Actividades na neve en Andorra

Do 14 ao 21 de xaneiro

V Certame de monólogos cómicos en galego

Dúas alumnas de 3º ESO do centro, Andrea Castro e Antía Dobao coa colaboración do profesor Alfonso Salgado, participan o 15 de decembro ás 18 horas no Teatro Rosalía de Castro no V Certame de monólogos cómicos en galego que convoca o Concello da Coruña.

Imaxe dun momento da actuación das alumnas

O profesor Ignacio Tomás
tamén participou no certame

Teatro en francés

O grupo de teatro da EOI da Coruña representará esta obra ao alumnando de francés do noso instituto o 13 de decembro ás 17 horas.

Construíndo a táboa periódica

O alumnado de 3º ESO realiza un mural coa táboa periódica no seu proceso de aprendizaxe

Visita do IES Elviña a un ensaio da Orquestra Sinfónica de Galicia

O alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato asistiu ao ensaio da OSG o venres 18 de novembro.

4 de novembro: día da ciencia en galego

Maxia: convertendo as moedas de céntimo en ouro

Teatro: "La Celestina"

O alumnado de 1º de bacharelato asistiu á representación da obra de teatro "La Celestina" no Colexio "La Salle" de Santiago de Compostela o 9 de novembro.