You are herePlástica / Actividades

INSTALACIÓN ARTÍSTICA NA FUNDACIÓN NOVACAIXAGALICIA: NAMORANDO DE FERROL

O proxecto Namorando de Ferrol vai vento en popa, e nunca mellor dito, porque a instalación artística formada en parte polos  centos de  barquiños  construídos no estaleiro  Saturnino Montojo está sendo todo un éxito. Oxalá sexa unha  premonición e axiña  os estaleiros da nosa vila se  enchan de pedidos, e os barquiños xa non sexan de papel. Tamén podedes seguir a noticia no Diario de Ferrol dixital.

O Departamento de Dinamización  felicita a Montse, a Alberto, a Fran , ao equipo directivo e a todos  os rapaces que coa súa contribución fixeron posible esta actividade.

EXPOSICIÓN DE ESCULTURAS EN BARRO

Se premes no link poderás ver unha presentación cos traballos realizados polos alumnos de Plástica do Instituto.

EXPOSICIÓN DE ESCULTURAS EN BARRO

TRABALLO DA AUGA

El departamento de plástica os da la bienvenida

COMO O ANO PASADO CO PROXECTO DA AUGA ESTE CURSO PENSAMOS FACER MOITOS MAIS . ESPERAMOS A COLABORACION DE TODOLOS ALUMNOS E ASI PASAREMOLO BEN TRABALLANDO XUNTOS. ABSTERSE OS ABURRIDOS, MUERMOS E POUCO PARTICIPATIVOS  Burla

COMO MOSTRA DEIXOVOS ALGUNHAS TESTEMUÑAS.

BAILANDO BAILANDO

BAILE  PROFES