Alumnado de 3º ESO fai un percorrido por monumentos de Santiago de Compostela

Alumnado de 3º ESO fai un percorrido por monumentos de Santiago de Compostela    O alumnado de 3º ESO realizou, o martes 5 de febreiro, unha visita á cidade de Santiago de Compostela. Visitou as fachadas dos edificios renacentistas e barrocos máis emblemáticos da cidade. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Saída polo concello de Valga do alumnado de 2º ESO de Paisaxe

Alumnado de Paisaxe fai unha saída polo concello de Valga Alumnado de Paisaxe fai unha saída polo concello de Valga  O luns 14 de xaneiro, o alumnado de Paisaxe de 2º ESO realizou unha saída a pé polo concello de Valga para coñecer parte dos seus lugares máis representativos. Foi un percorrido visitando: o miradoiro do Galiñeiro (Pontecesures), onde ollaron a paisaxe do espazo máis chá de Valga, o petróglifo da Pedra da Serpe, a capela dos Martores, finalizando a saída nas fervenzas de Raxoi e Parafita.

Visita ao Museo da Historia de Valga do alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato

Visita ao Museo da Historia de Valga polo alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato Visita ao Museo da Historia de Valga polo alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato O alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato visitou as instalacións do Museo da Historia de Valga na mañá do mércores 19 de decembro. Acompañados de Santiago Chenlo, responsable do Museo, fixeron un percorrido polas instalacións deste edificio, onde puideron coñecer un pouco máis sobre Valga, dalgúns dos vestixios que a historia deixou neste concello e de dúas das figuras representativas do municipio: Xesús Ferro Couselo e Carolina Otero.

Alumnado de 1º ESO visita Meteogalicia e o Museo de Historia Natural da USC

Alumnado de 1º ESO en Meteogalicia Alumnado de 1º ESO no Museo de Historia Natural da USC

O martes 18 de decembro, o alumnado de 1º ESO do IES Valga visitou as instalacións de Meteogalicia en Santiago de Compostela, onde puido participar no lanzamento da Radiosondaxe, que tódolos martes realiza esta entidade, Ademais asisitiron a sendas charlas sobre aparellos e conceptos relacionados coa Meteoroloxía. Completaron a mañá visitando o Museo de Historia Natural da USC, onde realizaron un percorrido guiado polo Museo, contemplando as distintas seccións da Biodiversidade que alí aparece. Foron acompañados polo profesorado Ana Bueno, Andrea Estévez, Mario Sosa e Felipe Ben. Esta actividade foi organizada conxuntamente polos Departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia.

Charla-coloquio co escritor Pere Tobaruela arredor do seu libro "Poñente"

Alumnado de 4º ESO co escritor Pere Tobaruela   Alumnado de 4º ESO co escritor Pere Tobaruela

O martes 4 de decembro, o alumnado de 4º ESO asisitiu, na Biblioteca do centro, a unha charla-coloquio co escritor Pere Tobaruela. O alumnado tivo  unha explicación do seu libro "Poñente", dende o punto de vista histórico e literario. Tamén puido descubrir outras facetas relacionadas coa tarefa de escribir e o mundo da literatura en xeral.