Matrícula, Secretaría, Lexislación, Calendario escolar

PRESENTACIÓN NO IES ELVIÑA. CURSO 2018/19

ORGANIZACIÓN DO PRIMEIRO DÍA DE CLASE
(Curso 2018/19)

As clases comezan o luns día 17 de setembro. A presentación do alumnado cos titores realizarase de xeito escalonado:

Recepción do alumnado de 1º de ESO no salón de actos ás 10:30.
Presentación do alumnado de 1º ESO cos titores nas súas aulas ata ás 12:10 aproximadamente.

RESTO DOS CURSOS DE ESO

Recepción do alumnado polos titores nas súas aulas a partir das 10:45.
Presentación do alumnado ata ás 12:10 aproximadamente.

BACHARELATO

Recepción do alumnado do Bacharelato polos titores a partir das 12:30 horas.
Presentación do alumnado de Bacharelato nas súas aulas ata as 13:20 horas aproximadamente.

TRANSPORTE ESCOLAR

En principio, haberá transporte escolar normal coas paradas habituais para o alumnado de ESO que o solicitou. Estamos pendentes de confirmación das prazas por parte do servizo de transporte da Consellería de Educación.

PRAZO ABERTO PARA A SOLICITUDE DE BECAS DE BACHARELATO (MINISTERIO DE EDUCACIÓN)

Está aberto o prazo para a solicitude das Becas do Ministerio de Educación. A solicitude debe facerse informáticamente no seguinte enlace (Becas de Bacharelato, MEC). O prazo estará aberto ata o día 17 de setembro.

HORARIO DE RECOLLIDA DE BOLETÍNS (SETEMBRO)

Os boletíns coas calificacións da avaliación extraordinario de setembro serán entregados polo profesorado titor nas seguintes datas e horas:

A. alumnado de 2º de Bacharelato: mércores día 5 de setembro ás 11:00 horas.

IMPORTANTE (PROBAS ABAU-setembro): o alumnado que obteña o título de bacharelato poderá, unha vez recollidos os boletíns, iniciar os trámites en secretaría para a matrícula nas probas ABAU de setembro (selectividade). Lémbrase que o prazo máximo para a matrícula nestas probas remata o día 6 de setembro.

B. alumnado do resto de cursos (ESO e 1º de Bacharelato): xoves día 6 de setembro ás 13:30 horas.

IMPORTANTE (MATRÍCULA): lémbrase a todo o alumnado que o prazo extraordinario de matrícula de setembro remata o luns día 10 de setembro.

ENTREGA DE NOTAS E MATRÍCULA PARA AS PROBAS ABAU (2º BACHARELATO)

AVALIACIÓN E ENTREGA DE NOTAS

A avaliación será o martes a partir das 18:00 horas. O mércores ás 12:10 horas a titora Sonia Fernández Ordás fará entrega dos boletíns de notas. O profesorado de 2º estará atento ata as 14:10 para atender ás posibles dúbidas ou consultas do alumnado sobre as calificacións finais.

RECLAMACIÓNS

O procedemento para reclamacións xa foi publicitado nas aulas e resposta ás directrices legais indicadas na Orde do 22 de abril de 2010 (que establece o procedemento para as reclamacións de 2º de Bacharelato) e a Circular nº 2/2018 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa (que desenvolve o procedemento para o presente curso académico 2017/18). As reclamacións terán os seguintes prazos e procedementos:

• a. na secretaría do centro de ensino: con solicitude argumentada dirixida á dirección.
    Prazo: día 23 e 24 de maio ata as 14:00 horas.
    As reclamacións recibirán resposta razoada dos departamentos correspondentes antes do 24 de maio ás 14:10 horas.

• b. ante a comisión de supervisión: con solicitude argumentada dirixida ao presidente da comisión de supervisión que se presentará na secretaría do centro de ensino.
    Prazo: antes das 18:00 horas do día 28 de maio.
    As reclamacións recibirán resposta por email da comisión de supervisión dirixida aos centros de ensino o día 4 de xuño.

MATRÍCULA PARA AS PROBAS ABAU

• 24 ao 28 de maio: prematrícula no centro de ensino. Deben solicitarse os papeis da prematrícula na secretaría do instituto e pagar as taxas. Cos impresos de prematrícula entregaranse as instrucións da aplicación NERTA e o código de acceso á aplicación.
  • 30 e 31 de maio: matrícula ordinaria para o alumnado que aprobou 2º de Bach. O centro de ensino recopilará os datos do alumnado matriculado xerados a través de NERTA e os enviará aos LERD por mensaxería urxente.
  • 5 de xuño: matrícula extraordinaria para o alumnado que aprobe 2º de Bach. despois das reclamacións ante a comisión.

REALIZACIÓN DAS PROBAS ABAU

• 12-13-14 de xuño: realización dos exames das probas ABAU.
  • 22 de xuño: publicación on line das calificacións provisionais das probas ABAU.
  • 23 ata as 14:00 horas do 26 de xuño: prazo de solicitude de revisións e segundas correccións das probas.
  • 28 de xuño: publicación on line das calificacións revisadas das probas ABAU.

adorno-02

Parabéns ao alumnado de 2º de Bacharelato que remata os seus estudos. Como xa informamos noutra entrada da páxina web, este venres será o acto de graduación.