Alumnado 3° ESO visita a empresa Extrugasa

Alumnado 3º ESO en Extrugasa

O mércores 10 de abril, o alumnado de 3º ESO realizou unha visita guiada á Extrugasa. Nesta saída didáctica puideron coñecer a actividade de produción dunha industria así como os diferentes espazos desta empresa do aluminio. Foron acompañados polo profesorado Modesto Fontán, Paula Fernández, Nieves Gómez e Beni Neo. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato visita Extrugasa

Alumnado de Xeografía 2º Bacharelato na empresa EXTRUGASA

O mércores 3 de abril, o alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato realizou unha visita guiada á Extrugasa. Nesta saída didáctica puideron coñecer a actividade de produción dunha industria así como os diferentes espazos desta empresa do aluminio. Foron acompañados polos profesores Modeston Fontán e Juan Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de 3º ESO visitou o Parlamento de Galicia

Alumnado de 3º ESO no Parlamento de Galicia, Santiago de Compostela

O alumnado de 3º ESO realizou, na mañá do mércores 20 de marzo, unha saída didáctica á Santiago de Compostela para visitar o Parlamento de Galicia. No Parlamento, coñeceu as funcións, a organización e a historia da institución, accedendo tamén ás dependencias máis solemnes do pazo do Hórreo como o Salón dos Reis ou o hemiciclo. Foron acompañados polo profesorado Maruxa Barxa, Isolina Salgado e Modesto Fontán. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de 3ª ESO no Parlamento de Galicia, Santiago de Compostela

Alumnado de 2º Bacharelato participou na XV Olimpíada de Xeográfica de Galicia

Alumnado de Xeografía 2º Bacharelato na XV Olimpíada Xeográfica de Galicia

O martes 5 de marzo, alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato participou na XV Olimpíada Xeográfica de Galicia que tivo lugar na Facultade de Xeografía e Historia da Universidade de Santiago de Compostela. O acto central foi a realización dunha proba escrita; ademais tiveron a oportunidade de coñecer o plan de estudos e as posibles saídas desta ciencia. A Olimpíada foi organizada pola Delegación Territorial do Colexio de Xeógrafos en Galicia en colaboración co Departamento de Xeografía da Universidade de Santiago de Compostela.

Alumnado de 2º Bacharelato asiste a unha charla coa xornalista e escritora Montse Fajardo

Alumnado de 2º Bacharelato na charla de Montse Fajardo “A represión sobre as mulleres tras o golpe de estado de 1936”

Na Biblioteca, a xornalista e escritora vilagarciá Montse Fajardo, impartiu unha interesante charla: “A represión sobre as mulleres tras o golpe de estado de 1936”.  A autora de “Matriarcas”, “Un cesto de mazás” ou "A vida incerta. Biografía de Virxinia Pereira" deu a coñecer, ao alumnado de 2º Bacharelato, a través das historias dalgunhas mulleres de distintos concellos pontevedreses, a situación da muller nese período histórico  e como viron as súas vidas truncadas ou condicionadas a raíz deste tráxico suceso da historia de España. Ademais a relatora fixo fincapé na historia do último alcalde republicano do concello de Valga. A actividade tivo lugar o venres 1 de marzo, sendo organizada polo departamento de Xeografía e Historia.