Probas de acceso a ciclos formativos (grao medio e superior)

Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

Obradoiro Competencias Socioemocionais FP Básica Electricidade

Ao longo deste mes desenvolverase un obradoiro   de Competencias Socioemocionales co alumnado de FP Básica de Electricidade.

Convocatoria Bolsas ERASMUS + Alumnado Ciclos Superiores

Convocatoria aberta de bolsas ERASMUS+ para alumnado de CICLOS SUPERIORES. Para poder aclarar calquera dúbida están programadas DUAS CHARLAS o MARTES 22 de XANEIRO de 2019  as  11:30 h e as 19:20 h  na AULA D1 de DELINEACIÓN.

Bolsas ERASMUS+ para Persoal de Ciclos Superiores do IES POLITÉCNICO DE VIGO.

Abrese o prazo de Solicitude de BOLSAS ERASMUS+ para PERSOAL de CICLOS SUPERIORES do IES POLITÉCNICO DE VIGO.

O impreso da solicitude da bolsa  está accesible na páxina web de ERASMUS+ do Politécnico. LEMBRAR que o IMPRESO CUBERTO e a DOCUMENTACIÓN que se solicita debe ser presentada na SECRETARÍA do I.E.S. POLITECNICO de VIGO ata o MARTES 22 DE XANEIRO DE 2019 ás 13:00 horas

(http://erasmuspolitecnico.wixsite.com/erasmuspolitecnico/solicitude-bolsa-erasmus-persoal)

O MÉRCORES 16 de XANEIRO nas   horas de RECREO da mañan e da tarde haberá unha charla na SALA DE PROFESORES para aclarar calquera dúbida da convocatoria.

Parámetros de ponderación da ABAU 2019 - 2020 en Galicia

A CIUG publica os parámetros de ponderación correspondentes á parte específica da ABAU de 2019 que se terán en conta para o acceso á universidade no próximo curso 2019/2020.

Ligazón para imprimir os parámetros 2019/2020

O IES Politécnico de Vigo Triunfa en Galicia Skills

Parabens ao alumnado do IES Politécnico de Vigo participante nas probas SKILLs galegas, así como aos seus titores e os profesores/as expertos/as. Noraboa polos excelentes resultados,e especialmente aos alumnos gañadores:

- Mª Jesús Baña Castiñeira pola súa medalla de prata en Instalacións eléctricas e.

- David Ucha Pérez, medalla de ouro en mecanizado e que polo tanto representará a Galicia no campionato de España 2019

Skills

Excursión a Galicia Skills de 4º da ESO

O noso alumnado de 4º da ESO foron a Silleda á competición de Galicia Skills a darlle sorte ao noso alumnado de Mecanizado e Electricidade que estaban a competir.

Simulacro no IES Politécnico de Vigo

O día 15 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación no  noso Instituto.

Dar as grazas a Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano a nosa compañeira de Emerxencias e ao titor de FP BÁSICA  pola sua organización , aos alumnos do 1ºciclo de prevención  e aos alumnos de FP básica pola organización previa , e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

simulacro