III CONCURSO "COMIDAS DE OUTONO" NO IES ELVIÑA

287 rapaces e/ou rapazas
42 profesores, profesoras e persoal do centro de ensino
50 m2 de instalacións do IES Elviña
100 pratos de cartón (contra o cambio climático)
cubertos varios
unha chea de ricos entrantes, postres...
40 Kg de orixinalidade e gañas
50 Kg de bo humor
e 2 toneladas de paciencia familiar (benditas nais...!)

PROCEDEMENTO

Póñanse os rapaces, os profesores os pratos e a chea de ricos entrantes e postres cos cubertos no soto das instalacións do IES Plurilingüe Elviña ás 12:10 horas do día 30 de novembro. O bo humor e a paciencia familiar xa se dan por feitos, tratándose das familias e do alumnado máis rumboso da Coruña (que ninguén se nos enfade, xa dixemos que temos bo humor). Axítese todo ben e déixese acougar vinte minutos.

Et voilà! Bon appétit!
Xa temos preparadas as comidas do outono do IES Elviña

010203
040506

III Concurso de "comidas de outono"

Como xa ven sendo tradicional no noso centro o Departamento de dinamización da lingua galega organiza a finais de novembro unha xornada lúdica adicada ao pracer da mesa autumnal, a saber, o Concurso de comidas de outono, que xa vai pola súa terceira edición. Xa se sabe que o de gañar só é unha fermosa honriña para un par de privilexiados; aquí o importante é compartir, pasar un bo chisco xantando as creacións culinarias d@s compañeir@s (e dos demais membros da comunidade escolar, que tamén adicaron a súa tarde a preparar as súas delicatessen).
     E iso foi o que pasou: alegría para a rapazada (sobre todo, pero non só) no segundo recreo e unha xornada para lembrar.

111009

Nesta ocasión fixéronse máis de 30 receitas, desde as tradicionais castañas cocidas (máis otoñal non se pode) ata as delicias de cenoura e cabaza que fixeron as ídem da populosa concurrencia. Un ano máis, o chocolate saiu triunfante, coa receita de gulosas galletas de Fernando (2º ESO), que levou a palma.

Arturo-receitaArturo
Arturo

Unha mención especial para Arturo Piñeiro, que deixou abraiado a todo o mundo coa súa Biosfera de outono con aires de vainilla e menta. E abofé que estaban ben saborosos eses ventos con sabores de novembro. Bravo, Arturo!

IES ELVIÑA AND THANKSGIVING DAY

O DÍA DE ACCIÓN DE GRACIAS DO IES PLURILINGÜE ELVIÑA

O terceiro xoves de novembro celébrase en Estados Unidos Thanksgiving. Con motivo desta festividade o grupo de Actividades Plurilingües púxose mans a masa coordinado pola "master chef" Janna Karatas, que, ademais das conferencias e das aulas de idiomas, tamén lle pon o seu touch na repostería. O pinche Fran Amado contribuiu coa súa sabia presenza a que a masa estivese no seu punto xusto. Todos xuntos e ben avenidos cociñaron dúas receitas tradicionais desta data: Sweet Potato Slices Cornbread. Foi unha oportunidade para que o alumnado aprendera unha chea de novo vocabulario ao tempo que participaba dunha das máis antergas e venerables tradicións americanas.

E claro, de paso tamén encheron o bandullo. Faltaría máis!

ThanksgivingThanksgivingThanksgiving
Thanksgiving

ACTIVIDADES PLURILINGÜES DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS (IES PLURILINGÜE ELVIÑA)

Este luns 1 de Outubro, tal e como se sinalaba na circular de solicitude, comezan as actividades plurilingües no IES Elviña. O horario das actividades será de 16:10 a 17:00. O alumnado realizará actividades de inmersión en lingua inglesa coa auxiliar do centro Janna Karatas e o profesor Francisco Amado Vilariño. O alumnado seleccionado pode consultarse nesta lista (clicar aquí). A non asistencia ou as posibles baixas supliranse co alumnado excluído pola orde que se indica na mesma listaxe.

FESTA DE GRADUACIÓN DE 2º BACHARELATO

Orla verdeOrla blanca

O pasado venres día 25 de maio o noso alumnado de 2º de Bacharelato celebrou (por fin!) a súa graduación. Despois de tanto esforzo ao longo do curso era xa o momento de poder disfrutar dunha xornada lúdica na que festexar os froitos do traballo. Nesta xornada houbo tempo para a lembranza, para os risos e as bromas e, por suposto, tamén para a reflexión seria sobre o futuro. No acto participou coma ponente invitado Fermín Álvarez Lata, Xefe de Inspección Educativa da provincia da Coruña, exdirector do noso centro, quen dirixou unhas amables palabras ao alumnado e aos invitados, lembrando a súa época coma director do IES Elviña. Titora, director, alumnado participaron na celebración cos seus discursos e co seu bo humor.
    Moi especial tamén, a presenza de Mercedes, María Xesús, Xesús e Manolo, membros da anterior directiva do IES, que non quixeron perderse o evento. Unha aperta para eles.
     O acto rematou coas actuacións musicais do alumnado (Grazas, Gemma!) e co viño español de rigor nestes casos. En resumo: unha fermosa xornada para despedir a unha xeneración marabillosa de rapaces e rapazas que sempre formarán parte do IES Elviña.

graduación-01graduación-03graduación-04graduación-06
graduación-05graduación-07graduación-0811
101314

Unha aperta para todos e que o voso futuro académico e laboral estea cheo de éxitos! O tedes merecido!