You are hereOutras actividades

Outras actividades

ELVIRA MENÉNDEZ: LA MÁQUINA MARAVILLOSA

Elvira falounos da súa vida en Ferrol e da lei que lle ten. Séntese moi ferrolá.

Explica que comezou a ser guionista precisamente por ser actriz e que lle gusta máis escribir historias que outra cousa.

Día da poesía. Carlos Negro

Graffiti da parte de atrás do instituto

FÓRA DE XOGO

O meu!

APLICACIÓN

Nesta parede ningún bico será roubado, pero si con sentido.

INFORMACIÓN ACADÉMICA AO ALUMNADO DE 1º DE BAC E 4º DE ESO.

1º DE BAC. 24/04/2019

4º DE ESO. 25/04/2019

O alumnado de Voluntariado de Biblioteca de 2º de BAC, desenvolveu dúas sesións informativas sobre saídas académicas e profesionais despois da ESO e Bacharelato.

DÍA DA POESÍA. XOVES, 21/03/2019

Os alumnos de 4º de ESO, acompañados pola súa profesora, conmemoraron o “Día da poesía” comentando e recitando poemas de Aplicación instantánea de Carlos Negro, na biblioteca.

VENRES, 15 DE MARZO, DÍA DO MEDIOAMBIENTE

O alumnado de 1º de ESO de Erasmus+ preparou uns chamativos e moi elaborados carteis con lemas e palabras relacionados cos mares.

Trátase de concienciar sobre a necesidade de respectar o medio mariño.

Este traballo enmárcase tamén dentro do proxecto interdisciplinar Vieiros de auga.

OBRADOIRO DE PORTUGUÉS. OPS! O PORTUGUÉS SIMPLES

MÉRCORES, 10 DE ABRIL DE 2019

Un encontro co alumnado de 3º de ESO no que se realiza un achegamento ao portugués e no que se explica que é a lusofonía e a importancia do galego como integrante dela.