XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Cartel xornada aberta

MATRÍCULA CURSO 2019-20:
XORNADA ABERTA ÁS FAMILIAS

O vindeiro xoves día 31 de xaneiro ás 18:00 horas, o equipo directivo do IES Plurilingüe Elviña organizará unha xornada de portas abertas para todas as familias interesadas en matricular aos seus fillos no noso instituto para o próximo curso. Nesa xornada informarase aos pais ou titores presentes da nosa oferta educativa e de calquera outro aspecto relacionado coa educación dos rapaces e coa organización escolar (materias, cursos, actividades, recursos materiais e humanos, organización, datas de matrícula, criterios de promoción ou avaliación, metodoloxías didácticas, etc.).

Esperamos contar coa súa presenza.

Convocatoria das Bolsas Junior Year 2018-19

Programas educativos do Concello da Coruña. Bolsas Junior Year

Un ano máis, o Concello da Coruña pon en marcha o programa educativo A Coruña no mundo: Junior Year, para cursar 1º de bacharelato nun high School en EE.UU.
Para todas as persoas interesadas, o mércores 28 de novembro haberá una reunión informativa no Centro Cívico Municipal dos Mallos ás 19:00 h. Calquera que o desexe, pode consultar a información sobre o programa clicando no seguinte enlace web

RECEPCIÓN DE FAMILIAS COS TITORES

Un curso máis, dirixímonos ás familias para informar de que o vindeiro martes día 9 de Outubro ás 18:30 horas terá lugar no noso centro a habitual recepción das familias do alumnado cos titores. Nesta reunión o profesorado titor informará das horas de titoría e de numerosas cuestións de interese sobre a organización do centro, características dos grupos e moitos outros asuntos de importancia para o bo desenvolvemento dos estudos ao longo do curso que comeza.

Nin que dicir ten que a dirección do IES Elviña e todo o seu profesorado consideran de esencial importancia para a educación dos rapaces e rapazas a comunicación fluída coas familias, por iso, é sempre recomendable a asistenza a este acto de posta en común entre titores e pais.

ACTIVIDADES PLURILINGÜES DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS (IES PLURILINGÜE ELVIÑA)

Este luns 1 de Outubro, tal e como se sinalaba na circular de solicitude, comezan as actividades plurilingües no IES Elviña. O horario das actividades será de 16:10 a 17:00. O alumnado realizará actividades de inmersión en lingua inglesa coa auxiliar do centro Janna Karatas e o profesor Francisco Amado Vilariño. O alumnado seleccionado pode consultarse nesta lista (clicar aquí). A non asistencia ou as posibles baixas supliranse co alumnado excluído pola orde que se indica na mesma listaxe.