FIN DE TRIMESTRE NO IES ELVIÑA

O IES ELVIÑA
desexa Felices Festas

Como cada decembro, despedimos o ano co festival de Nadal. Gemma López encargouse da realización, con tanto éxito e gosto como de costume. O alumnado de todos os grupos traballou arreo para ofrecer a todo o público un espectáculo de calidade.

festival

Houbo teatro, música de grupos, de solistas, e monólogos cómicos. Fallou o baile: os zapatos non chegaron a tempo... (...outra vez será!). O calor das actuacións tivo resposta no calor do público, que aplaudiu con gañas. Boa forma de rematar o ano. De últimas, proxectouse o vídeo das actividades coa felicitación da comunidade escolar para o ano que ven. Aí vai, cos nosos mellores desexos.

Boas festas e feliz aninovo
a todos e todas!

UN ANO MÁIS COA ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA

Comezado o curso musical, a extraordinaria Orquestra Sinfónica de Galicia volta coa súa oferta de ensaios públicos para centros escolares e concertos didácticos. Como xa é costume, o IES Elviña participa por obra e gracia da vontade inquebrantable da nosa benquerida Gemma, profesora de música e eventual acompañante ás saídas concertísticas dos nosos rapaces. Ao longo do curso, o noso alumnado poderá escoitar obras de moi diversos autores e estilos. A Guía dos concertos pode consultarse neste enlace.

Neste mes, os alumnos de 2º ESO A puideron escoitar a fermosa Suite de valses do Cabaleiro da Rosa do vienés Richard Strauss e a pimpante Rapsody in Blue do neoiorquino George Gershwin, grande maestro da música popular norteamericana. Ambas obras foron dirixidas por Andrew Litton o día 16 de novembro. Na semana seguinte tocoulle o turno ao grupo de 2º ESO B, que, desta vez, escoitaron unha obra de talante ben distinto, a densa, profunda e tráxica 7ª Sinfonía Leningrado do máis ilustre e desesperanzado dos músicos soviéticos, o grande Dmitri. Outro Dmitri (tamén grande, pero non tanto...) actuou como director da OSG, o seu titular, Dima Slobodeniouk. Os rapaces ficaron con gañas de máis...

Outra vez será!

2b

CONCERTO DIDÁCTICO

Como xa comezamos o curso, xa comezan as actividades didácticas (pois claro!). A semana pasada, a nosa compañeira Alba, encargada da Biblioteca a partir deste curso, acompañou ao alumnado de 1º de ESO para presentar aos rapaces o espazo dos libros no centro dun xeito lúdico. E o venres día 5 de outubro inaugurouse o salón de actos neste curso cun concerto do guitarrista arxentino Augusto Gabriel Ayala. O concerto, cortesía da asociación Pórtico das artes, tiña como base o traballo cos ritmos da América latina (chamamé, tango, chacarera, zamba...). O alumnado desfrutou dunha hora de concerto entre palmas rítmicas e comentarios didácticos do músico.

Ayala01Ayala02

Augusto Gabriel Ayala. Datos biográficos e profesionais

Guitarrista nado na cidade de Concordia (Entre Ríos, Arxentina) o 4 de outubro de 1998. Nela comezou a tocar desde idade moi temperá. Tivo como primeiro mestre ao seu pai, que lle contaxiou a súa paixón pola música.
     Participa habitualmente en festivais prestixiosos, tal Guitarras do mundo, festivais de tango independente e o Ciclo de Música do Litoral, ademais doutras actividades en centros culturais e teatros de toda Arxentina.
     Ten gravacións no sello discográfico Epsa Music como solista de guitarra. Asimesmo, a súa actividade como concertista é moi variada en moi diversos lugares do mundo (Brasil, España, Turquía e Francia, entre outros).
     Mostra da súa actividade e da súa calidade como intérprete este vídeo da súa canle de Youtube.

ENSAIOS DA SINFÓNICA

O alumnado de 2º de ESO A foi este xoves día 12 a un dos ensaios públicos que a OSGA celebra mensualmente. Nesta ocasión ofreceuse como programa a Sinfonía 36 Kv 425 de Wolgang Amadeo Mozart. Programa clásico que o alumnado gozou con atención. Foron acompañados pola profesora de música Gemma López.

Concerto

MÚSICA CLÁSICA: ENSAIOS DA SINFÓNICA

Ensaios-07Wagner e o IES Elviña

O pasado venres día 16 de marzo, o alumnado de música de 4º de ESO acudiu, como ven sendo tradición, aos ensaios públicos dados pola Orquesta Sinfónica de Galicia. Nesta ocasión a orquesta estivo dirixida polo prestixioso director barcelonés Josep Pons, quen ofreceu ao alumnado dos centros coruñeses un programa de obras de Richard Wagner, o revolucionario operista alemán do século XIX. O alumnado foi ao Palacio da Ópera acompañado pola nosa benquerida compañeira Gemma López e pasaron un bo rato coa música do xenio de Leipzig.

Ensaios-01Ensaios-03
Ensaios-04