HORARIO DE CAFETERÍA NO VINDEIRO CURSO 2018-2019

Infórmase a toda a comunidade escolar de que o centro IES Elviña non abrirá a cafetería do centro en horario de comedor o curso que ven.

O día de Rosalía no CEIP Alborada

Rosalía

Día de Rosalía de Castro

Parte do alumnado de 3º de ESO do noso centro, acudiu ao CEIP Alborada para compartir cos rapaces de primaria unha xornada sobre Rosalía de Castro. Alí, fixeron unha presentación sobre a vida de Rosalía e actuaron como "profes" improvisados ante os nenos do noso centro veciño.

A bo seguro que todos pasaron un bo rato coa nosa principal poeta romántica. A nosa compañeira do Departamento de lingua galega Patricia Varela compartiu connosco á presentación didáctica que podemos consultar neste enlace.

Conmemoración da Batalla de Elviña

Na tumba de Sir John Moore

013    Coincidindo co aniversario da Batalla de Elviña (16 de xaneiro de 1809) na que as tropas napoleónicas se enfrontaron co exército inglés en retirada durante a Guerra da Independencia, o alumnado de 4º ESO do noso centro fixo unha visita ao Museu militar e ao Xardín de San Carlos, no panteón público do xeneral inglés Sir John Moore. A actividade estivo organizada polo Departamento de inglés e contou coa asistencia dos dous profesores auxiliares de lingua inglesa do instituto Jana Karatas (bolseira Fullbright) e James Peters, como acompañantes do noso profesorado. Un forte abrazo aos dous e o noso cariño e agradecemento pola súa permanente simpatía e o seu compromiso nas actividades do centro. Velaquí tedes as fotografías do evento. Está claro que todos o pasaron pipa.

008002015

AXUDAS DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS (2018)

A Xunta de Galicia ven de publicar a convocatoria de axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018. A convocatoria vai destinada a todo o alumnado do ensino público galego de ESO e Bacharelato. Pode consultarse o texto da Orde do 7 de febreiro e un resume da convocatoria en pdf.