Exposición de libros dedicados na Biblioteca

Exposición de libros dedicados Biblioteca decembro 2017  Exposición de libros dedicados Biblioteca decembro 2017 Dentro das actividades de fomento da lectura que levan a cabo os responsables da Bibilioteca do noso centro, pódese ver unha exposición sobre libros dedicados por parte de escritores que estiveron nalgún momento no IES Valga.

Centenario da Revolución Rusa 1917-2017

centenario revolución rusa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 sa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 Con motivo do centenario da Revolución Rusa (1917-2017) o Departamento de Xeografía e Historia en colaboración co Departamento da Biblioteca organiza unha exposición de libros relacionados con este acontecemento na Biblioteca do IES de Valga. Durante esta semana (do 6 ao 10 de novembro) poderase ollar esta mostra de libros e outros obxectos , así como o cartel, deste episodio da Historia Contemporánea.

Ler por Ler: parellas do TEI recitan textos

Ler por Ler coas parellas do TEI  Ler por Ler coas parellas do TEI  Durante este mes de maio e no segundo recreo de días sinalados, ten lugar na Biblioteca do noso Centro unha nova sesión da actividade "Ler por Ler".

Ler por Ler: "Guerra e Paz" co alumnado de 1º ESO B e C de Oratoria

Ler por Ler co alumnado de Oratoria de 1º ESO   Ler por Ler co alumnado de Oratoria de 1º ESO Alumnado de 1º ESO B e 1º ESO C da materia de Oratoria  participou no programa da Biblioteca: "Ler por Ler".

Ler por Ler: "El Club de la Comedia" co alumnado de 1º Bacharelato

Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato   Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato Alumnado de 1º Bacharelato participou na actividade “Ler por Ler”.