destacados

• Os alumnos de 2º BAC C  José María Grande, Álvaro Pardavila e Alejandro Pita disputarán o desempate da fase galega do concurso online de Cultura Clásica “ODISEA”, organizado pola sección galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos, e que xa vai pola XII edición. Coa mesma puntuación quedou o grupo formado polas alumnas Myriam Carreira, Alejandra Pardavila e Cristina Pérez, tamén de 2º BAC C, pero as normas non permiten que vaian á final máis dun equipo de cada centro. O mércores 15 de Febreiro os nosos campións enfrontaranse aos outros 4 equipos que acadaron a mesma puntuación, e o gañador competirá a vindeira semana na fase nacional.

MOITA SORTE!

• PRAZO DE ADMISIÓN.