Tecnoloxía

Tecnol.Tecnol.
TIC
TICTIC

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.

Blog de TICs do Departamento

Conecta co Blog de TICs do
Departamento de Tecnoloxía

(No Blog haberá actividades para o tempo de confinamento durante a pandemia do SARS-CoVid2)

TICNeste blog atoparás apuntamentos, enlaces de interese e información para as materias de TIC e Tecnoloxía de ESO, e Bacharelato.

Fai clic na imaxe para entrar no blog.

DETRÁS DOS ENCHUFES

1º de ESO EN PALEXCO

O pasado venres 10 de xaneiro, o alumnado de 1º de ESO acudiu a visitar a exposición organizada no Palacio de Congresos y Exposiciones da Coruña por Red Eléctrica Española Unha autoestrada detrás do enchufe. A exposición ten por obxecto que os asistentes comprendan todo o proceso implicado na produción de electricidade, desde a xeneración da enerxía ata a súa transmisión aos nosos fogares ou aos diferentes usos que lle damos na nosa vida cotiá. Pablo Cobas e Carla Rodríguez acompañaron aos nosos curiosos estudantes e quixeron se retratar con eles.

01020611

Foi unha visita ¡electrizante!

BUS HUAWEI NO IES ELVIÑA

Bus Huawei-1

O luns e martes tivemos no aparcadoiro do centro un pouco típico visitante: un autobús educativo da compañía de tecnoloxías da información Huawei. O instituto concertou para estes días con este famoso xigante chinés das telecomunicacións esta visita en colaboración con CEIP Alborada. O Smartbus Huawei é un vehículo acondicionado coma aula de informática na que o alumnado interactúa con diversas actividades preparadas para informar da ciberseguridade, baixo o lema compartesinarriesgarte. O noso alumnado de 1º e 2º de ESO visitaron as súas instalacións.

bus-2
bus-03