Lingua inglesa

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CONTIDOS MÍNIMOS

DEPARTAMENTO

ALEMÁN

NOTA: Esta información é un resumo da programación didáctica da materia que se enviou á inspección educativa proporcionada pola xefatura do departamento. A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa.

MATERIAS PENDENTES

Información sobre a recuperación de materias pendentes de cursos anteriores.

As familias poden telefonear ou remitir correo electrónico ao centro en caso de imposibilidade de comunicación cos titores ou profesores das materias.

ADAPTACIÓN DE CONTIDOS E CRITERIOS PARA A 3ª AVALIACIÓN

DEPARTAMENTO1º ESO2º ESO3º ESO4º ESO1º BACH2º BACH
INGLÉSInglés
Cine en VO
InglésInglésInglésInglésInglés
ALEMÁNAlemánAlemánAlemán

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.

ALUMNADO DE ACTIVIDADES PLURILINGÜES

ACTIVDADES EN LINGUA INGLESA: TARDES DOS LUNS

Bandeira británicaBandeira USA

O vindeiro luns comezan as actividades plurilingües. Estas actividades son unha iniciativa destinada a practicar a lingua inglesa dunha maneira lúdica baixo a dirección de Francisco Amado Vilariño, docente de lingua inglesa do noso centro, e coa axuda da nosa querida auxiliar de conversa Janna Karatas, ben coñecida no IES Elviña, pois ven desenvolvendo esta actividade co cariño de todos os rapaces dende hai xa anos. Haberá dous grupos de actividades entre as 16:10 e as 17:50 todos os luns do curso ata o mes de xuño. Das solicitudes presentadas, os responsables do Departamento de lingua inglesa seleccionou ao alumnado para dous grupos de actividades, cadanseu a unha hora distinta do luns.