Nós nos medios

A alumna Uxía Noya premio do X Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos

A alumna Uxía Noya, de 2º de Bacharelato, vén de conseguir o premio do X Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos. O traballo, titulado "A FRONTEIRA ENTRE O PÚBLICO E O PRIVADO NA SOCIEDADE DA REDE", foi realizado dentro dos proxectos do alumnado de STEMBACH e titorizado polas profesoras do centro Ana María Alonso e Pilar Figueroa, baixo a dirección das profesoras da facultade de socioloxía da Universidade da Coruña Montserrat Golías e Elvira Santiago. Parabéns a todas!

Recepción a estudantes de Noruega

Recepción a estudiante de Noruega

A concelleira de Educación, Noa Díaz, exerceu de anfitrioa en Raxoi cun grupo de escolares noruegueses que están realizando as súas prácticas en centros de Santiago e Ames. Os alumnos pertencen a dous institutos do país nórdico e o intercambio ten por obxecto favorecer a aprendizaxe do español. Á recepción tamén asistiron as edilas María Antón e Navia Rivas.

Alumnos de Noruega aprenden español

A concelleira de Educación, Noa Díaz, recibiu onte a un grupo de estudantes de Noruega que realizan as súas prácticas en institutos de Santiago e Ames. No acto participaron as concelleiras María Antón (PP) e Navia Rivas (BNG). A actividade permite a alumnos/as de dous institutos noruegueses aprender español nos IES Antonio Fraguas, IES Xelmírez II e IESP de Ames.

Ler a nova en El Correo Gallego

El IES Xelmírez II rescata en sus aulas la burla negra del Prestige

Burla negra

J. GÓMEZ

SANTIAGO / LA VOZ 30/11/2019 05:00 H

Apostolos Mangouras, el último capitán del Prestige, envió una carta al alumnado de la materia de Griego moderno del IES Xelmírez II en enero del 2003; y estudiantes y docentes del centro se sumaron a los numerosos grupos y personas que acudieron a limpiar las playas afectadas por la catástrofe ecológica que provocó aquel petrolero en noviembre del 2002. Esos elementos complementan la exposición con materiales sobre aquel siniestro que estuvo en la USC y que recibe el IES Xelmírez II, el primer centro que la aprovecha con fines didácticos. Desde el 17 de noviembre, para rememorar el aniversario del accidente, y hasta la próxima semana, la utilizan para dinamizar las aulas de varias materias: Biología, Química, Filosofía, Galego, Historia y otras.

O Prestige nas aulas

Unha gran burla negra

14/11/2019 04:50 H

Os arquivos dunha Gran Burla Negra, con material do afundimento do Prestige, chegan ao IES Xelmírez II como ferramenta educativa para que, con motivo do 17 aniversario da traxedia, un desastre así non se volva a repetir.

Ler a nova en La Voz de Galicia

Obesidad: ¿La clave está en tu cerebro?

Obesidad

JOEL GÓMEZ

SANTIAGO / A VOZ 08/11/2019 05:00 H

English week

31/10/2019 05:00 H

Vinte e cinco estudantes de primeiro de ESO do IES Arcebispo Xelmírez II están a participar na actividade de inmersión lingüística English Week, que convoca a Consellería de Educación, e que se desenvolve nos Peares con profesorado nativo.

Ler a nova en La Voz de Galicia

Barahúnda e Guadi Galego entusiasmaron coas músicas dos seus últimos traballos

Guadi

J. G.

SANTIAGO / A VOZ 19/10/2019 05:00 H

O grupo Barahúnda e Guadi Galego entusiasmaron ao público da cidade que asistiu á presentación dos seus últimos traballos. Barahúnda fíxoo na librería Pedreira e a intervención de Guadi Galego foi o primeiro acto na nova biblioteca do IES Xelmírez II.

Barahúnda xurdiu hai anos en Madrid, integrado por Helena de Alfonso e José Lara. Ambos os artistas trasladáronse fai dez anos para Rianxo e Onde ven o mar, que presentaron antonte na cidade, é o seu segundo traballo en galego.

A NOSA corrobora a teoría de Einstein sobre a relatividade

SANTIAGO / A VOZ 21/06/2019 05:10 H

Tres centros escolares de Trabada, O Bolo e Santiago gañan o concurso ‘Faite eco do lóxico’

CRAEGA

Estudantes de 1.º de ESO do noso centro obtiveron o premio da categoria de secundaria no concurso ‘Faite eco do lóxico’ organizado polo Consello Regulador de Agricultura Ecolóxica de Galicia (CRAEGA), participaron co título Consome ecolóxico, no que relatan nun vídeo as características deste tipo de produto e o seu sistema de produción.

Enlace á páxina de CRAEGA

A NOSA volve ao espazo con susto ao perder o localizador tras o lanzamento

EMMA ARAÚJO

29/05/2019 05:00 H

Lanzamento da Cápsula Estratosférica MARUMASAT

O alumnado do club de ciencias e do StemBach asistiu, o día 28 de maio, ao lanzamento á estratosfera da cuarta sonda MarumaSat da Axencia Espacial Escolar Galega, NOSA

Marumasat

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

A NOSA afronta en Ordes outro lanzamento á estratosfera

MARÍA RODRÍGUEZ

SANTIAGO / A VOZ 29/05/2019 00:39 H

O IES Maruxa Mallo de Ordes, en colaboración cos centros educativos Miraflores (Oleiros), Marco Camballón (Vila de Cruces), Xelmírez II (Santiago), CPI Cruce (Cerceda) e IES Ferrol Vello, levou a cabo nas instalacións do instituto un novo lanzamento da sonda espacial MarumaSat, que nesta ocasión incluía un experimento para comprobar a teoría da relatividade coa denominada Misión Einstein. O globo tomou altura, tal e como se esperaba, pero segundo facíao perdeu unha peza, o localizador que axuda logo a recuperalo para extraer os datos solicitados no voo.