Anuncios

BOLSAS MEC PARA ALUMNADO NEAE (2024-2025)

CONVOCATORIA DE BOLSAS NEAE
(Curso 24-25)

Becas

Xa está publicada a convocatoria anual para a solicitude de bolsas para alumnado con necesidades especiais de apoio educativo (NEAE). O prazo para a solicitude ábrese desde o día 30 de abril de 2024 e remata do 13 de setembro.
     A solicitude realízase únicamente on line a través do servizo electrónico do Ministerio de educación. Os solicitantes deberán imprimir o documento pdf da solicitude e presentalo na secretaría do seu centro de estudos para a súa comunicación aos servizos de orientación e inspección correspondentes. Poden atopar toda a información necesaria da convocatoria no Portal de bolsas do ministerio e na páxina de información da sede electrónica do mesmo portal.

PROBAS DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES (ESO)

PROBAS DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES COMUNICADAS Á DIRECCIÓN

Os seguintes departamentos didácticos comunicaron á dirección do centro que, segundo as súas programacións, teñen previstas probas de recuperación para alumnado pendente de cursos anteriores nas datas indicadas neste cadro.

MATERIADATA DA RECUPERACIÓN PREVISTA
BIOLOXÍALuns, 06/05/2024 ás 16:30 horas
FeQ
Xoves, 09/05/2024 ás 16:30 horas
INGLÉSLuns, 13/05/2024 ás 16:30 horas
ED. FÍSICALuns, 27/05/2024 ás 16:30 horas
L. GALEGA
Luns, 27/05/2024 ás 18:00 horas

PROBAS ABAU 2024

Calendario de 2º BACH ata as probas ABAU 2024

O alumnado de 2º de Bacharelato será avaliado o día 15 de maio e recibirá os boletíns da avaliación final o día 16 de maio. O alumnado que titule, de acordo coa lexislación vixente, terá aberto o prazo de prematrícula na secretaría do centro para as probas de selectividade (ABAU) entre o 16 e o 20 de maio. O procedemento será como o dos anteriores anos. Como sempre, toda a información sobre as probas está a disposición do alumnado e das familias no portal da CiUG (Comisión Interuniveristaria de Galicia). Un breve resumo das datas máis importantes ao respecto ofrécese nos seguintes cadros:

ABAU PROBA ORDINARIA
DATAPROCEDEMENTOLUGARRESPONSABLE
16 a 20 de maioPrematrícula para as
probas ABAU 2024
Na secretaría do instituto e
a través de NERTA
21 e 23 de maioMatrícula para as
Nos LERDServizos administrativos
do instituto
4 a 6 de xuñoRealización das

EU DE ENXEÑERÍA
DE CAMIÑOS (Campus Elviña)

13 de xuñoCualificacións
provisionais ABAU

14-18 de xuñoSolicitude de
revisións

20 de xuñoCualificacións
definitivas ABAU

ABAU PROBA EXTRAORDINARIA
DATAPROCEDEMENTOLUGARRESPONSABLE
13-17 de xuñoPrematrícula para as probas
extraordinarias ABAU 2020
Na secretaría do institutoAlumnado aspirante
18-20 de xuñoMatrícula para as probas
Nos LERDServizos admnistrativos
do instituto
2 a 4 de xulloRealización das probas
Por determinar

DOCUMENTACIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE PRESENTA Á PROBA

A. Resumo convocatoria: información básica sobre a convocatoria. Especialmente importante a información sobre material que o alumnado pode levar á proba (dicionarios, calculadoras...)

B. Procedemento de matrícula ABAU:

Instrucións de matrícula
Impreso de matrícula ABAU (pendente de publicación pola Ciug)
Impreso de taxas de matrícula ABAU (pode xenerarse en NERTA)
Instrucións para o pago das taxas da ABAU con tarxeta de crédito a través de NERTA

C. Instrucións para o uso de NERTA

PAGO DAS TAXAS PARA A EXPEDICIÓN DO TÍTULO DE BACHARELATO

Todo o alumnado que titule en 2º Bacharelato deberá solicitar na secretaría do centro o Título de bacharel e proceder ao pagamento das taxas correspondentes a través dunha entidade bancaria asociada. A información de como facelo podedes atopala nos enlaces:

A. Instrucións para o pagamento das taxas do título de BACHAREL
B. Impreso baleiro de pagamento de taxas (premer en "Iniciar Tasa" e "Descargar modelo". O impreso tamén pode atoparse nas oficinas de ABANCA)
C. Información necesaria para cubrir os datos do impreso

MODIFICACIÓNS AO FORMATO DOS EXAMES DAS PROBAS ABAU

As modificacións establecidas para o curso 2020 manteranse nesta convocatoria. Estas modificacións descrébense na Resolución do 28 de abril de 2020 [DOG 6 de maio de 2020].

Parámetros de ponderación para o curso actual

CONVOCATORIA DE BOLSAS MEC PARA O CURSO 2024-2025

BOLSAS DO MINISTERIO DE EDUCACIÓN
PARA ESTUDOS POSTOBLIGATORIOS
CURSO 2024-2025

becas

BECAS MEC

Universitarios

PUBLICACIÓN DE PRAZO DE SOLICITUDES
DE BOLSAS MEC PARA O CURSO 2024-25

O pasado día 13 de marzo foi publicada a Resolución da secretaría de estado de educación coa nova convocatoria de bolsas e axudas de carácter xeral para alumnado de estudos postobrigatorios no curso 2024-2025.

O prazo para presentación de solicitudes irá nesta ocasión desde o 19 de marzo ata o 10 de maio, ambas datas incluídas. A presentación de solicitudes debe facerse obrigatoriamente a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

Enlaces de interese relacionados coas Bolsas MEC 2024-2025

Lembren que a solicitude e concesión da bolsa de axuda está supeditada ao cumprimento de certos requisitos no curso 2024-25 (manter a matrícula aberta durante todo o curso, non ter absentismo inxustificado en ningunha materia, superar un mínimo do 50 % das materias nas que o/a alumno/a se matricule no curso 24-25). En caso de incumprimento destes requisitos, as contías das bolsas serán reclamadas para a súa devolución.

Enlace coa entrada correspondente no blog da orientadora do centro [En preparación]