Odisea 2014

Durante toda a mañá do xoves, 6 de febreiro, dende a Biblioteca e as salas de informática, os alumnos de Latín e Grego do MGB participarán na IX edición do concurso de Cultura Clásica Odisea 2014, xunto con outros centros de GaliciaValencia, CastellónAlacantCatalunyaAragón e Valladolid. A temática este ano xirará en torno a un tema de actualidade, “o teatro en Grecia e Roma”. Temos apuntados os seguintes equipos:

4º de ESO: 1º BACHARELATO 2º BACHARELATO
  • ATENEA

• TARPEIA

• AS SABINAS

• VICTORIUM

• NIKE

• CEREBRUS ILUMINATUS

• DEMÉTER E PERSÉFONE

• INVICTUS

• FIAT LUX

• LATIN QUEENS

• CAVE ALVARUM

Este ano, grazas ao conseguido polo proxecto Dives Gallaecia, os premios que outorgaremos aos 3 primeiros clasificados do MGB serán algo mellores que os do ano pasado: un cheque-regalo de 90€ para o 1º, 60€ para o 2º e 30€ para o 3º.

E ademais, ao rematar as clases desa mañá, reunirémonos na cafetería do Centro a degustar uns solemnes pinchos. Esperamos contar coa compaña dos exalumn@s que participaron no proxecto en anos anteriores. Os postres corren pola nósa conta.