Animación á lectura

Celebramos o Día do Libro 2022

Día do Libro 2022 na Biblioteca

Na Biblioteca do noso centro e, durante os dous recreos do venres 22 de abril, conmemoramos o día do Libro. Para esta celebración, creamos dous textos orais inconexos, pero harmónicos e corais coas voces polifónicas da nosa comunidade educativa.

Día do Libro 2022 na Biblioteca

21 de marzo, Día Mundial da Poesía

21 marzo, Día mundial da Poesía

O 21 de marzo celébrase o Día Mundial da Poesía, data escollida pola UNESCO dende 1999 para, entre outros obxectivos, honrar aos poetas, revivir tradicións orais de recitais de poesía, promover a lectura, a escritura e a ensinanza da poesía. A Biblioteca do IES de Valga celebra este día cuns haikus do poeta xaponés Matsuo Basho (1644-1694) sobre a primavera que acaba de chegar.

A Biblioteca propón unha breve antoloxía de poemas de amor para San Valentín

logo bibliotecas

A Bilbioteca do noso centro propón para este 14 de febreiro, San Valentín, e para disfrutar da lectura, unha breve antoloxía de poemas de amor. No ficheiro adxunto ou picando na imaxe,  a esta nova pódese ollar esta escolma de textos poéticos en galego e español.

Recomendacións literarias do alumnado de 1º Bacharelato para o Nadal

O alumnado de 1º Bacharelato, en colaboración coa Biblioteca, realizou unha montaxe audiovisual para animar á lectura durante estas vacacións de Nadal. Picando nas imaxes poderás ollar as súas escollas literarias para este Nadal.

Recomendacións literarias 1º Bacharelato A                       Recomendacións literarias 1º Bacharelato B

Día das Escritoras no IES Valga

Día das escritoras 2021

O día das Escritoras é o luns máis cercano á festividade de Teresa de Jesús, o 15 de outubro. A VI Edición celébrase este ano 2021  o 18 de  outubro baixo o lema "Ler as idades da vida". "Os libros escríbense só para unha lectora, a que os fai estar de novo cando os le. Por iso a escritura vai dando conta das idades da vida...", explica Marifé Santiago Bolaños, comisaria desta VI Edición do Día das Escritoras 2021.
Desde a Biblioteca propomos que se fomente a obra das escritoras en  lingua galega e lingua castelá coa lectura de algúns dos fragmentos  recollidos nos dous documentos anexados é que visbilizaremos a través  desta páxina e nas redes sociais. #bescolaresgal #bescolaresgalabertas  #DíaDasEscritoras.