IV Premio Ofelia Devesa de Educación Activa. Acto de entrega do premio. Programa

12.30. Actuación musical.

12.40. Apertura do acto, coa intervención da Dra. (Pilar Tobar). O alumno Leo Espiña fai a presentación de D. Carlos Lema Devesa.

12.45-13.15. Charla de D. Carlos Lema Devesa. "A publicidade discriminatoria da muller".

13.15. Actuación musical.

13.20. Acto de entrega dos Premios
Presentación das autoridades que asisten en representación da Consellería de Educación e do Concello de Santiago.
Lectura da acta e simultaneamente entrega dos Premios. Fan entrega deles Elvira Casal García (Subdirectora Xeral de Planificación e Dinamización Lingüística), Dna. Goretti Sanmartín (concelleira do Concello de Santiago e vicepresidenta de Deputación da Coruña) e D. Carlos Lema Devesa (promotor dos Premios Ofelia Devesa)

13.30. Proxección dos vídeos gañadores. Categoría 1ª (alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO) e Categoría 2ª (4º de ESO e 1º e 2º de Bacharelato).

13.45. Actuación musical.

13.50. Peche do acto. Interveñen D. Carlos Lema Devesa, Dª Elvira Casal e Dª Goretti Sanmartín.

14.00. Fin do acto.

page_ppp | by Dr. Radut