Aberto prazo para solicitar axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público curso 2017-2018

As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar no centro educativo as correspondentes solicitudes.
Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado nos catro cursos de ESO.
A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

Entregar na secretaría do centro

Vémonos na feira da ciencia na rúa!

O 6 de maio no parque de Sta. Margarida: XXII feira

X Encontro IES Elviña-IES Agra de Leborís e CPI As Revoltas 25 de abril

Realizado en Cabana de Bergantiños. Na terra de Eduardo Pondal.

Galego sen cancelas

Video co que participamos ao concurso de Correlingua 2017

Video presentado no concurso do Correlingua 2mil17 polo alumnado de 3º da ESO e o Equipo de dinamización da lingua Galega do IES Elviña da Coruña. Neste ligazón podedes ver o video gañador realizado polo CPI Suárez Marquier do Rosal:

Charla de Gonzalo Moure sobre o seu libro "Palabras de caramelo"

Realizado o 7 de abril.

Encontro do alumnado de 1º e 2º de ESO do Club de Lectura co autor do libro lido durante o 2º trimestre.