Intercambio co alumnado do "Lycée Gabriel Fauré” de Annecy- marzo 2023

A mistura de nervios, ilusión e ganas de sumar experiencias fíxonos vivir un intercambio que nos levaremos para sempre. Sete días de convivencia nunha nova cidade, nunha nova familia, nun novo instituto e cuns novos compañeiros e compañeiras dos que gardaremos un cachiño no noso corazón.

Sete días de moitas clases diferentes, de francés, español ou economía, de camiñar polos Alpes por primeira vez, de tartiflette, de raclette, de crêpes e queixo, moito moito queixo. De caídas patinando e pelexas na neve, de abrazos e cancións, de buscar calquera excusa para arrincar a cantar cun par de culleres… Sete días de convivencia durante os que, persoas descoñecidas para nós, convertéronse en amigos e amigas.

Comeza a conta atrás para acollervos!

Ver máis fotos

page_ppp | by Dr. Radut