OBRADOIROS DE ENXEÑERÍA EN 3º E 4º ESO

A FACULTADE DE ENXEÑERÍA DA UDC NO IES ELVIÑA

1279

Ademais dos aspectos teóricos da enxeñería, os monitores trouxeron varios experimentos destinados a explicar ao alumnado as aplicacións prácticas dos coñecementos matemáticos e científicos que traballan diariamente no currículo das materias de matemáticas e física.

123
457

Exitosa iniciativa do Departamento de mates!
Ogallá se repita!

adorno

A AULA MÓBIL DE REPSOL NO IES ELVIÑA E NO CEIP ALBORADA

Os pasados 29 e 30 de abril o autobús científico da Fundación Repsol estivo no noso aparcadoiro á disposición do alumnado do CEIP Alborada e do IES Elviña. A Aula Móbil REPSOL está dotada de interesantes actividades interactivas de carácter científico. O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO pasou unha hora investigando coa axuda dos monitores da Fundación. Unhas cantas fotiños para rememorar esta actividade:

010203
040506

XXIV DÍA DA CIENCIA NA RÚA

ELVIÑA NA RÚA, DIGO... A CIENCIA NA RÚA

000 Como xa é costume inveterado (e moi saudable), o noso centro participou o pasado sábado día 4 de maio na XXIV edición do Día da ciencia na rúa que organiza a Asociación de amigos de la Casa de las Ciencias no Parque de Santa Margarita da Coruña. En espazo privilexiado dentro da explanada central do parque, o noso centro montou a súa "jaima" chea de sedutores reclamos científico-matemáticos. O alumnado colaborador estivo a traballar todo o ano para preparar as actividades e explicalas con todo luxo de detalles aos concurrentes. Alí se viron cousas de nomes fascinantes e exóticos coma as razóns matemáticas das curvas (que ninguén pense mal, son as elipses e paraboloides dos billares...), adiviñas topolóxicas, maxia matemática (moito máis coñecida entre o vulgo como "prestidixitación mental a través de código binario") e outras moitas actividades semellantes.

010405
252224
081009

O profesorado de matemáticas e ciencias do IES Elviña implicouse na festa (mención especial para Edita, profesional entregada á causa e responsable principalísima da alta calidade do traballo deste ano) e, como sempre, os alumnos e as alumnas participantes responderon coma profesionais. Dígano todos os visitantes que se achegaron pola "jaima", incluído R2D2, e que saíron algo máis que satisfeitos da experiencia (porque saíron máis sabios do que entraron!). Grazas tamén a todas as familias, profesorado e alumnado que aproveitaron o bo tempo para achegarse ao parque en apoio do centro.

Ana e Heloísa cocacoleando pola cidade

Mención moi especial para as dúas alumnas de 1º de Bacharelato (Ana Caramés e Heloísa Souza) que participaron no concurso Cocaleando, facendo unha xincana científica por toda a cidade. Coma os resultados do concurso non se fixeron públicos aínda, contamos con posibilidades de que gañen premio. Ben merecido o terán pola súa entrega e compromiso con todas as actividades do centro.

015017

O ALBUM DE FOTOS DO EVENTO

Álbum: Actividades -> XXIV Día da ciencia na rúa

DÍA DA CIENCIA NA RÚA, 2018 (e II)

O sábado día 5 de maio, tal e como xa comentábamos en post anterior, celebrouse na nosa cidade a Xornada da Ciencia na rúa organizada pola Casa das Ciencias no Parque de Santa Margarita. O alumnado e profesorado do IES Plurilingüe Elviña participou no evento. Engadimos agora a galería fotográfica. Aí están os nosos alumnos e alumnas de 1º divertíndose no parque. O próximo ano, máis.

ciencia-1IES PLURILINGÜE ELVIÑACiencia-2
 Ciencia-3logoCiencia-4