Visita do alumnado de Tecnoloxía Industrial II a TELEVÉS

O pasado venres 17 de marzo o alumnado de 2º de Bacharelato que cursa Tecnoloxía Industrial II realizou unha visita guiada ás instalacións da empresa de telecomunicacións TELEVÉS, situada en Santiago. Excepcionalmente puidemos realizar dita visita grazas á intermediación da profesora do centro María José Parcero Mariño, polo cal o Departamento de Tecnoloxía lle está profundamente agradecido.

A excepcionalidade e privilexio de dita visita está en que, dados os desenvolvementos innovadores e de moi alta tecnoloxía que levan a cabo en dita empresa, a súa política de visitas é, por razóns obvias, moi restrictiva.

Exemplos da tecnoloxía punta que puideron ver nesta visita os alumnos podédelo ver no seguinte vídeo corporativo da empresa:

WhatsApp Image 2017-03-20 at 10.35.00.jpeg