Educación física

Contidos mínimos e criterios de avaliación 2017-18

Estes son os obxectivos por curso e os criterios de avaliación de cada unidade didáctica dos difentes cursos de Educación Física para o ano 2017/2018

pdf Criterios de calificación e avaliación. Curso 2017/2018

*     *     *

AI, QUE CAEMOS!

Na pista de xeo de Culleredo

Como parte das actividades de remate do pasado trimestre (deixémolo ir!), don Francisco Pérez, profesor do Departamento de educación física do IES Plurilingüe Elviña ousou levar ao alumnado de 2º de ESO, tamén cargado de ousadía, á pista de xeo de Culleredo, porque xa son tempos de deportes de inverno. Pasaron alí unha hora de diversión analisando na práctica a física do deslizamento. Nas fotos véselles felices. Que ben!

020304

25 de MAIO: DÍA DO DEPORTE

O pasado venres día 25 de maio celebrouse no IES Elviña o día do deporte. O alumnado de 1º de Bacharelato preparou unha xincana para os demais grupos do centro. Despois, con muiñeira incluída, os diversos grupos do instituto participaron nas actividades deportivas preparadas polos sufridos profes de Educación física (Grazie a loro!).
     En fin, aí está o vídeo da xornada editado por Carlochos para toda a comunidade de Elviña.

VELA NO REAL CLUB NÁUTICO

O pasado venres día 11 de maio o alumnado de 2º de ESO participou nunha actividade sobre práctica de vela no Real Club Náutico da cidade. Alá foron na boa compaña do profesorado de Educación física a embarcarse cos monitores do Club e vivir unhas horas de paixón navieira. Os rapaces disfrutaron da actividade, déronse un fermoso remollón e pasaron frío dabondo: foi unha xornada completiña.

vela-01vela-02vela-03vela-04
vela-05vela-06vela-09vela-07