A AULA MÓBIL DE REPSOL NO IES ELVIÑA E NO CEIP ALBORADA

Os pasados 29 e 30 de abril o autobús científico da Fundación Repsol estivo no noso aparcadoiro á disposición do alumnado do CEIP Alborada e do IES Elviña. A Aula Móbil REPSOL está dotada de interesantes actividades interactivas de carácter científico. O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO pasou unha hora investigando coa axuda dos monitores da Fundación. Unhas cantas fotiños para rememorar esta actividade:

010203
040506

XXIV DÍA DA CIENCIA NA RÚA

ELVIÑA NA RÚA, DIGO... A CIENCIA NA RÚA

000 Como xa é costume inveterado (e moi saudable), o noso centro participou o pasado sábado día 4 de maio na XXIV edición do Día da ciencia na rúa que organiza a Asociación de amigos de la Casa de las Ciencias no Parque de Santa Margarita da Coruña. En espazo privilexiado dentro da explanada central do parque, o noso centro montou a súa "jaima" chea de sedutores reclamos científico-matemáticos. O alumnado colaborador estivo a traballar todo o ano para preparar as actividades e explicalas con todo luxo de detalles aos concurrentes. Alí se viron cousas de nomes fascinantes e exóticos coma as razóns matemáticas das curvas (que ninguén pense mal, son as elipses e paraboloides dos billares...), adiviñas topolóxicas, maxia matemática (moito máis coñecida entre o vulgo como "prestidixitación mental a través de código binario") e outras moitas actividades semellantes.

010405
252224
081009

O profesorado de matemáticas e ciencias do IES Elviña implicouse na festa (mención especial para Edita, profesional entregada á causa e responsable principalísima da alta calidade do traballo deste ano) e, como sempre, os alumnos e as alumnas participantes responderon coma profesionais. Dígano todos os visitantes que se achegaron pola "jaima", incluído R2D2, e que saíron algo máis que satisfeitos da experiencia (porque saíron máis sabios do que entraron!). Grazas tamén a todas as familias, profesorado e alumnado que aproveitaron o bo tempo para achegarse ao parque en apoio do centro.

Ana e Heloísa cocacoleando pola cidade

Mención moi especial para as dúas alumnas de 1º de Bacharelato (Ana Caramés e Heloísa Souza) que participaron no concurso Cocaleando, facendo unha xincana científica por toda a cidade. Coma os resultados do concurso non se fixeron públicos aínda, contamos con posibilidades de que gañen premio. Ben merecido o terán pola súa entrega e compromiso con todas as actividades do centro.

015017

O ALBUM DE FOTOS DO EVENTO

Álbum: Actividades -> XXIV Día da ciencia na rúa

DÍA DA CIENCIA NA RÚA, 2018 (e II)

O sábado día 5 de maio, tal e como xa comentábamos en post anterior, celebrouse na nosa cidade a Xornada da Ciencia na rúa organizada pola Casa das Ciencias no Parque de Santa Margarita. O alumnado e profesorado do IES Plurilingüe Elviña participou no evento. Engadimos agora a galería fotográfica. Aí están os nosos alumnos e alumnas de 1º divertíndose no parque. O próximo ano, máis.

ciencia-1IES PLURILINGÜE ELVIÑACiencia-2
 Ciencia-3logoCiencia-4
IMAG-25 Ciencia-5 IMAG-26
 Ciencia-6DÍACiencia-7
Ciencia-8DA CIENCIA NA RÚA (2018)Ciencia-9

DÍA DA CIENCIA NA RÚA, ANO 2018

Ciencia na Rúa-Cartel     A Asociación de amigos da Casa das Ciencias da Coruña celebra este sábado no Parque de Santa Margarita, como todos os anos, o Día da Ciencia na Rúa, no que participa o noso centro xunto a outros moitos da nosa cidade. A iniciativa, que vai xa pola súa XXIII edición (cidade científica a nosa!) tenta levar o saber científico á cidadanía nunha xornada lúdica na que os rapaces, os sacrificados "profes" de ciencias e as familias colaboran amosando e explicando ao público os experimentos e as prácticas científicas que nenos e nenas levan preparando nas aulas todo o curso.

Este ano, o IES Plurilingüe Elviña colabora cunha manchea de primeiras figuras da ciencia procedentes dos cursos de 1º de ESO. Haberá que velos rebulindo na carpa do insti para explicarlle á concurrencia (que será moita e moi entendida) o que son as curvas de Jordan pechadas (non, seguro que non falarán de baloncesto...),  as propiedades da cicloide isócrona e braquistócrona (premio a quen o diga dez veces sen errar!) e as marabillas ocultas da maxia matemática (pois baixo os números de maxia ocúltase sempre a maxia dos números).
     Moitas máis sorpresas agardarán nese sábado científico para seren desveladas polos nosos Eulers e Newtons e as nosas Curies.
     En fin, para abrir boca, aquí tedes o enlace co libro informativo da xornada e o vídeo de Carlos, coa rapazada de Elviña traballando e desfrutando da ciencia (que diso se trata!).

Por certo, noraboa ao profesorado participante, dos Departamentos de mates e de ciencias, polo seu traballo!

Vémonos no parque!