DÍA MUNDIAL DO CANCRO DE MAMA

03CONMEMORACIÓN DO DÍA CONTRA O CANCRO DE MAMA NO IES ELVIÑA

O pasado día 19 de Outubro conmemorouse o Día Mundial do Cancro de Mama. A comunidade do IES Elviña, a través das actividades da Biblioteca escolar e da súa responsable Alba Lorenzo, sensible a esta triste enfermidade adicou un tempo para que o alumnado de varios cursos fixese uns traballos de creación alusivos á xornada. Desde o IES Elviña, unha solidaria e afectuosa mensaxe de ánimo e esperanza de curación para todas as mulleres que sofren as consecuencias desta terrible dolencia.

JANNA NAS XUNTANZAS DE BOLSEIROS FULBRIGHT

A nosa compañeira Janna Karatas auxiliar de conversa e representante dos bolseiros Fulbright en Galicia acudiu esta semana a varias xuntanzas autonómicas e nacionais sobre o plurilingüismo na educación e o importante labor desempeñado polos bolseiros Fulbright en todo o país como auxiliares de conversa nas aulas de lingua inglesa. Nestas xuntanzas actuou coma ponente en varias sesións e mesas redondas (velaí as fotos que acompañan a reseña, nas que Janna adicou espazo a outros benqueridos "compis do insti").
     Para o IES Plurilingüe Elviña, como xa dixemos noutras ocasións, é algo máis que unha honra poder contar entre os docentes do noso centro coa presenza dos bolseiros do Programa Fulbright, profesionais sempre de altísima calidade, pero aínda máis no caso de Janna, na que á calidade profesional se xunta a cercanía, a afabilidade e o permanente sorriso. Thanks, Janna!

Janna1Janna3Janna7
Janna5Janna6

RECEPCIÓN DE FAMILIAS COS TITORES

Un curso máis, dirixímonos ás familias para informar de que o vindeiro martes día 9 de Outubro ás 18:30 horas terá lugar no noso centro a habitual recepción das familias do alumnado cos titores. Nesta reunión o profesorado titor informará das horas de titoría e de numerosas cuestións de interese sobre a organización do centro, características dos grupos e moitos outros asuntos de importancia para o bo desenvolvemento dos estudos ao longo do curso que comeza.

Nin que dicir ten que a dirección do IES Elviña e todo o seu profesorado consideran de esencial importancia para a educación dos rapaces e rapazas a comunicación fluída coas familias, por iso, é sempre recomendable a asistenza a este acto de posta en común entre titores e pais.

CONCERTO DIDÁCTICO

Como xa comezamos o curso, xa comezan as actividades didácticas (pois claro!). A semana pasada, a nosa compañeira Alba, encargada da Biblioteca a partir deste curso, acompañou ao alumnado de 1º de ESO para presentar aos rapaces o espazo dos libros no centro dun xeito lúdico. E o venres día 5 de outubro inaugurouse o salón de actos neste curso cun concerto do guitarrista arxentino Augusto Gabriel Ayala. O concerto, cortesía da asociación Pórtico das artes, tiña como base o traballo cos ritmos da América latina (chamamé, tango, chacarera, zamba...). O alumnado desfrutou dunha hora de concerto entre palmas rítmicas e comentarios didácticos do músico.

Ayala01Ayala02

Augusto Gabriel Ayala. Datos biográficos e profesionais

Guitarrista nado na cidade de Concordia (Entre Ríos, Arxentina) o 4 de outubro de 1998. Nela comezou a tocar desde idade moi temperá. Tivo como primeiro mestre ao seu pai, que lle contaxiou a súa paixón pola música.
     Participa habitualmente en festivais prestixiosos, tal Guitarras do mundo, festivais de tango independente e o Ciclo de Música do Litoral, ademais doutras actividades en centros culturais e teatros de toda Arxentina.
     Ten gravacións no sello discográfico Epsa Music como solista de guitarra. Asimesmo, a súa actividade como concertista é moi variada en moi diversos lugares do mundo (Brasil, España, Turquía e Francia, entre outros).
     Mostra da súa actividade e da súa calidade como intérprete este vídeo da súa canle de Youtube.