Matrícula, Secretaría, Lexislación, Calendario escolar

Precisións sobre os libros de texto do centro para o curso 2019-20

ERROS DETECTADOS NOS FOLLETOS INFORMATIVOS DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO

1º ESO
Educación plástica. Por erro, o libro de Educación Plástica e Visual aparece dúas veces nalgúns folletos informativos. Non se trata de dous libros diferentes.

2º ESO
Tecnoloxía. O caderno de traballo de Tecnoloxía non pertence á Editorial Santillana, como por erro, figura nos folletos informativos, senon á Editorial Donostiarra dentro do seu proxecto Integra.

3º ESO
Tecnoloxía. O caderno de traballo de Tecnoloxía non pertence á Editorial Santillana, como por erro figura nos folletos informativos, senon á Editorial Donostiarra dentro do seu Proxecto Integra.

2º BACH
Xeografía. O ISBN do libro de Xeografía de 2º Bach. corresponde coa edición que se estivo a usar no centro nos últimos cinco anos. As librerías informáronnos que a editorial Anaya descatalogou o libro. A editorial dispón dunha edición máis moderna con outro ISBN, de calquera xeito, para o alumnado que aínda non conseguiu o libro é preferible agardar as instrucións do profesor da materia nos primeiros días de curso.

BECAS MEC PARA ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS (BACHARELATO)

ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DAS BOLSAS MEC PARA ALUMNADO DE BACHARELATO

O Ministerio de Educación e Formación Profesional abre a convocatoria anual para solicitar, vía telemática a través da Sede electrónica do MEC, bolsas de axuda económica para alumnado de ensinos non obrigatorios (bacharelato e universidade). O prazo de presentación comeza o día 1 de agosto e rematará o 1 de Outubro. Toda a información sobre a convocatoria nos enlaces do Ministerio e no texto da norma legal (especialmente o Capítulo 7).

Marco legal da convocatoria

Resolución de la Secretaría de estado de educación y Formación Profesional, por la que se convocan becas de carácter general para el curso académico 2019-20 para estudiantes que cursen estudios postobligatorios

Adorno

FIN DE CURSO EN 2º DE BACHARELATO

Avaliación e procedementos
de reclamación ás calificacións

O alumnado de 2º de Bacharelato remata as clases o vindeiro 20 de maio, coincidindo coa data da avaliación. O día 21 de maio a titora Sonia Mª Fernández Ordás procederá á entrega dos boletíns de calificacións finais ás 10:30. Dacordo coa lexislación vixente (resumida na Circular 2/2018 da DX de Educación, FP e Innovación Educativa que desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010), o alumnado terá dereito a reclamar aquelas calificacións nas materias nas que teña algunha dúbida a través de tres procedementos:

TIPOMEDIOLUGARRESPOSTAPRAZO

Solicitude de
aclaracións

Instancia dirixida
ao profesor
da materia

Resposta polo
profesorado
no mesmo día
Ata as 13:00 horas do
Reclamación ante
o centro
de ensino
Instancia dirixida
á dirección
do centro
Resposta fundamentada por
escrito da Xefatura do Dpto.
Ata as 14:00 horas do
Reclamación ante a
comisión
de supervisión
Instancia dirixida á
presidencia
da comisión
de supervisión
Resposta fundamentada
escrito da Presidencia
da comisión
24 horas desde a recepción
da resposta
de reclamación
ante o centro

Probas ABAU 2019

O alumnado de 2º de Bacharelato que aproba todas as materias terá aberto o prazo de prematrícula e matrícula para as probas de selectividade (ABAU). Como sempre, toda a información sobre as probas está a disposición do alumnado e das familias no portal da CiUG (Comisión Interuniveristaria de Galicia). Un breve resumo das datas máis importantes ao respecto ofrécese nos seguintes cadros:

ABAU PROBA ORDINARIA

Alumnado aspirante

Premios extraordinarios de Bacharelato

CONVOCATORIA DE PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO PARA O PRESENTE CURSO

O pasado 11 de abril publicouse no DOG a Orde do 28 de marzo pola que se convocan os premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2018/19. O artigo 4 desta orde especifica o prazo de presentación de solicitudes entre o día 29 de abril e o 28 de maio. As solicitudes deberán entregarse en algún dos rexistros oficiais indicados na Orde preferentemente a través da Sede electrónica.
     A data das probas para a obtención do Premio extraordinario serán o día 27 de xuño.

PREMATRÍCULA

Os seguintes formatos non teñen ningún valor para a reserva de praza, utilízanse unicamente para ter unha previsión da matrícula nas posibles materias optativas do vindeiro curso. Os formatos entregaranse ao alumnado o día 23 de abril e deberán ser devoltos coas opcións escollidas o día 26 de abril. En caso de perda ou deterioro, poden descargarse nos enlaces correspondentes.

2º ESO
3º ESO