Educación física

25 de MAIO: DÍA DO DEPORTE

O pasado venres día 25 de maio celebrouse no IES Elviña o día do deporte. O alumnado de 1º de Bacharelato preparou unha xincana para os demais grupos do centro. Despois, con muiñeira incluída, os diversos grupos do instituto participaron nas actividades deportivas preparadas polos sufridos profes de Educación física (Grazie a loro!).
     En fin, aí está o vídeo da xornada editado por Carlochos para toda a comunidade de Elviña.

Contidos mínimos e criterios de avaliación 2017-18

Estes son os obxectivos por curso e os criterios de avaliación de cada unidade didáctica dos difentes cursos de Educación Física para o ano 2017/2018

pdf Criterios de calificación e avaliación. Curso 2017/2018

*     *     *

VELA NO REAL CLUB NÁUTICO

O pasado venres día 11 de maio o alumnado de 2º de ESO participou nunha actividade sobre práctica de vela no Real Club Náutico da cidade. Alá foron na boa compaña do profesorado de Educación física a embarcarse cos monitores do Club e vivir unhas horas de paixón navieira. Os rapaces disfrutaron da actividade, déronse un fermoso remollón e pasaron frío dabondo: foi unha xornada completiña.

vela-01vela-02vela-03vela-04
vela-05vela-06vela-09vela-07

XOGOS TRADICIONAIS

UNHA VIAXE AOS XOGOS DO PASADO

LogoXogos-01Xogos-02
Xogos-11Xogos-03Xogos-09º

"Oes, e que fan eses rapaces alí?"

"Non o sei, aí no patio do insti estarán no recreo pasándoo pipa, digo eu."
"Que va! Están a xogar á petanca!! E que ben lle dan! Sonche uns maestros estes rapaces!"
"Naturaca! Eses danlle ben a todo! Non che digo! Son do Instituto de Elviña...!"

E que fai o alumnado do IES Plurilingüe Elviña xogando á petanca, ás "chapas", ao aro, á mariola, en fin, como quen di aos xogos dos avós. Deulles un aire? Caeron na tolicie?  Non tal! Isto de darlle unha volta aos xogos do pasado son cousas de Paula, a nosa profe de Educación física, farta de que o alumnado só saiba entreterse cos móbiles e coa leria esa da tecnoloxía (esas cousas do demo...). Por iso, adicará unhas semanas a traballar coa rapazada de 4º e de 1º de Bacharelato este tipo de xogos, que, aínda que non o pareza, combinan capacidades moi diversas, habilidade, intelixencia e coordinación física. Vaia, que non serán deportes olímpicos, pero esixen o seu. Dirano os nenos, que teñen que crear un xogo propio remedando os do pasado, e que levarán as súas creacións á celebración da Xornada do deporte o vindeiro 25 de maio.

"Ben, e agora, onde imos?"
"Ti non sei, eu correndo á Federación Galega de Petanca, a facerme socio. Eses nenos déronme envexa."
"Ei! Non corras tanto, ho! Agarda, que eu tamén vou!"