Skip to Content

BOLSAS MEC PARA ALUMNADO NEAE (2024-2025)

CONVOCATORIA DE BOLSAS NEAE
(Curso 24-25)

Becas


     Xa está publicada a convocatoria anual para a solicitude de bolsas para alumnado con necesidades especiais de apoio educativo (NEAE). O prazo para a solicitude ábrese desde o día 30 de abril de 2024 e remata do 13 de setembro.
     A solicitude realízase únicamente on line a través do servizo electrónico do Ministerio de educación. Os solicitantes deberán imprimir o documento pdf da solicitude e presentalo na secretaría do seu centro de estudos para a súa comunicación aos servizos de orientación e inspección correspondentes. Poden atopar toda a información necesaria da convocatoria no Portal de bolsas do ministerio e na páxina de información da sede electrónica do mesmo portal.

 

 

PROBAS DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES (ESO)

PROBAS DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES COMUNICADAS Á DIRECCIÓN

    Os seguintes departamentos didácticos comunicaron á dirección do centro que, segundo as súas programacións, teñen previstas probas de recuperación para alumnado pendente de cursos anteriores nas datas indicadas neste cadro.

MATERIADATA DA RECUPERACIÓN PREVISTA
BIOLOXÍALuns, 06/05/2024 ás 16:30 horas
FeQ
Xoves, 09/05/2024 ás 16:30 horas
INGLÉSLuns, 13/05/2024 ás 16:30 horas
ED. FÍSICALuns, 27/05/2024 ás 16:30 horas
L. GALEGA
Luns, 27/05/2024 ás 18:00 horas

 

 

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN (CURSO 2024-2025)

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25: PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

As listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no proceso de Admisión para o curso 2024-2025 foron publicadas no día de hoxe na aplicación electrónica de admisión (só persoas que dispoñan de certificado electrónico de acceso ou chave 365). As listaxes en papel poderán consultarse tamén no taboleiro de anuncios do centro.

Contra as listaxes provisionais poderá formularse reclamación presentada na secretaría do centro dirixida ao Consello escolar no prazo de cinco días hábiles a partir da publicación das listaxes (é dicir, con data máxima do vindeiro venres 3 de maio).

A publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos realizarase o 15 de maio.

 

LEXISLACIÓN APLICADA

    O procedemento de matriculación e os seus prazos está marcado polas seguintes directrices lexislativas:

a. Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación [DOG do 11 de febreiro de 2022]

b.  Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C) [DOG 8 de novembro de 2022]

c. Orde do 26 de maio de 2023, pola que se desenvolve o Decreto 157/2022 do 15 de setembro polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de Outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

PROBAS ABAU 2024

Calendario de 2º BACH ata as probas ABAU 2024

O alumnado de 2º de Bacharelato será avaliado o día 15 de maio e recibirá os boletíns da avaliación final o día 16 de maio. O alumnado que titule, de acordo coa lexislación vixente, terá aberto o prazo de prematrícula na secretaría do centro para as probas de selectividade (ABAU) entre o 16 e o 20 de maio. O procedemento será como o dos anteriores anos. Como sempre, toda a información sobre as probas está a disposición do alumnado e das familias no portal da CiUG (Comisión Interuniveristaria de Galicia). Un breve resumo das datas máis importantes ao respecto ofrécese nos seguintes cadros:

ABAU PROBA ORDINARIA
DATAPROCEDEMENTOLUGARRESPONSABLE
16 a 20 de maioPrematrícula para as
probas ABAU 2024
Na secretaría do instituto e
a través de NERTA
Alumnado aspirante
21 e 23 de maioMatrícula para as
probas ABAU 2024
Nos LERDServizos administrativos
do instituto
4 a 6 de xuñoRealización das
probas ABAU 2024

EU DE ENXEÑERÍA
DE CAMIÑOS (Campus Elviña)

Alumnado aspirante
13 de xuñoCualificacións
provisionais ABAU

NERTA

--
14-18 de xuñoSolicitude de
revisións

NERTA

Alumnado
20 de xuñoCualificacións
definitivas ABAU

NERTA

-- 

*      *      *

ABAU PROBA EXTRAORDINARIA
DATAPROCEDEMENTOLUGARRESPONSABLE
13-17 de xuñoPrematrícula para as probas
extraordinarias ABAU 2020
Na secretaría do institutoAlumnado aspirante
18-20 de xuñoMatrícula para as probas
extraordinarias ABAU 2020
Nos LERDServizos admnistrativos
do instituto
2 a 4 de xulloRealización das probas
extraordinarias ABAU 2020
Por determinar

Alumnado aspirante

*      *      *

DOCUMENTACIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE PRESENTA Á PROBA

A. Resumo convocatoria: información básica sobre a convocatoria. Especialmente importante a información sobre material que o alumnado pode levar á proba (dicionarios, calculadoras...)

B. Procedemento de matrícula ABAU:

Instrucións de matrícula
Impreso de matrícula ABAU (pendente de publicación pola Ciug)
Impreso de taxas de matrícula ABAU (pode xenerarse en NERTA)
Instrucións para o pago das taxas da ABAU con tarxeta de crédito a través de NERTA

C. Instrucións para o uso de NERTA

*      *      *

PAGO DAS TAXAS PARA A EXPEDICIÓN DO TÍTULO DE BACHARELATO

Todo o alumnado que titule en 2º Bacharelato deberá solicitar na secretaría do centro o Título de bacharel e proceder ao pagamento das taxas correspondentes a través dunha entidade bancaria asociada. A información de como facelo podedes atopala nos enlaces:

A. Instrucións para o pagamento das taxas do título de BACHAREL
B. Impreso baleiro de pagamento de taxas (premer en "Iniciar Tasa" e "Descargar modelo". O impreso tamén pode atoparse nas oficinas de ABANCA)
C. Información necesaria para cubrir os datos do impreso

*      *      *

MODIFICACIÓNS AO FORMATO DOS EXAMES DAS PROBAS ABAU

As modificacións establecidas para o curso 2020 manteranse nesta convocatoria. Estas modificacións descrébense na Resolución do 28 de abril de 2020 [DOG 6 de maio de 2020].

Parámetros de ponderación para o curso actual

 

 

RECUPERACIÓN DE PENDENTES DAS MATERIAS DO DEPARTAMENTO DE DEBUXO (CURSO 2023-2024)

DATAS DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES DE CURSOS ANTERIORES (EDUCACIÓN PLÁSTICA)

Infórmase de que a proba de recuperación de pendentes de cursos anteriores nas materias ESO do Departamento de Debuxo realizaranse o luns 22 de abril ás 16:30 horas.

Materias ESO do Dpto. de debuxo:

a) Educación plástica, visual e audiovisual 1º ESO
b) Educación plástica, visual e audiovisual 3º ESO

A materia "Proxecto competencial" de 1º ESO se recupera a través da presentación de traballos, polo que o alumnado pendente NON TEN QUE SE PRESENTAR A NINGÚN EXAME DESTA MATERIA para recuperala.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut