Escolares

25 de MAIO: DÍA DO DEPORTE

O pasado venres día 25 de maio celebrouse no IES Elviña o día do deporte. O alumnado de 1º de Bacharelato preparou unha xincana para os demais grupos do centro. Despois, con muiñeira incluída, os diversos grupos do instituto participaron nas actividades deportivas preparadas polos sufridos profes de Educación física (Grazie a loro!).
     En fin, aí está o vídeo da xornada editado por Carlochos para toda a comunidade de Elviña.

ALUMNADO NO PROGRAMA "YOUNG BUSINESS TALENTS"

Diploma

Os alumnos de economía 4º e 1º Bacharelato estiveron de novembro a marzo participando no Programa Young Business Talents, simulador empresarial que permite practicar a toma de decisións dentro dunha empresa, mediante unha competición a nivel nacional.
      Todos os equipos do IES Plurilingüe Elviña chegaron ás semifinais, acadando algúns deles moi boas posicións. O equipo formado por Julia e Ainhoa (4ºB) foi o mellor clasificado. Na imaxe, o diploma acreditativo.

VELA NO REAL CLUB NÁUTICO

O pasado venres día 11 de maio o alumnado de 2º de ESO participou nunha actividade sobre práctica de vela no Real Club Náutico da cidade. Alá foron na boa compaña do profesorado de Educación física a embarcarse cos monitores do Club e vivir unhas horas de paixón navieira. Os rapaces disfrutaron da actividade, déronse un fermoso remollón e pasaron frío dabondo: foi unha xornada completiña.

vela-01vela-02vela-03vela-04
vela-05vela-06vela-09vela-07

DÍA DA CIENCIA NA RÚA, 2018 (e II)

O sábado día 5 de maio, tal e como xa comentábamos en post anterior, celebrouse na nosa cidade a Xornada da Ciencia na rúa organizada pola Casa das Ciencias no Parque de Santa Margarita. O alumnado e profesorado do IES Plurilingüe Elviña participou no evento. Engadimos agora a galería fotográfica. Aí están os nosos alumnos e alumnas de 1º divertíndose no parque. O próximo ano, máis.

ciencia-1IES PLURILINGÜE ELVIÑACiencia-2
 Ciencia-3logoCiencia-4