RECEPCIÓN DE FAMILIAS COS TITORES

Un curso máis, dirixímonos ás familias para informar de que o vindeiro martes día 9 de Outubro ás 18:30 horas terá lugar no noso centro a habitual recepción das familias do alumnado cos titores. Nesta reunión o profesorado titor informará das horas de titoría e de numerosas cuestións de interese sobre a organización do centro, características dos grupos e moitos outros asuntos de importancia para o bo desenvolvemento dos estudos ao longo do curso que comeza.

Nin que dicir ten que a dirección do IES Elviña e todo o seu profesorado consideran de esencial importancia para a educación dos rapaces e rapazas a comunicación fluída coas familias, por iso, é sempre recomendable a asistenza a este acto de posta en común entre titores e pais.

CONCERTO DIDÁCTICO

Como xa comezamos o curso, xa comezan as actividades didácticas (pois claro!). A semana pasada, a nosa compañeira Alba, encargada da Biblioteca a partir deste curso, acompañou ao alumnado de 1º de ESO para presentar aos rapaces o espazo dos libros no centro dun xeito lúdico. E o venres día 5 de outubro inaugurouse o salón de actos neste curso cun concerto do guitarrista arxentino Augusto Gabriel Ayala. O concerto, cortesía da asociación Pórtico das artes, tiña como base o traballo cos ritmos da América latina (chamamé, tango, chacarera, zamba...). O alumnado desfrutou dunha hora de concerto entre palmas rítmicas e comentarios didácticos do músico.

Ayala01Ayala02

Augusto Gabriel Ayala. Datos biográficos e profesionais

Guitarrista nado na cidade de Concordia (Entre Ríos, Arxentina) o 4 de outubro de 1998. Nela comezou a tocar desde idade moi temperá. Tivo como primeiro mestre ao seu pai, que lle contaxiou a súa paixón pola música.
     Participa habitualmente en festivais prestixiosos, tal Guitarras do mundo, festivais de tango independente e o Ciclo de Música do Litoral, ademais doutras actividades en centros culturais e teatros de toda Arxentina.
     Ten gravacións no sello discográfico Epsa Music como solista de guitarra. Asimesmo, a súa actividade como concertista é moi variada en moi diversos lugares do mundo (Brasil, España, Turquía e Francia, entre outros).
     Mostra da súa actividade e da súa calidade como intérprete este vídeo da súa canle de Youtube.

Gañadora do concurso fotográfico Prósopon 2018

Cynthia Rodríguez Sagra, alumna do IES Elviña na Secundaria e no Bacharelato, foi a gañadora do primeiro premio ex aequo do Concurso Fotográfico Prósopon 2018. A súa instantánea foi tomada no teatro Colón durante a representación de Electra na pasada edición do Festival de Teatro Grecolatino organizado pola SEEC.

Prósopon 2018

Parabéns, Cynthia. Desexámoste todos os éxitos que mereces na túa nova etapa da viaxe a Itaca...

BECARIOS FULBRIGHT 2018-19

Benvida de novo a Elviña, Janna!

Janna na recepción dos Fulbright

O mércores pasado organizouse en Santiago de Compostela o tradicional acto de benvida para os becarios Fulbright que colaboran como auxiliares de lingua inglesa nos centros de ensino plurilingües de Galicia. Coma o ano pasado, Janna Karatas, que dirixiu unhas palabras no acto a todo o persoal presente, foi destinada ao IES Plurilingüe Elviña, nesta ocasión por decisión propia. Nin que dicir ten a honra que para o noso centro supón contar cunha traballadora da súa categoría humana e profesional. Unha forte aperta de benvida para ti, Janna. Xa sabes que estás na túa casa.