You are hereNo centro

No centro

FALADOIRO: “DELITOS E SENTENZAS NA ADOLESCENCIA”

29/03/2019

Neste encontro fíxose unha reflexión sobre a delincuencia xuvenil e comentouse o “Decálogo para facer do teu fillo un delincuente” do xuíz Emilio Calatayud.

Falouse da importancia da reinserción xuvenil, que debería ter como obxectivo que os xoves se puidesen adaptar á sociedade.

ELVIRA MENÉNDEZ: LA MÁQUINA MARAVILLOSA

Elvira falounos da súa vida en Ferrol e da lei que lle ten. Séntese moi ferrolá.

Explica que comezou a ser guionista precisamente por ser actriz e que lle gusta máis escribir historias que outra cousa.

Día da poesía. Carlos Negro

Graffiti da parte de atrás do instituto

FÓRA DE XOGO

O meu!

APLICACIÓN

Nesta parede ningún bico será roubado, pero si con sentido.

INFORMACIÓN ACADÉMICA AO ALUMNADO DE 1º DE BAC E 4º DE ESO.

1º DE BAC. 24/04/2019

4º DE ESO. 25/04/2019

O alumnado de Voluntariado de Biblioteca de 2º de BAC, desenvolveu dúas sesións informativas sobre saídas académicas e profesionais despois da ESO e Bacharelato.

DÍA DA POESÍA. XOVES, 21/03/2019

Os alumnos de 4º de ESO, acompañados pola súa profesora, conmemoraron o “Día da poesía” comentando e recitando poemas de Aplicación instantánea de Carlos Negro, na biblioteca.

Afundación estrea o novo proxecto interxeracional «Falamos da escola»

A iniciativa púxose en marcha cun encontro entre alumnos do Saturnino Montojo e maiores do Espazo + 60.