Visita do IES Elviña a un ensaio da Orquestra Sinfónica de Galicia

O alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato asistiu ao ensaio da OSG o venres 18 de novembro.

4 de novembro: día da ciencia en galego

Maxia: convertendo as moedas de céntimo en ouro

Teatro: "La Celestina"

O alumnado de 1º de bacharelato asistiu á representación da obra de teatro "La Celestina" no Colexio "La Salle" de Santiago de Compostela o 9 de novembro.

Celebrando o Samaín

Actividades realizadas entre o 28 de outubro e 6 de novembro

Actividades realizadas polo Equipo de Normalización, Club de lectura, departamentos de galego e educación plástica

O medo

Concurso de microrrelatos de medo

Pode participar o alumnado de 2º ESO

Coa colaboración do departamento de galego

Entrega dos relatos antes do 28 de outubro

Voluntariado de idiomas no IES Elviña

Unha das vantaxes de vivir en Europa é a facilidade que hai para moverse entre os distintos países. Isto, unido a unha práctica moi antiga como o voluntariado e á formación, é o que trouxo ata A Coruña a Julia Makanova e Ana Martinic, de Rusia e Croacia, respectivamente. A través da Asociación Muxelka colaborarán durante nove meses no CEIP María Pita e no IES Elviña como profesoras de inglés.

Ambas buscaban unha experiencia nun outros países coa que poder avanzar na súa carreira no ensino. "Traballaba como profesora en Moscú e quería ver como traballan os profesores noutros países", di Julia. Ana, de Split, buscaba algo similar e prefería unha cidade pequena, pero sobre todo importáballe que fose ?un proxecto que me gustase?. Ningunha elixiu A Coruña, pero están encantadas co que viron e sobre todo porque poderán practicar surf, unha das paixóns máis grandes da súa vida. máis información do artigo no Ideal Gallego 17/10/2016

Prácticas de conversa en inglés

O centro oferta unhas actividades en inglés, organizadas por profesores nativos, que teñen como obxectivo a práctica e mellora da aprendizaxe na devandita lingua, básica como vehículo de comunicación nun centro plurilingüe coma o noso.

Estas actividades, de carácter lúdico, serán voluntarias e gratuitas, e celebraranse nas tardes dos martes, das 18.00 ata as 18.45 horas (ao remate da xornada escolar), e darán comenzó o vindeiro 25 de outubro.

Os país ou responsabes legais dos alumnos deberán asinar a autorización, que será entregada ao profesor de inglés coa maior brevidade.