Lingua castelá

DÍA DO LIBRO

Imaxe-05      O día 23 de abril conmemórase a Xornada Internacional do Libro. A coincidencia no mesmo día do ano 1616 da morte de William Shakespeare e Miguel de Cervantes (e do Inca Garcilaso de la Vega, para redondear a cousa) xustifica sobradamente a celebración deste día (aínda que sexa con truco... en fin, que si non è vero, è ben trovato).

No IES Plurilingüe Elviña os departamentos de linguas optaron este ano por facer unha exposición na Biblioteca de libros nos distintos idiomas do mundo (aproveitando que the surname v.gr. le prénom do noso centro é Plurilingüe). Moitas grazas a todos os profes que remexeron nas súas bibliotecas particulares para atopar os tesouros escondidos: libros do século XVIII, unha edición rara dos grabados da Encyclopédie de Diderot, unha edición das obras de Hawthorne de 1877, un misal romano do XIX, un facsímil dun Libro de Horas medieval, gramáticas do español de 1920, dicionarios de latín do século XIX, libros en xaponés, en chinés, en alemán, en inglés, en francés, en italiano, en ruso, en portugués, facsímiles, libros asinados polos autores, libros troquelados, xornais de todo o mundo... En fin, viuse alí todo tipo de publicacións do mundo. Unha boa maneira de celebrar o Día do libro.

im-01Im-02Im-03Im-04
Im-05Im-06Im-07Im-09
Im-14Im-07Im-10
Im-12Im-11

Ademais da exposición, os rapaces e rapazas de 1º de ESO prepararon unha exposición de marcapáxinas feitos coas figuras de Castelao, Rosalía, Curros Enríquez e María Victoria Moreno, a quen se adica este ano o Día das letras galegas.
     Alba Lorenzo, a nosa profesora de lingua castelá, preparou ademais un concurso literario para completar a exposición: máis dun deuse de croques para saber a que escritor pertencían os textos da proba...

O ALUMNADO DE BACHARELATO NO TEATRO

Representación de Bodas de sangre de Lorca

Lorca     O noso alumnado de 1º e 2º de Bacharelato asistiu na última semana de xaneiro a unha representación da traxedia de Federico García Lorca Bodas de sangre nas instalacións do Fórum da nosa cidade. A obra foi representada dentro do marco de representacións escolares ofrecidas pola plataforma Transeduca e realizada polo grupo de teatro afeizoado Corcia. O seu plantel fixo unha recreación intensa da racial e simbólica escritura dramática do xenial autor de Fuentevaqueros. Con seguridade, os nosos estudantes desfrutaron da representación (a pesares do tráxico fin dos amantes...).

Teatro: "La Celestina"

O alumnado de 1º de bacharelato asistiu á representación da obra de teatro "La Celestina" no Colexio "La Salle" de Santiago de Compostela o 9 de novembro.