destacados

• RECTIFICACIÓN LIBROS DE TEXTO

Na listaxe de libros de texto houbo un erro nos ISBN do libro de inglés de 4º da ESO e nos de Física e Química e Lingua Castelá de 2º de BAC, e Bioloxía de 2º de BAC, xa está rectificado nas listaxes, disculpen as molestias.

• FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, 1º E 3º DE ESO

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

• AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, 2º E 4º

LISTAXE DEFINITIVA

• AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 1º. 2º, 3º E 4º

LISTAXE DEFINITIVA

Entrega libros de "fondo libros" a partir do 15 de Setembro no centro, teñen que pasar a asinar e recoller os libros os pais ou titores.

TÓMBOLA SOLIDARIA DO PROXECTO IRMANDADE DE ANDURIÑAS. GRAZAS A PARTICIPACIÓN ENTUSIASTA DA COMUNIDADE EDUCATIVA E DE ENTIDADES COLABORADORAS FOI POSIBLE UNHA IMPORTANTE RECADACIÓN,  DOADA O MÉRCORES 11 DE MAIO Á AXENCIA ESPAÑOLA DA ONU PARA OS REFUXIADOS (ACNUR, 1490 EUROS) E Á ONG SOLIDARIDADE GALEGA CO POBO SAHARAUI (SOGAPS, 850 EUROS).

• LISTADO DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2016/17.É LISTAXE DEFINITIVA. TODOS/AS OS/AS SOLICITANTES ESTÁN ADMITIDOS.A MATRÍCULA PARA CADA NIVEL  EFECTUARASE DE CONFORMIDADE CUN CALENDARIO QUE SE PUBLICARÁ NA WEB.PRAZO ORDINARIO ENTRE O 25 DE XUÑO E O 10 DE XULLO, E EXTRAORDINARIO EN SETEMBRO ATA O DÍA 10.

AVISO   NOVOS TELÉFONOS DO CENTRO DESDE 8/03/2016

PRINCIPAL DE CONSERXERÍA: 881930225