ADAPTACIÓN DE CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN PARA A 3ª AVALIACIÓN

DEPARTAMENTO1º ESO2º ESO3º ESO4º ESO1º BACH2º BACH
ECONOMÍA--Ed. Financeira --EconomíaEconomíaEco. de empresa

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.

DIPLOMA DO YOUNG BUSSINES TALENTS

Diploma

Antes destes malfadados tempos do virus o alumnado de economía 4º e 1º Bacharelato estivo de novembro a marzo participando no Programa Young Business Talents, simulador empresarial que permite practicar a toma de decisións dentro dunha empresa, mediante unha competición a nivel nacional. Chega agora ao noso centro o diploma acreditativo, que publicamos como recoñecemento do seu traballo.

O IES ELVIÑA NA FINAL DO JUNIOR BUSINESS TALENT

FINAL DO CONCURSO DE SIMULACIÓN EMPRESARIAL JUNIOR BUSINESS TALENT

Parabéns aos alumnos de 1º BACH B: Paco Díaz Feito, Mario Mato Saccomanno e Bruno González García, finalistas do concurso.

O 5 de abril, un equipo formado por estes alumnos acudiu á FINAL DO CONCURSO DE SIMULACIÓN EMPRESARIAL JUNIOR BUSINESS TALENT celebrada en Madrid, despois de se teren clasificado de entre máis de 3000 equipos en toda España, entre os 4 primeiros da provincia da Coruña que daban dereito a asistir á mesma.
     Acompañados do profesor de Economía Iñaki Tomás aproveitaron o día anterior para facer unha visita cultural por Madrid para ver, entre outros, os museos Reina Sofía e o Prado. Pola noite asistiron a unha obra de teatro na Gran Vía.
     Xa nunha emocionante final, que se desenvolveu na Nave en Villaverde (Madrid) os nosos loitaron de forma moi competitiva logrando colocarse terceiros do seu grupo.