Linguas clásicas

Espacios que visitamos

Os lugares que visitamos no departamento de Latín e de Grego son os seguintes:

- Elviña clásica

- Elviña mitoloxía

- Romanización en España e Galicia

Visitádenos cando queirades...

E aquí podedes ver as razóns de por que estudamos a Grecia Clásica:

Por que Grecia?

Odisea 2019

Este ano o concurso Odisea online versou sobre a ciencia e a tecnoloxía na antiga Grecia e na antiga Roma. Participaron douscentos cincuenta e dous equipos en Galicia e o IES Elviña quedou como finalista para o desempate. O noso centro foi a sede do desempate comarcal e viñeron os equipos gañadores de Monelos, María Casares e Fogar de Santa Margarita (ademais do noso). A final foi dunha dificultade extrema pero os participantes loitaron con enerxía e entusiasmo ata o final. Parabéns a todos eles e, en especial, as nosas Ahinoa e Azahara de cuarto de ESO, que foron excelentes guerreiras.

A voltas co exército romano

Varios compoñentes da Asociación de Recreadores de Galicia viñeron ó IES Elviña para explicarnos detalladamente a formación e evolución da impoñente máquina de conquista que foi o exército romano. E non se limitaron a isto: trouxeron abundante material de recreación e ensináronlle ó alumnado diferentes tipos de estratexia como a testudo, a cunnea, a domus... Rapaces e rapazas participaron animosamente no proxecto.

Dende aquí reiteramos o noso agradecemento a Óscar, Paio e Río... Audaces Fortuna iuvat!

Antígona ante os xuíces

O pasado mércores 18 de outubro tivo lugar a representación da versión de Andrés Pociña Antígona ante os xuíces no IES Elviña. A obra estaba baixo a dirección de Ricardo Martín, antigo catedrático de Latín do Instituto e responsable do exitoso grupo de teatro Sardiña.

O alumnado púxose unanimemente a favor da heroína grega que actuaba conforme ás leis internas e contra as leis inxustas da cidade. Resultou ser unha experiencia enriquecedora desde moitos puntos de vista.