Ler por Ler: parellas do TEI recitan textos

Ler por Ler coas parellas do TEI  Ler por Ler coas parellas do TEI  Durante este mes de maio e no segundo recreo de días sinalados, ten lugar na Biblioteca do noso Centro unha nova sesión da actividade "Ler por Ler".

Ler por Ler: "Guerra e Paz" co alumnado de 1º ESO B e C de Oratoria

Ler por Ler co alumnado de Oratoria de 1º ESO   Ler por Ler co alumnado de Oratoria de 1º ESO Alumnado de 1º ESO B e 1º ESO C da materia de Oratoria  participou no programa da Biblioteca: "Ler por Ler".

Ler por Ler: "El Club de la Comedia" co alumnado de 1º Bacharelato

Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato   Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato Alumnado de 1º Bacharelato participou na actividade “Ler por Ler”.

Acto na Biblioteca para conmemorar o "Día Escolar da Non Violencia e a Paz"

Alumnado de 1ºESOA : que é a paz?   Alumnado de 1º ESO A : que é a paz? O alumnado de 1º ESO A, conmemorou o Día Escolar da Non Violencia e a Paz cun acto dentro do programa da actividade da Biblioteca, “Ler por Ler”: unha lectura de textos en prosa e poesía para todo o alumnado que no segundo recreo se acercou á Biblioteca.

Ler por Ler: ¿Quién dijo que fuera cierto?

Ler por Ler con 1º ESO B e C      Ler por Ler con 1º ESO B e C   O pasado venres 16 de decembro na Biblioteca do noso Centro, o alumnado de 1º da ESO B e C na materia de Lingua Castelá participaron na actividade “Ler por Ler” coa exposición de textos arredor do tema en común “Quen dixo que fora certo?". Disertaron sobre fantamas, aparicións,.. durante o segundo recreo.