Lingua inglesa

Programa IDIOMAS DO MUNDO 2018. CONCELLO DA CORUÑA

O concello da Coruña abre o prazo para a inscrición de alumnado no Programa Idiomas do Mundo 2018

Idiomas do mundo     O programa municipal Idiomas do Mundo 2018 é unha actividade de inmersión lingüística nun dos catro principais idiomas do mundo (inglés, francés, alemán e portugués). Ofrece ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato dos centros de ensino secundario da cidade un conxunto de 71 bolsas para estadías veraniegas de 4 semanas de duración en catro cidades europeas. O obxectivo do programa é mellorar a competencia nalgunha das linguas europeas máis faladas no mundo e poder acreditar de xeito oficial o nivel acadado consonte o Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCERL); ademáis de participar nunha acción intercultural aumentando a conciencia e comprensión doutras culturas e países e a educación dos participantes no respecto á diversidade e á igualdade, ao tempo que lles permita avanzar o seu desenvolvemento persoal.
     O prazo para a presentación da documentación comeza o 5 de marzo e remata o día 28.
     Para arranxar calquera dúbida relacionada con este programa, os representantes de educación do Concello farán unha reunión para as familias e persoas interesadas o luns 12 de marzo ás 19:00 horas no Centro Cívico Municipal dos Mallos.

A convocatoria e as bases do programa, así como os formularios de inscrición pódense consultar na web do Servizo de educación do Concello da Coruña. O próximo luns 5 de amarzo habilitaráse a ficha de inscrición en liña. Clicando na imaxe de cabeceira acceden a un resume da convocatoria.

AXUDAS DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS (2018)

A Xunta de Galicia ven de publicar a convocatoria de axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018. A convocatoria vai destinada a todo o alumnado do ensino público galego de ESO e Bacharelato. Pode consultarse o texto da Orde do 7 de febreiro e un resume da convocatoria en pdf.

Saída dos alumnos da English Week

Os alumnos de 1º de ESO do IES Elviña saíron este domingo desde o instituto para iniciar as actividades da English Week. Pasarán unha semana no Centro Os Peares para practicar a lingua inglesa nun campamento de actividades de inmersión lingüística. Con seguridade pasarán unha estupenda semana. Boa viaxe a todos eles!

Saída da English Week