Mesa de Emprego dentro da Semana de Orientación no IES Valga

Alumnado asistente a Mesa de Emprego Ponentes da Mesa de Emprego

O pasado martes, 6 de febreiro  e dentro da " Semana de Orientación", tivo lugar unha Mesa de Emprego para alumnado de Ciclos e FP Básica. Participaron como ponentes o orientador laboral do Concello, Juan Ramón Angueira e o presidente de Extrugasa e da asociación de empresarios dos vales Ulla e Umia, Andrés Quintá.

Xornada de portas abertas na "Semana de Orientación"

Xornada de portas abertas "Semana de Orientación" 5 02 18 Mesa redonda "a muller na familia da Fabricación Mecánica" Comezou no noso Centro a "Semana de Orientación" coa presentación dunha semana de actividades e cunha xornada de portas abertas.

Semana de Orientación no IES Valga

Semana de Orientación no IES Valga  O Departamento de Orientación do noso Centro organiza, do 5 ao 8 de febreiro, a "Semana de Orientación". Picando aquí podes ver o programa de actividades onde participarán alumnado de diferentes niveis e estudos do IES Valga, así como doutros centros.

Exposición premios muller WONENBURGER

Exposición premios muller Wonenburger   Exposición premios muller Wonenburger   No corredor da planta baixa do noso Centro pódese ollar a exposición de premios muller WONENBURGER. Estará ata o día 30 de novembro. Aparte de ser un recurso didáctico para profesorado e alumnado, serve para visibilizar a labor das mulleres na cultura e na sociedade.