Matrícula ABAU e solicitude do título de bacharelato

MOI IMPORTANTE: Non realizar ningún trámite nin facer ningún pagamento antes de recibir as notas de 2º Bach

1. SOLICITUDE DO TÍTULO DE BACHARELATO

Se tes aprobado 2º Bacharelato, vaias ou non á ABAU, tes que solicitar o título de bacharelato. Debes pagar as taxas correspondentes e presentar no centro o xustificante de pago e o impreso de solicitude.

2. PREMATRÍCULA NAS PROBAS ABAU

• Impreso de prematrícula ABAU (Asinar tamén o apartado “consentimento cesión de datos”, que figura inmediatamente despois dos datos persoais) IMPORTANTE: ESTE IMPRESO FOI ACTUALIZADO POLA CIUG O 15 DE MAIO. SE TES DESCARGADO UN ANTERIOR, NON VALE. CUBRE ESTE.
  • Pago de taxas: Le con atención estas instrucións. O pago de taxas pode realizarse:

- presencialmente en oficina bancaria. O pago efectúase antes da prematrícula no centro, con este impreso, e hai que aportar no  centro o xustificante de pago.

- telematicamente a través de Nerta. Esta modalidade de pagamento realízase despois da prematrícula no centro, despois de ter recibido os datos de acceso no teu correo electrónico e activar a conta na aplicación. Le atentamente as Instrucións Nerta.Convén que de todos modos aportes ao centro o xustificante de pago, para comprobar que non hai problemas coa matrícula.

(IMPORTANTE: Non activar a conta en Nerta ata que non recibas no teu correo electrónico o código necesario)

• Documentación a aportar no centro:
    • Impreso de solicitude do título de bacharelato cuberto.
    • Xustificante de pago das taxas do título de Bacharelato, por duplicado. En caso de pagamento online das taxas do título, o xustificante xerado no momento do pagamento. Se se fai presencialmente no banco, o documento selado pola entidade bancaria.
    • Impreso de matrícula ABAU cuberto, por duplicado.
    • Se o pagamento de taxas de ABAU se realiza en oficina bancaria, xustificante de pago de ABAU, por duplicado.
    • Fotocopia do DNI
    • En caso de familia numerosa, orixinal e fotocopia do libro de familia
    • En caso de Gratuidade: Documento acreditativo

PRAZO DE MATRÍCULA XOVES 16 E LUNS 20 DE MAIO

Horario de atención no centro:

• Para evitar aglomeracións, convén que a matrícula se faga por grupos, en horario de 09 a 14. Preferentemente, o xoves 16 matrícula do alumnado con primeiro apelido ata a letra M (incluída), e o luns 20 o alumnado restante.
    •  O martes 21 o alumnado debe revisar no centro os seus datos de matrícula ou comprobalos a través de NERTA, podendo interpoñer na secretaría do centro reclamación aos mesmos, ata as 14:00. Ese día recollerán en secretaría o certificado de Celga 4 e o seu historial académico.

ABAU: COMISIÓNS DELEGADAS E SEDE DOS EXAMES

As comisións delegadas son os lugares onde se celebran os exames da ABAU, podes consultar a relación delas neste arquivo. O alumnado do IES Arcebispo Xelmírez II examínase na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, no Campus Norte.

PROTOCOLO PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS ABAU

É importante ler con atención o protocolo que rexerá a realización das probas.

solicitude titulo bacharelato.pdf166.69 KB
instrucions pago taxas abau.pdf145.6 KB