Debuxo

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CONTIDOS MÍNIMOS

DEPARTAMENTO

ED. PLÁSTICA

NOTA: Esta información é un resumo da programación didáctica da materia que se enviou á inspección educativa proporcionada pola xefatura do departamento. A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa.

MATERIAS PENDENTES

Información sobre a recuperación de materias pendentes de cursos anteriores.

As familias poden telefonear ou remitir correo electrónico ao centro en caso de imposibilidade de comunicación cos titores ou profesores das materias.

ADAPTACIÓN DE CONTIDOS E CRITERIOS PARA A 3ª AVALIACIÓN

DEPARTAMENTO
ED. PLÁSTICA

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.

PREMIOS CONTRA O SEXISMO

PREMIO PARA O ALUMNADO DO IES PLURILINGÜE ELVIÑA

Logo     A Fundación Mulleres fixo públicos os premios do seu concurso de banda deseñada "Nin racista, nin machista! Mocidade feminista!" e, cal non será a sorpresa, que os tres primeiros premios foron outorgados a dúas rapazas e un rapaz do noso centro. Sorte? Non, sorte non, calidade dos traballos e das ideas gañadoras. Parabéns aos gañadores e aos demais participantes, e moi especialmente, á súa profesora de plástica, a nosa compañeira Ángeles Novás, venturosamente xubilada, que animou a participar ao seu alumnado de debuxo de 3º e 4º de ESO.

1º Premio    1º premio: Sophia (3º ESO)
   "Un mundo coloroso"
   Afonda Sophia na semellanza entre as persoas e
   as ceras de cores: todos podemos ser diferentes,
   pero as diferencias fan o mundo máis fermoso.
2º Premio

2º premio: Paula (4º ESO)
   "Máis forte ca xenreira"

A muller ten que loitar contra os estereotipos
    machistas: as veces a aparente forteza exterior
    agocha moita dor e sufrimento.

3º Premio

3º premio: Alen (3º ESO)
    "Oruga"
    Hai moita xente empeñada en dicirlle aos demais o