XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Cartel xornada aberta

MATRÍCULA CURSO 2019-20:
XORNADA ABERTA ÁS FAMILIAS

O vindeiro xoves día 31 de xaneiro ás 18:00 horas, o equipo directivo do IES Plurilingüe Elviña organizará unha xornada de portas abertas para todas as familias interesadas en matricular aos seus fillos no noso instituto para o próximo curso. Nesa xornada informarase aos pais ou titores presentes da nosa oferta educativa e de calquera outro aspecto relacionado coa educación dos rapaces e coa organización escolar (materias, cursos, actividades, recursos materiais e humanos, organización, datas de matrícula, criterios de promoción ou avaliación, metodoloxías didácticas, etc.).

Esperamos contar coa súa presenza.

ACTIVIDADES DE XANEIRO (I)

Visita ao Porto da Coruña (1º ESO A)

O pasado luns día 14 de xaneiro o alumnado de 1º ESO A visitou o Porto da cidade dentro do ciclo de visitas guiadas organizado coa colaboración do servizo de educación do Concello. Os nenos e nenas foron acompañados polo profesorado de Xeografía e Historia e recorreron as instalacións: desde a doca de trasatlánticos ata a lonxa, onde, tristemente, non entrara no día moito pescado (sí pescada, como se ve nas fotos). Na web do Porto da cidade pode atoparse bastante información didáctica destinada a estudantes.

01020311

Visita ao Museo de Belas Artes (1º BACH)

Aproveitando o mesmo plan de visitas concertadas a través do Servizo de educación do Concello da Coruña, o alumnado de 1º de Bacharelato acudiu o mércores 16 de xaneiro ao Museo de Belas Artes na Rúa Zalaeta. O alumnado tivo alí tempo para reflexionar sobre os problemas da estética e sobre a interpretación de diversas obras representativas das distintas épocas representadas na colección permanente do Museo. Vaites! Tamén aproveitaron para debuxar un anaco: non parece que saíra da actividade ningún Picasso nen ningunha Frida Kahlo... Pero dádelle tempo!

01020307
04LOGO0506

A voltas co exército romano

Varios compoñentes da Asociación de Recreadores de Galicia viñeron ó IES Elviña para explicarnos detalladamente a formación e evolución da impoñente máquina de conquista que foi o exército romano. E non se limitaron a isto: trouxeron abundante material de recreación e ensináronlle ó alumnado diferentes tipos de estratexia como a testudo, a cunnea, a domus... Rapaces e rapazas participaron animosamente no proxecto.

Dende aquí reiteramos o noso agradecemento a Óscar, Paio e Río... Audaces Fortuna iuvat!

AI, QUE CAEMOS!

Na pista de xeo de Culleredo

Como parte das actividades de remate do pasado trimestre (deixémolo ir!), don Francisco Pérez, profesor do Departamento de educación física do IES Plurilingüe Elviña ousou levar ao alumnado de 2º de ESO, tamén cargado de ousadía, á pista de xeo de Culleredo, porque xa son tempos de deportes de inverno. Pasaron alí unha hora de diversión analisando na práctica a física do deslizamento. Nas fotos véselles felices. Que ben!

020304