You are hereActividades

LEDICIA COSTAS: O CORAZÓN DE XÚPITER

O 30 de maio visitounos a escritora Ledicia Costas para compartir cos alumnos de 3º de ESO a lectura de O corazón de Xúpiter, unha novela na que se describen as terribles e demoledoras consecuencias da sobreexposición ás redes sociais.

A autora explicou que, como noutros moitos casos, a problemática narrada na obra afecta moi especialmente ás mulleres.

Foi unha experiencia moi produtiva na que os alumnos tiveron un diálogo moi próximo e interesante coa novelista e quedaron encantados.

FALADOIRO: “Erros na educación das familias”

08/05/2019 e 15/05/2019

Os alumnos comentan que algúns pais son demasiado consentidores, que non responsabilizan de nada os seus fillos e fomentan o materialismo.

Entre as causas dos erros da educación por parte dos pais, considérase que está a sobreprotección.

Tamén se fai referencia a pais que substitúen a atención persoal por agasallos e mesmo se critica que algúns animen os fillos a ver debuxos, vídeos, canles de Youtube e que o móbil sexa o que se encargue deles en lugar dos pais.

O faladoiro resulta tan interesante que se decide desenvolvelo en dúas sesións.

ANDREA MACEIRAS, O QUE SEI DO SILENCIO

Despois de realizar unha entrevista por parte dos Correspondentes Xuvenís para a revista do centro, a autora desenvolveu unha xuntanza co alumnado de 3º de ESO que lera a súa obra, O que sei do silencio, e que trata a temática do acoso escolar.

Comezou por ler un conto, como os que ten intercalados a novela, para, posteriormente, iniciar un interesante diálogo cos alumnos.

FALADOIRO: “DELITOS E SENTENZAS NA ADOLESCENCIA”

29/03/2019

Neste encontro fíxose unha reflexión sobre a delincuencia xuvenil e comentouse o “Decálogo para facer do teu fillo un delincuente” do xuíz Emilio Calatayud.

Falouse da importancia da reinserción xuvenil, que debería ter como obxectivo que os xoves se puidesen adaptar á sociedade.

ELVIRA MENÉNDEZ: LA MÁQUINA MARAVILLOSA

Elvira falounos da súa vida en Ferrol e da lei que lle ten. Séntese moi ferrolá.

Explica que comezou a ser guionista precisamente por ser actriz e que lle gusta máis escribir historias que outra cousa.

Día da poesía. Carlos Negro

Graffiti da parte de atrás do instituto

FÓRA DE XOGO

O meu!

APLICACIÓN

Nesta parede ningún bico será roubado, pero si con sentido.