ANPA

A ANPA "A Bella Otero" premia aos mellores concursantes no festival de Entroido

Premio ao mellor grupo Entroido 2017   Premio á mellor parella Entroido 2017   Premio individual da ANPAEntroido 2017 Premiados pola ANPA “A Bella Otero no festival de Entroido. A ANPA "A Bella Otero"do noso Centro aproveitou a celebración do festival de Entroido para repartir tres premios entre os participantes a esta actividade. Premio ao mellor grupo, a mellor parella e participación individual, foron dados pola representante da ANPA ao finalizar esta actividade no ximnasio. Os premios foron vales para unha sesión de condución no karting de Valga, os cales foron recibidos con moito entusiasmo polo alumnado gañador.

A ANPA entrega diverso material ao noso Centro

Entrega de material para o Centro pola ANPA     Entrega de material para o Centro pola ANPA  Na última semana tivo lugar a entrega, por parte da ANPA "A Bela Otero", de diverso material deportivo e informático á dirección do noso Centro. Dous portátiles e audífono para aulas, así como balóns e raquetas destinados ao Ximnasio foron donados para o uso do alumnado.