Libros de aula

LIBROS DE TEXTO (CURSO 2023-2024)

Libros de texto e material escolar

(Curso 2023/24)

Relación de libros de texto para o curso 23-24 proporcionada
polas Xefaturas dos departamentos didácticos do centro

Correcións: 02/07/2023 Libro de RELIXIÓN 4º ESO IBSN corrixido a 978-84-985-6505-1
04/07/2023  Libro de ECONOMÍA E EMPRENDEMENTO 4º ESO ISBN corrixido a 978-84-4863-784-2
07/07/2023  Libro de BIOLOXÍA E XEOLOXÍA de 1º BACH a editorial modificou o ISBN antigo por outro novo: 978-01-9054-578-9

ESOBACHARELATO
1º ESO1º BACHARELATO
2º ESO2º BACHARELATO

LISTAXE DE MATERIAL ESCOLAR NECESARIO PARA DETERMINADAS MATERIAS

Material necesrio para Educación Plástica, visual e audiovisual de 1º ESO

*   *   *

NOTA MOI IMPORTANTE: LEAN AS ANOTACIÓNS QUE FIGURAN NAS RELACIÓNS DE LIBROS. Recoméndase agardar a setembro para adquirir os libros de texto. Aínda que nas listaxes de libros búscase a maior exactitude, pode haber docentes que se incorporen en setembro que prefiran non utilizar os libros e proporcionar materiais propios a través da Aula Virtual, en pdf ou en dossier de fotocopia.

Libros de texto 2022/23

Libros de texto e material escolar

(Curso 2022/23)

Relación de libros de texto para o curso 22-23 proporcionada
polas Xefaturas dos departamentos didácticos do centro.

OS DATOS DOS LIBROS SON OS QUE NOS PROPORCIONAN AS XEFATURAS DE CADA DEPARTAMENTO

A Secretaría do centro non se fai responsable dos erros ou inexactitudes
nos datos que figuran na listaxe.

Para aclaracións, os interesados deberán acudir
aos/ás xefes/as dos departamentos correspondentes

Actualizado a 01/07/2022 (libros de Matemáticas de 1º ESO e Relixión en 1º, 3º ESO e 1º BACH, correxido ISBN libro de BioXeo de 3º ESO, eliminada versión inglésa de Matemáticas en 3º ESO, modificado ISBN do libro de Física e química de 3º ESO, engadido o libro de exercicios de francés en 1º e 3º ESO, modificado ISBN do libro de Música de 2º ESO, eliminado o libro de Música de 4º ESO por indicación do Dpto.)

ESOBACHARELATO
1º ESO1º BACHARELATO