You are hereOutras actividades

Outras actividades

TEATRO NO SATURNINO MONTOJO: AVENTURAS MERCURIANAS

O día 12 de xuño, o alumnado de 3º de ESO fixo un representación teatral no salón de actos, inserida nos proxectos nos que traballa o centro neste curso 2018/19.

A temática das pezas xira arredor do sistema solar, específicamente Mercurio, planeta que representamos, e os problemas medioambientais que inquietan a Terra.

Os guións foron ideados e redactados polo alumnado, que tamén colaborou na escenografía, vestiario e efectos especiais.

Para a dramatización contaron coa inestimable axuda de dous alumnos do ciclo de VídeoDJ, sen os cales non tería sido posible o éxito acadado.

Os sketchs representados foron os seguintes:

COÑECENDO O UNIVERSO E O SISTEMA SOLAR

Conferencia: “Coñecendo o Universo”

LEDICIA COSTAS: O CORAZÓN DE XÚPITER

O 30 de maio visitounos a escritora Ledicia Costas para compartir cos alumnos de 3º de ESO a lectura de O corazón de Xúpiter, unha novela na que se describen as terribles e demoledoras consecuencias da sobreexposición ás redes sociais.

A autora explicou que, como noutros moitos casos, a problemática narrada na obra afecta moi especialmente ás mulleres.

Foi unha experiencia moi produtiva na que os alumnos tiveron un diálogo moi próximo e interesante coa novelista e quedaron encantados.

ELVIRA MENÉNDEZ: LA MÁQUINA MARAVILLOSA

Elvira falounos da súa vida en Ferrol e da lei que lle ten. Séntese moi ferrolá.

Explica que comezou a ser guionista precisamente por ser actriz e que lle gusta máis escribir historias que outra cousa.

Día da poesía. Carlos Negro

Graffiti da parte de atrás do instituto

FÓRA DE XOGO

O meu!

APLICACIÓN

Nesta parede ningún bico será roubado, pero si con sentido.

INFORMACIÓN ACADÉMICA AO ALUMNADO DE 1º DE BAC E 4º DE ESO.

1º DE BAC. 24/04/2019

4º DE ESO. 25/04/2019

O alumnado de Voluntariado de Biblioteca de 2º de BAC, desenvolveu dúas sesións informativas sobre saídas académicas e profesionais despois da ESO e Bacharelato.

DÍA DA POESÍA. XOVES, 21/03/2019

Os alumnos de 4º de ESO, acompañados pola súa profesora, conmemoraron o “Día da poesía” comentando e recitando poemas de Aplicación instantánea de Carlos Negro, na biblioteca.