Escolares

DÍA DA NON VIOLENCIA NO IES ELVIÑA

LEARNING LANGUAGES THROUGH MUSIC

“SONGS FOR PEACE FESTIVAL”

01a      Con motivo de la commemoración del Día de la No Violencia el pasado lunes 30 de enero, celebramos en el IES Plurilingüe Elviña el  festival “Songs for Peace”. Organizado por el Departamento de Inglés y con la amable colaboración de los Departamentos de Música, Lenguas Clásicas y Economía, los alumnos de 2º y 4º de ESO y los de 1º de Bachillerato se animaron a cantar por la paz mundial con varias canciones en italiano, alemán e inglés.

Por primera vez los alumnos de 4º de alemán prepararon una canción en lengua yiddish, en memoria de las miles de víctimas judías que perecieron en el holocausto durante la Segunda Guerra Mundial, recordando que también el pasado 27 de enero se cumplió el aniversario de la liberación del campo de Auschwitz-Birkenau.

01b01c01d

CONCURSO "CINEMA NA ESCOLA"

TALENTO CINEMATOGRÁFICO
NO IES ELVIÑA

O alumnado de 3º ESO A, coa inestimable colaboración das profesoras Carla Rodríguez e Alba Lorenzo, adicaron parte do seu tempo a preparar a filmación da curtametraxe coa que o noso centro participa no Concurso "Cinema na escola" organizado pola Concellería de educación do Concello da Coruña. Aínda que é certo que o "adagio" di que o importante é participar, tratándose dun concurso e despois de todas as horas e esforzo adicados á causa, tamén viría ben gañar algo máis que honriña. Por iso -e para gozo e diversión dos curiosos e curiosas- deixamos aquí o enlace do video na canle oficial de YouTube dos organizadores. Desfrutade da película, que paga a pena.

ATENCIÓN: Un dos premios repartirase cos LIKES que o filme reciba do público en YouTube, así que xa sabedes: a votar polo talento elviñense, que ben o merece.

CONVERXENCIAS ARTE-CIENCIA

"Marcha" matemática con Juan Gris

Botella y libro     Agora que só quedan uns poucos días para o regreso do Día da Ciencia na Rúa, no que participará -entusiasta- o noso centro, o alumnado de matemáticas de 1º Bacharelato quenceu motores acudindo a unha nova exposición de converxencias entre as ciencias e as artes, nesta ocasión tomando coma referente pictórico a un dos maestros do cubismo analítico de principios do século XX, o pintor Juan Gris. A actividade "Converxencias, arte e ciencia: Juan Gris", organizada pola Institución Galega de Ciencia (IGACIENCIA) permite ao alumnado estudar a relación da pintura coa matemática -máis no caso deste interesante movemento artístico de avangarda que establecía unha nova obxectividade na creación artísitica.
    O alumnado desfrutou da exposición interactiva traballando a obra deste pintor desde múltiples perspectivas científicas. Así, puido presenciar unha presentación animada sobre o método compositivo e o uso da cor por Juan Gris, unha exposición de reproducións da súa obra, a consulta de paneis interpretativos que poñen de manifesto as conexións coa ciencia das distintas obras obxecto de análise. Tamén puideron os alumnos e as alumnas contemplar versións de obras de arte dixital de Manuel Díaz impresas en 3D, así como a exposición de poliedros premiados no concurso Novos Poliedros do 2021 realizados por alumnado de varios centros educativos galegos.
    Ademais, o noso alumnado participou nunha serie de obradoiros destinados a afondar na parte expositiva da actividade, traballando cuestións tan fascinantes coma a simetría 2D e 3D, as ilusións ópticas, as espirais de Fibonacci ou a topoloxía. En fin, un festival de gozo matemático (e artístico, claro).
    Velaquí algunhas fotiños do evento, para deleite de propios e extraños.

PREMIO PARA UN PROXECTO E-TWINING DO CENTRO

Selo de calidade eTwinning
para Pablo Cobas

Que ninguén se sorprenda: de cando en vez chegan boas novas. Desta vez veulle un premio europeo ao noso excompañeiro e sempre amigo Pablo Cobas polo proxecto E-Twinning que desenvolveu o curso pasado. O seu excelente labor no deseño, desenvolvemento e posta en práctica do seu proxecto educativo titulado "O Camiño de Santiago: O camiño da tolerancia", fíxolle merecedor do Selo de Calidade eTwinning en recoñecemento á excelencia educativa. Desde o IES Plurilingüe Elviña sentímonos moi felices de compartir con toda a comunidade educativa o galardón recibido por Pablo.
     Como a filosofía dos proxectos eTwinning é a colaboración intercentros dentro da Unión Europea, o noso instituto aproveitou para facer as migas co IES Virxe do Mar de Noia, coa Escola Secondária Eça de Queirós de Varzim (Portugal), co IES León Felipe de Benavente, co Collège Robert Doisneau de Dammarie-lles-lys (Francia), co Collège Marcel Pagnol de Montpellier (Francia) e co Instituto Gustawa Morcinka de Tychy (Polonia). Boa mostra do interese alcanzado polo proxecto, e exemplo do esforzo na pescuda do noso obxectivo de colaborar coa comunidade educativa europea e de internacionalizar o labor de ensino no centro.
   O proxecto desenvolveuse no IES Elviña na segunda parte do curso 20-21 durante varias semanas, e supuxo para todos nós un punto de partida no noso propósito de sacar progresivamente o ensino das aulas e de derrubar todo muro.
   Este ano Pablo desenvolve o seu labor profesional noutro centro (e que sorte teñen!), pero atopou un espazo na súa apretada axenda para facernos unha visita. Foi o 24 de marzo de 2022, que aproveitou para repartir entre o alumnado de 4º de ESO, que o ano pasado cursou 3º e que participou no proxecto, unha serie de agasallos remitidos polo servizo nacional de eTwinning (unhas prácticas bolsas ecolóxicas de tea e unhas caixiñas portamáscaras). Unha alegría para todos a súa presenza outra vez connosco, aínda que fose só por unha breve xornada.

Parabéns, Pablo, e unha forte aperta
desde a IES Elviña!

APRENDIENDO LENGUAS A TRAVÉS DEL ARTE

CLASE DE ALEMÁN CON PETER LINDBERG