ALUMNADO NO PROGRAMA "YOUNG BUSINESS TALENTS"

Diploma

Os alumnos de economía 4º e 1º Bacharelato estiveron de novembro a marzo participando no Programa Young Business Talents, simulador empresarial que permite practicar a toma de decisións dentro dunha empresa, mediante unha competición a nivel nacional.
      Todos os equipos do IES Plurilingüe Elviña chegaron ás semifinais, acadando algúns deles moi boas posicións. O equipo formado por Julia e Ainhoa (4ºB) foi o mellor clasificado. Na imaxe, o diploma acreditativo.

Visita do alumnado do IES Elviña a GADISA

O luns 5 de febreiro o alumnado de Economía de 4º ESO, 1º e 2º BAC visitaron as instalacións da planta loxística de Gadisa en Betanzos. A maior empresa de distribución de alimentos da nosa comunidade.
      Fomos atendidos por Antía Fernández, do departamento de márketing da empresa, quen, logo de explicarnos as principais características da mesma, guiounos polas instalacións e almacéns, no medio dunha frenética actividade de carga e descarga de produtos.

GADIS