CURSO 2022-23. CRITERIOS DE AVALIACIÓN

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CONTIDOS MÍNIMOS (CURSOS LOMCE)

DEPARTAMENTO

MATEMÁTICAS

NOTA: Esta información é un resumo da programación didáctica da materia que se enviou á inspección educativa proporcionada pola xefatura do departamento. A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa.

MATERIAS PENDENTES

Información sobre a recuperación de materias pendentes de cursos anteriores.

As familias poden telefonear ou remitir correo electrónico ao centro en caso de imposibilidade de comunicación cos titores ou profesores das materias.

ADAPTACIÓN DE CONTIDOS E CRITERIOS PARA A 3ª AVALIACIÓN

ACTUALIZADAS A 20 de MAIO de 2020

DEPARTAMENTO

1º ESO2º ESO3º ESO4º ESO1º BACH2º BACH
MATEMÁTICASMats.Mats.Mats. Ac.
Mats. Apl.
Mats. Ac.
Mats. Apl.
Mats. I
Mats.CCSS I

Mats. II
Mats.CCSS II

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.

CELEBRACIÓN DO DÍA DA MULLER NA CIENCIA

Actividades do día da muller na ciencia

No reconto das efemérides dignas de celebración, o pasado día 11 de febreiro celebramos no IES Plurilingüe Elviña o Día da nena e da muller na ciencia. As docentes do Departamento de matemáticas propuxeron para xornada tan sinalada unha serie de actividades con apoio do grupo de Contratos-programa coa ben saudable intención de dar apoio e pulo ao interese das nosas intrépidas estudantes no estudo das materias do ámbito STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas).

Así, para o alumnado do 1º curso de ESO, organizouse unha actividade deseñada pola Comisión de mulleres e matemáticas da RSME (Real Sociedade Matemática Española), que, como sempre que o estudo das ciencias torna en festa, espertou un grande interese. Todo o alumnado participante, co aquel de darlle ao maxín cos xogos, pasou o tempo aprendendo sobre os descubrimentos de cinco científicas do pasado presentadas por outras cinco científicas do presente. Que a iniciativa foi do gusto da concurrencia, amosouno A opinión da Coruña, que levou á súa edición dixital unha noticia sobre a actividade [LIGAZÓN].

La Opinión

Ademais, todos os grupos de 2º ESO asistiron a unha charla dunha muller científica do presente, a enxeñeira de camiños, canles e portos Amal Nnechachi da Universidade da Coruña, quen trasladou ao alumnado a súa entusiasta entrega ás ciencias no eido do seu traballo.

O alumnado de cursos superiores organizou a súa propia actividade. Propúxoselles recopilar información sobre a vida, logros e dificultades de vinte científicas de todos os tempos a partir de materiais dixitais e elaborar unha exposición de tabloides na planta soto do centro, deseñando ademais un conxunto de preguntas para realizar un concurso de Pasapalabra. Podemos dar fe de que o pasaron "pipa"!

PROGRAMA PIALE: MARÍA SANCOSMED EN OTTAWA (CANADÁ)

ESTANCIA EN CANADÁ DENTRO DO
PROGRAMA PIALE

06    A nosa compañeira María Sancosmed, ben coñecida docente do Departamento de matemáticas, realizou unha estancia formativa en Ottawa (Canadá) do 9 de novembro ao 6 de decembro pasados. A finalidade da súa estanza neste fermoso país norteamericano foi a de mellorar a súa competencia lingüística e comunicativa en inglés dentro do Programa integral de aprendizaxe de linguas extranxeiras (PIALE) convocado pola Consellería de Cultura, Educación, Formación profesional e Universidades.

Durante as catro semanas que durou a súa estanza en terras canadianas, María conviviu cunha familia en Ottawa e integrouse na vida escolar da Ridgemont High School pertencente ao Distrito escolar de Ottawa-Carleton. Ademais de colaborar co Departamento de matemáticas deste centro, tivo a ocasión de asistir a clases doutras materias, o que lle permitiu coñecer o sistema educativo de Canadá e tamén novas actividades e metodoloxías para aplicar nas súas clases.