Presentación. Curso 2017/18

(Curso 2017/18)

Presentación para os alumnos de ESO:  11:00 horas

Presentación para os alumnos de Bacharelato: 12:30 horas

(Haberá transporte escolar para ese horario)

*      *      *

Os alumnos de ESO rematarán a presentación ás 12:30.

A partir do luns, haberá clases normais desde 08:30 a 14:10.

Libros de texto 2017/18

Libros de texto

(Curso 2017/18)

ESOBACHARELATO

1º BACHARELATO
2º BACHARELATO

*   *   *

Xiada dixital 2016/17

A revista Xiada dixital correspondente ao curso que remata pode xa ser consultada.

Parabens a todas as persoas que a fixeron posible!

Cociñamos en alemán

O alumnado de 3º ESO ten unha clase de cociña en alemán.

A voltas cos gladiadores...

O pasado martes 6 de xuño recibimos unha valiosa información sobre a "gladiatura". O perito na materia foi Adrián, da Asociación de Recreadores Históricos de Galicia. Falounos dos tipos de gladiadores, da súa vida no ludus, do seu estatus social... E trouxo varios complementos para que nos fixeramos unha idea da equipación:

Romanorum vita

Alumnas e alumnos do IES Elviña visitaron a exposición de La Caixa "Romanorum vita" o pasado venres 2 de xuño. Alí tiveron a ocasión de revivir a vida nunha rúa romana do século I e pasear polo interior dunha "domus".

Cociñamos e reciclamos

Alumnas e alumnos do IES Elviña participaron con entusiasmo no proxecto conxunto dos departamentos de Linguas Clásicas e Bioloxía sobre cociña antiga e reciclaxe. Elaboramos dúas receitas de Apicio segundo as súas instrucións de hai dous mil anos:

- "Oleum lauri" (aceite de loureiro)

"Sal Apici" (sal con pementa negra e branca, ourego, eneldo, tomillo, xenxibre, perixel e hisopo)

A colaboración de todos os implicados foi completa e eficaz. Grazas a todos/as.