Lingua galega

TRABALLOS DO ALUMNADO DE 1º DE ESO: A POESÍA E OS CENTÓNS

O alumnado de 1º de ESO estivo a traballar en Lingua galega o tema da lírica. Todos os rapaces contribuíron cun poema composto coa axuda dun modelo. Como podedes ver nas presentacións de Chanzos, o blog de lingua galega, todos se esmeraron o seu para seren poetas auténticos. Premendo nas imaxes poderedes ver os traballos das nosas Rosalías (e tamén dos Rosalíos, que habelos hailos).

Poemascentóns

Bailar a muiñeira para o día do deporte

Os nosos compañeiros do Departamento de lingua galega e literatura están empeñados en que todo o instituto baile a muiñeiro no día do deporte (25 de maio). Non sei, non sei... pero, por si acaso, aí van os pasos explicadiños:

Muiñeira

DÍA DAS LETRAS GALEGAS, 2018

CARTEIS CONMEMORATIVOS DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS
FEITOS POLO ALUMNADO DE 1º ESO

Agora que avanzamos cara ao mes de maio e que se van achegando os actos do Día das Letras Galegas (o Correlingua do 5 de maio, a Xornada das nosas letras o 17, adicada a María Victoria Moreno), o noso alumnado de 1º de ESO desenvolve unha actividade de reflexión sobre a utilidade da lingua galega no mundo actual. Estes son os seus argumentos, que iremos publicando día a día ata o 17 de maio:

Cartel-12Cartel-13
VALERIA, PAULA, DANIELAANDREA, NOA, ISIS

anónimo2anónimo

adorno-02