron un éxito e estiveron moi entretidos con actuacións de: grupo de música tradicional, trío de violins de alumnas, dúo de guitarra e piano, dúo de piano e violín ,dúo de guitarras electricas, grupo numeroso de frautas e instrumentos de percusión e instrumentos de placas.

Entre as distintas formacións desplegaron un repertorio moi variado e actual. Felicitacións para todos eles.

Recreos musicais

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

A música, as matemáticas e os malabares

O día 30 de abril o departamento de música co apoio do departamento de educación fisica acompañaron os alumnos de 2º da ESO ( 60 ) a un concerto didáctico no auditorio de Galicia, titulado“ Las matemáticas de los malabares “. Foi interpretado pola banda de música de Santiago que acompañaba en todo momento as piruetas dos  malabarístas. O obxectivo  principal era que os alumnos descubríran o modelo matemático ( Siteswap ) que explica os patróns que realizan os obxetos no aire nesta ocasión obedecendo o ritmo musical das obras interpretadas.

Pangea. Concerto didáctico no Auditorio de Galicia

Saida o concerto didactico PANGEA o dia 21 e 22 de febreiro de 2019, no auditorio de Galicia con alumnado de 1º e 2º de bacharelato, coa profesora de música Carmela Cobo. Neste concerto tivemos a sorte de coñecer "In situ", a organización e os distintos instrumentos que compoñen unha da mais grande agrupación instrumental, coa orquesta Filharmonia de Galicia, asi como a actuación de Abrahan Cupeiro multiinstrumentista de instrumentos perdidos no tempo, que utiliza para sacar novas sonoridades. O nome de Pangea refírese o único continente que había hai 200 millóns de anos. A interpretación transcurre  con sons dende Oceanía, montañas chinas, norteamerica, Africa, paises con un variado, curioso e singular trato de pezas e instrumentos que deixaron de soar no tempo.

Pangea

Concerto didáctico. Electronic kontainer

O martes 22 de xaneiro o alumnado de 3.º de ESO asistiu a un concerto de Electronik kontainer, que interpretan música electroacústica con medios audiovisuais. É un proxecto que xurde da necesidade de divulgar a cultura musical a través dunha das disciplinas máis atractivas e fascinantes como é o mundo da percusión.

Festival e concurso de postais de Nadal de 2018

O día 21 de decembro de 2018 celebrouse o festival de nadal na aula de usos múltiples do instituto.

Carmela Cobo, do departamento de música, dirixiu o festival e o concurso de postais conseguindo unha gran participación do alumnado e do profesorado que, con gran esforzo dende outubro, durante os recreos, asistiron para ensaiar.

Colaboraron: Antonio Ferreira (departamento de tecnoloxía) como técnico de son e confeción da estructura da árbore de Nadal co fin de adornar a sala de usos múltiples. Sara Fernández (do departamento de francés), que se ocupou das gravacións das diferentes actuación musicais. Ana Manteiga (departamento de inglés), quen participou en baile galego, así como os profesores do departamento de física, Marcos e José Luis, que actuaron en coro, baile e instrumentos. Tamén o apoio incondicional do equipo directivo e do alumno Sergio Rouco Quintáns de 2º BACH que axudou en temas informáticos.

1.º ESO

Bulebule

Os Bulebule son un grupo música formado por rapaces de 1ºBach do IES Arcebispo Xelmírez II (Santiago de Compostela) Este ano 2014 preséntanse ao Cantalingua coa súa primeira canción orixinal, composta e interpretada por eles: "Os sons que nos unen" Podes escoitala e votar por ela no seguinte ENLACE

Tamén podedes escoitar esta canción na nosa Galería multimedia

Festival de Nadal 2013

O pasado venres 20 de Decembro tivemos a sorte de desfrutar co Festival de Nadal organizado polo alumnado e profesorado do IES Arcebispo Xelmírez II.

Tedes máis información e fotos no seguinte enlace ou na Galería multimedia do noso centro