A Biblioteca celebra o "Día das Escritoras"

Alumnas de 4º ESO con lecturas do "Día das Escritoras" 2023

A VIII Edición do “Día das escritoras” celebrouse, este ano 2023, o 16 de outubro baixo o lema “O pracer, a alegría e a risa das mulleres”.: “celebración dunha escritura e dunha maneira de percibir a realidade silenciada durante moito tempo, e celebración desa expresión do gozo, a alegría e a risa que a miúdo tamén é un tabú para mulleres educadas na abnegación, o comedimento e o sacrificio" como escribe Marta Sanz da BNE e comisaria da VIII Edición do Día das Escritoras 2023.
Dende o IES Plurilingüe de Valga sumámonos a esta celebración coa lectura dunha antoloxía de textos escollidos pola Biblioteca Escolar do centro, ademais dun taller de chapas e reparto de marcapáxinas. A actividade tivo lugar, nos recreos da mañá do luns 16 de outubro, na nosa Biblioteca.

A celebración complétase cunha exposición de carteis feitos polo alumnado, no corredor da planta baixa.

Exposición de carteis "Día das Escritoras" 2023

Marcapáxinas Día das Escritoras 23

"Día das Escritoras" 2023 na Biblioteca

Día das Escritoras 2023

O Equipo da Biblioteca celebrou a "Semana do libro" con diferentes actividades

Alumnado 3º ESO representando "Romeo e Julieta"

A “Semana do libro” celebrouse na Biblioteca entre o luns 24 e o venres 28 con éxito organizativo, mostrando diferentes actividades programadas polo Equipo da Biblioteca. O alumnado de 1º ESO inagurou esta semana con “que morra o conto!”, completándose a semana con outras actividades, nas que participaron alumnos e alumnas dos distintos niveis da ESO e Bacharelato: lectura, en Inglés, de obras de Shakespeare; dramatización da obra “Romeo e Julieta” e dúas sesións de booktubers para recomendar obras literarias, audiovisuais e de arte. Noraboa ao Equipo da Biblioteca e o alumnado participante e asistente a todas elas!!!

Alumnado de 2º Bacharelato na lectura de textos de Shakespeare, en Inglés

Booktubers na Semana do Libro 2023

Semana do libro na Biblioteca: "que morra o conto!" por alumnado de 1º ESO

Alumnado 1º ESO na Semana do libro con "que morra o conto!"                                                                                                                                logo semana do libro 2023

Co título “Que morra o conto!”, o alumnado de 1º ESO iniciou, na tarde do         luns 24 de abril, a serie de actividades que o Equipo da Biblioteca programou  para conmemorar o “Día do libro 2023”. Alumnas e alumnos de 1º  ESO leron o libro “Valados” de Agustín Fernández Paz e,  en grupos, escribiron  outro final da historia; a continuación leron os textos que foron redactando.

Alumnado 1º ESO na Semana do libro con "que morra o conto!"

Nadal 2022 na Biblioteca

Árbore Nadal 22 na Biblioteca

Dende a Biblioteca do IES Plurilingüe de Valga celebramos un ano máis o Nadal coa colaboración  do alumnado do Ciclo Básico I de Soldadura e Calderaría que elaborou a árbore e do alumnado do Ciclo Básico II que fixo a súa decoración. Ademais, queremos agasallar a toda a comunidade  educativa cunha felicitación navideña con recomendacións literarias para disfrutar da lectura nestas datas.” BO NADAL!.

Máis fotografías da elaboración desta árbore polo alumnado do Ciclo Básico de SOCA picando aquí.

Recomendacións literarias d eNadal