EXAMES DE PENDENTES (Proba parcial extraordinaria do Departamento de Lingua castelá)

Datas para a convocatoria extraoficial de febreiro (Dpto. de lingua castelá)

Aparte da convocatoria oficial extraordinaria de recuperación de pendentes que se realizará en maio, o Dpto. de Lingua castelá dá ao alumnado con materias pendentes de cursos anteriores de ESO unha oportunidade a maiores para superalas no mes de febreiro.

As probas realizaranse, polo tanto, os días 24 e 25 de febreiro. Os alumnos de 2º, 3º e 4º ESO coa materia pendente de cursos anteriores poderán realizar a recuperación no seu horario de clase de Lingua castelá. O alumnado que continúe suspenso despois desta convocatoria terá a oportunidade de recuperar na citada convocatoria de maio, da que se informará máis adiante.