Charla de Belén Senín co alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato con Belén Senín Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato con Belén Senín O martes 27 de febreiro, o alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de Letras tivo un encontro literario, na Biblioteca do noso Centro, con Belén Senín, exalumna do IES Valga, que recén comezados os seus estudos universitarios de Filoloxía Galega, vén de gañar un importante premio de poesía.

Día escolar da Paz e non violencia 2018

Acto Día da Paz 2018  Acto Día da Paz 2018  Con motivo do Día Escolar da Paz e non violencia deste ano alumnado de diversos cursos leu textos de temática relacionada con esta celebración. O acto tivo lugar na  Biblioteca do noso centro.

Día da Paz na Biblioteca

Día da Paz 2018 Este venres 26 de xaneiro celebrarase na Biblioteca do noso centro, e no segundo recreo, un acto para conmemorar o Día Escolar da Paz e non violencia deste ano. Participará alumnado de diversos cursos lendo textos de temática relacionada con esta celebración.

Exposición de libros dedicados na Biblioteca

Exposición de libros dedicados Biblioteca decembro 2017  Exposición de libros dedicados Biblioteca decembro 2017 Dentro das actividades de fomento da lectura que levan a cabo os responsables da Bibilioteca do noso centro, pódese ver unha exposición sobre libros dedicados por parte de escritores que estiveron nalgún momento no IES Valga.

Centenario da Revolución Rusa 1917-2017

centenario revolución rusa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 sa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 Con motivo do centenario da Revolución Rusa (1917-2017) o Departamento de Xeografía e Historia en colaboración co Departamento da Biblioteca organiza unha exposición de libros relacionados con este acontecemento na Biblioteca do IES de Valga. Durante esta semana (do 6 ao 10 de novembro) poderase ollar esta mostra de libros e outros obxectos , así como o cartel, deste episodio da Historia Contemporánea.