Orde Calendario escolar 2019-20

Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

Programa educativo "Planeta Cíes" do Concello de Vigo.

Como parte do programa educativo "Planeta Cíes", do Concello de Vigo, o alumnado de Cultura Científica de 4ºESO realizou un corto.

Con el intentan que as Illas Cíes sexan declaradas Patrimonio da Unesco.

CONCURSO MICRORRELATOS DE 2º ESO B

Para celebrar o fin de curso, o alumnado de 2º ESO B participou nun concurso de micorrelatos organizado pola materia de Lingua castelá e literatura. Os rapaces e rapazas usaron todo o seu inxenio para buscar un final impactante e os compañeiros decidiron o gañador. Aquí volos deixamos para que disfrutedes.

Ganador

Fuimos a cazar faisanes y mi primo con su sombrero tirolés con pluma, despistado como siempre, no se dio cuenta de que estaba agazapado entre las ortigas.

Cuando se arrodilló aproveché para volarle los sesos. ¿Por qué?, os estaréis preguntando, pues la respuesta es muy sencilla: lo maté porque el muy bastardo siempre me ganaba al parchís.

Kiros Puime

Finalistas

- ¡Mamá, que rica la tortilla! Por cierto, ¿dónde está mi hermano? -preguntó el pollito a la gallina.

Sabela Pérez

Son mis hijos, les quiero un montón, pero últimamente me están sacando de quicio. No sé las razones, pero pelean todo el tiempo. Una vez les vi pegándose por la última pipa de la bolsa; si en ese momento no llego a separarlos, estoy segura de que se habrían matado.

A veces, en la noche, se escuchan gritos desde la habitación en donde duermen. Siempre tengo que ir corriendo a ver qué está pasando y estoy harta.

De verdad, ya no soporto a esas ratas.

Valeria Vilariño

Actividade MATEMAXIA 2019

FP DUAL en Vigo OFERTA 2019 - 2020 XORNADAS INFORMATIVAS

LISTAXE DEFINITIVA DAS AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS