Anuncios

AVISO: PECHE DA SECRETARÍA

AVISO

A secretaría do IES Elviña estará pechada o venres día 26 de xullo e o mércores día 31.

Asimesmo, o mes de agosto a secretaría estará pechada por vacacións de todo o persoal administrativo.

As solicitudes de certificacións poderán facerse todo o mes a través da sección de CERTIFICACIÓNS desta mesma páxina. As solicitudes realizadas en agosto serán atendidas a partir do 1 de setembro.

Lembren que as certificacións de matrícula do alumnado poden descargalas directamente a través da aplicación ABALAR.

ADMISION FP BÁSICA 2024-2025

PUBLICADO O PROCEDEMENTO PARA ADMISIÓN DE ALUMNADO EN FPB PARA O CURSO 2024-2025

Como cada ano, iníciase a fin de curso o proceso de admisión en ciclos de FP Básica. O procedemento, para o alumnado en cursos de ESO, terá dúas modalidades:

MODALIDADE A. A proposta do propio centro de ensino. O alumnado matriculado en 2º ESO que teña 15 anos (ou os cumpla en 2024) deberá ser proposto polo centro. As familias terán que dar o seu consentimento para a proposta final antes de presentar a solicitude de admisión en secretaría.

MODALIDADE B. A proposta do/a propio/a alumno/a. O alumnado matriculado en 3º ou 4º ESO que teña cumpridos 16 anos (ou os cumpra dentro do ano 2023), poderá facer a solicitude na secretaría por conta propia dentro do período oficial de admisión, do 24 de xuño ao 4 de xullo.

PRAZOS DO PROCEDEMENTO

Prazos FPB 24-25        (Fonte: instrucións)

Documentación necesaria para presentar a solicitude:

Copia do DNI/NIE
Anexo I. Formulario de solicitude asinado polo/a alumno/a e polos proxenitores/titores legais
Anexo II. Consello orientador do centro de ensino (se recibe cos boletíns de cualificacións)
Anexo III. Consentimento das familias [só alumnado de 2º ESO a proposta do centro]
Anexo IV. Comunicación de incorporación á FPB
[só alumnado de 2º ESO a proposta do centro]

DATAS DE MATRICULACIÓN PARA O CURSO 2024-25

DATAS DE MATRICULACIÓN
(CURSO 2024-2025)

Debido ao elevado número de alumnos que haberá no centro o vindeiro curso, co fin de facilitar a xestión do procedemento de matrícula, habilitaranse na secretaría do centro días de matriculación específicos para cada nivel. Son os que se reflicten neste cadro.

DATASNIVEL
26, 27 e 28 de xuño1º ESO
1, 2 e 3 de xullo2º ESO e 1º BACHARELATO
4 e 5 de xullo3º e 4º ESO e 2º BACHARELATO
8 de xulloTODOS OS NIVEIS

CARPETIÑAS DE MATRÍCULA

ALUMNADO QUE XA PERTENCE AO CENTRO:

Alumnado de 1º, 2º, 3º ESO. A documentación de matrícula será entregada ao alumnado xunto cos boletíns de cualificacións finais (26 de xuño).

Alumnado de 4º ESO que NON PROMOCIONA. Recibirá a documentación de matrícula xunto cos boletíns de cualificacións finais (26 de xuño).

Alumnado de 4º ESO que PROMOCIONA. Se quere continuar estudos en 1º BACH. recollerá a carpetiña na secretaría a partir do día 26 de xuño.

Alumnado de BACHARELATO. Poderá recoller a carpetiña de matrícula para 1º ou 2º BACH. na secretaría a partir do día 26 de xuño.

ALUMNADO QUE SE MATRICULA NO CENTRO POR PRIMEIRA VEZ:

O alumnado novo de 1º ESO poderá recoller a carpetiña de matrícula na secretaría do centro a partir do día 21 de xuño.

O alumnado novo dos demais niveis poderá recoller a carpetiña de matrícula en secretaría desde o día 27 de xuño.

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO 23-24

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO
EMPRESTADOS NESTE CURSO 23-24

Segundo a normativa en vigor, todo o alumnado que recibise libros de texto do Fondo solidario 23-24 deberá telos devoltos con data límite de 21 de xuño de 2024.  Co fin de cumplir este prazo, desde a secretaría do centro adicaranse varios días para efectuar a devolución seguindo o calendario e o procedemento aquí publicado.

CALENDARIO DE DEVOLUCIÓN
DOS LIBROS DE TEXTO

1. XOVES DÍA 13 DE XUÑO: devolución dos libros de 1º ESO. O alumnado será chamado por grupos á biblioteca para efectuar á devolución por esta orde (as horas poden ser diferentes):

1º ESO A09:30
1º ESO B10:00
1º ESO C10:30
1º ESO D11:50
1º ESO E
12:20

2. VENRES DÍA 14 DE XUÑO: devolución dos libros de 2º ESO. O alumnado será chamado por grupos á biblioteca para efectuar a devolución por esta orde (as horas poden ser diferentes):

2º ESO A09:30
2º ESO B10:00