Lingua inglesa

ALUMNADO DE ACTIVIDADES PLURILINGÜES

ACTIVDADES EN LINGUA INGLESA: TARDES DOS LUNS

Bandeira británicaBandeira USA

O vindeiro luns comezan as actividades plurilingües. Estas actividades son unha iniciativa destinada a practicar a lingua inglesa dunha maneira lúdica baixo a dirección de Francisco Amado Vilariño, docente de lingua inglesa do noso centro, e coa axuda da nosa querida auxiliar de conversa Janna Karatas, ben coñecida no IES Elviña, pois ven desenvolvendo esta actividade co cariño de todos os rapaces dende hai xa anos. Haberá dous grupos de actividades entre as 16:10 e as 17:50 todos os luns do curso ata o mes de xuño. Das solicitudes presentadas, os responsables do Departamento de lingua inglesa seleccionou ao alumnado para dous grupos de actividades, cadanseu a unha hora distinta do luns.

BOLSAS DO CONCELLO: IDIOMAS DO MUNDO

Idiomas del mundo

Infórmase de que do 8 ao 29 de marzo ábrese o prazo de inscrición para o Programa do Concello da Coruña Idiomas do Mundo 2019.

Este programa ofrece a oportunidade ao alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato, de realizar unha actividade de inmersión lingüística de catro semanas durante o mes de xullo de 2019 en inglés, portugués, francés ou alemán, en diversas cidades de Europa.

O prazo de presentación de solicitudes será do 8 ao 29 de marzo de 2019 ás 14:00h.

Para todos os interesados haberá unha reunión informativaxoves 7 de marzo ás 19:00h no Fórum Metropolitano (Parque Europa).

Toda a información está dispoñible na páxina web do servizo de educación do Concello (enlace)

IES ELVIÑA AND THANKSGIVING DAY

O DÍA DE ACCIÓN DE GRACIAS DO IES PLURILINGÜE ELVIÑA

O terceiro xoves de novembro celébrase en Estados Unidos Thanksgiving. Con motivo desta festividade o grupo de Actividades Plurilingües púxose mans a masa coordinado pola "master chef" Janna Karatas, que, ademais das conferencias e das aulas de idiomas, tamén lle pon o seu touch na repostería. O pinche Fran Amado contribuiu coa súa sabia presenza a que a masa estivese no seu punto xusto. Todos xuntos e ben avenidos cociñaron dúas receitas tradicionais desta data: Sweet Potato Slices Cornbread. Foi unha oportunidade para que o alumnado aprendera unha chea de novo vocabulario ao tempo que participaba dunha das máis antergas e venerables tradicións americanas.

E claro, de paso tamén encheron o bandullo. Faltaría máis!

ThanksgivingThanksgivingThanksgiving
Thanksgiving

Convocatoria das Bolsas Junior Year 2018-19

Programas educativos do Concello da Coruña. Bolsas Junior Year

Un ano máis, o Concello da Coruña pon en marcha o programa educativo A Coruña no mundo: Junior Year, para cursar 1º de bacharelato nun high School en EE.UU.
Para todas as persoas interesadas, o mércores 28 de novembro haberá una reunión informativa no Centro Cívico Municipal dos Mallos ás 19:00 h. Calquera que o desexe, pode consultar a información sobre o programa clicando no seguinte enlace web