You are hereLingua castelá / Actividades

ANTONIO MACHADO, O CAMIÑO COMO SÍMBOLO. (Camiños. 07/03/2017)

O Departamento de Lingua Castelá organizou na Biblioteca un interesante relatorio titulado Antonio Machado, o camiño como símbolo e presentado pola alumna de 2º de BAC, Clara Mariana. A lírica de Machado mostra como a paisaxe e os camiños naturais que percorre son un xeito inigualable de manifestar as emocións da vida. Os protagonistas foron os alumnos de 1º de BAC que analizaron a obra de Machado partindo sempre da lectura dos seus  poemas. Este traballo é parte da contribución do Departamento de Lingua Castelá ao Proxecto interdisciplinar  de Dinamización.

TEATRO - AUDITORIO DE NARÓN

05/11/2013 11:30
05/11/2013 13:40
Etc/GMT+1

ACTIVIDADE: TEATRO NO AUDITORIO DE NARÓN

OBRA: "ESOS LOCOS BARROCOS"

COMPAÑÍA: RON LALÁ

ORGANIZA: DEPARTAMENTO DE L. CASTELÁ

ALUMNOS PARTICIPANTES: 4º ESO e 1º BAC

PREMIADOS NO CERTAME DE RELATO CORTO COCA-COLA

Estamos de noraboa, pois ven de publicarse o listado de premiados no tradiciconal certame de relatos cortos organizado por Coca-Cola. Dos seis premiados na zona de Ferrol, o noso centro aporta dous nomes: Eugenia Fernández Bustamante e Nerea Rodríguez Latorre. Parabéns para ámbalas dúas.

PREMIADOS NO CERTAME DE RELATO CORTO COCA-COLA

CONCURSO LITERARIO COCACOLA, EDICIÓN CASTELÁN

23/03/2012 17:00
23/03/2012 19:00
Etc/GMT+1

O departamento de lingua Castelá, organiza esta actividade dirixida a alumnos de 2º ESO.