Deportivas

Bailar a muiñeira para o día do deporte

Os nosos compañeiros do Departamento de lingua galega e literatura están empeñados en que todo o instituto baile a muiñeiro no día do deporte (25 de maio). Non sei, non sei... pero, por si acaso, aí van os pasos explicadiños:

Muiñeira

AI, QUE CAEMOS!

Na pista de xeo de Culleredo

Como parte das actividades de remate do pasado trimestre (deixémolo ir!), don Francisco Pérez, profesor do Departamento de educación física do IES Plurilingüe Elviña ousou levar ao alumnado de 2º de ESO, tamén cargado de ousadía, á pista de xeo de Culleredo, porque xa son tempos de deportes de inverno. Pasaron alí unha hora de diversión analisando na práctica a física do deslizamento. Nas fotos véselles felices. Que ben!

020304

Patinando sobre o xeo de Marineda City

Os rapaces de 1º e 2º de ESO do IES Elviña estiveron o pasado día 1 de Decembro na pista de xeo de Marineda City nunha actividade sufragada ao abeiro do Programa Ao meu xeito! do Concello da Coruña. Coa axuda do profesor de Educación Física Francisco Pérez e dun monitor o alumnado adentrouse no mundo dos deslizamentos, as piruetas e as cuadas. Afortunadamente non houbo que lamentar ningunha víctima (malia unha pobre sela, que non tiña culpa de nada e que sufriu un delicado percance...).

Pista de xeo-01Pista de xeo-02Pista de xeo-03Pista de xeo-04