A NOSA corrobora a teoría de Einstein sobre a relatividade

A NOSA

SANTIAGO / A VOZ 21/06/2019 05:10 H

Misión Einstein cumprida. A Axencia Espacial Escolar Galega, NOSA, demostrou empíricamente a teoría da relatividade. A MarumaSat IV, a sonda espacial que o 28 de maio lanzaron á estratosfera desde o IES Maruxa Mallo de Ordes, foi localizada no municipio ourensán de Maceda, onde un día despois da manobra de lanzamento centráronse os labores de procura da cápsula. A sinais emitidos polo teléfono móbil que transportaba no seu interior para filmar a explosión do globo de helio axustado non foron suficientes para atopar a sonda e tampouco as imaxes emitidas polos drones que se empregaron. Finalmente, o punto de aterraxe localizouse o 1 de xuño grazas ao sinal lanzado desde o emisor de cetrería da ordense familia Regos, un dispositivo que xa o ano pasado permitiu localizar a entón MarumaSat III. Pero a diferenza do ocorrido coa terceira sonda espacial, na lanzada o mes pasado «o detector de muóns, funcionou á perfección, corroborando empiricamente a teoría da relatividade especial», avanzan desde a NOSA, que, ademais da o instituto de secundaria de Ordes, integra aos IES Marco do Camballón, de Vila de Cruces; Miraflores, de Oleiros; Arcebispo Xelmírez II, de Santiago; Ferrol Vello, de Ferrol; e ao CPI O Cruce, de Cerceda.

Imaxes espectaculares

Rescatada a sonda, que ascendeu a case 36 quilómetros de altura, as imaxes gravadas polas cámaras que levaba a cápsula «resultan espectaculares», indican desde a Axencia Espacial Escolar Galega para explicar, respecto diso, que «por primeira vez conseguimos un primeiro plano do globo que cuadriplica sobradamente o seu tamaño e que estoupa ante os nosos ollos dun modo nunca visto», ademais de . «unhas tomas de carácter máis panorámico sobre a costa atlántica galega, así como unha visión clara do Cantábrico tamén asturiano»Doutra banda, engaden, «conseguiuse captar o ocaso lunar diúrno e hai sospeitas, aínda non confirmadas, pois podería ser un reflexo, de imaxes de Venus a carón da nosa estrela».

Ler a nova en La Voz de Galicia

page_ppp | by Dr. Radut