Tecnoloxía

Blog de TICs do Departamento

Conecta co Blog de TICs do
Departamento de Tecnoloxía

TICNeste blog atoparás apuntamentos, enlaces de interese e información para as materias de TIC e Tecnoloxía de ESO, e Bacharelato.

Fai clic na imaxe para entrar no blog.

Charla de Gemma Rojo

Charla de Gemma Rojo sobre "Mulleres científicas"

O pasado mércores día 28 de febreiro acudiu ao noso centro Gemma Rojo, profesora dos graos de Enxeñería Civil e Arquitectura Técnica da Universidade da Coruña para impartir unha charla sobre as mulleres na ciencia e particularmente no ámbito da construción e da enxeñería. O alumnado de 3º e 4º de ESO escoitou con interese a súa ponencia, que se vincula á celebración do día da muller traballodora o vindeiro 8 de marzo.

Gemma RojoGemma Rojo

Exposición de maquetas da aula de Tecnoloxía (2º ESO)

MAQUETAS DO ALUMNADO DE TECNOLOXÍA DE 2º DE ESO

Nestes días, os alumnos de 2º da ESO-A estiveron a traballar nun proxecto sobre estruturas utilizando materiais que poden atopar nas súas casas como paliños de xeado, cañas de refresco, cordas ou cartón. Estes materiais pode parecer que non son resistentes pero con eles construíron pontes, pontes colgantes, casas e miradoiros. Aplicaron os coñecementos teóricos pero o máis importante é que traballaron con entusiasmo, demostrando unha gran habilidade e creatividade. As estruturas estarán expostas no corredor principal do instituto para que poidades botarlles unha ollada.

Tecno-01Tecno2
Tecno3Tecno4