Animación á lectura

21 de marzo, Día Mundial da Poesía

Día mundial da Poesía 2023     Día mundial da Poesía 2023

O 21 de marzo celébrase o Día Mundial da Poesía, data escollida pola UNESCO dende 1999 para, entre outros obxectivos, honrar aos poetas, revivir tradicións orais de recitais de poesía, promover a lectura, a escritura e a ensinanza da poesía. A Biblioteca do IES Plurilingüe de Valga celebra este día cunha escolma de libros, unha reseña ao poeta portugués Fernando Pessoa e un vídeo realizado pola responsable da Biblioteca, a profesora Hilda Gulías co seu alumnado de 2º de Ciclo Básico de Fabricación e Montaxe SOCA recitando varios poemas do escritor galego Carlos Negro e que podedes escoitar e ver picando no seguinte enlace ou na imaxe.

Alumnado CB2SOCA recitando Día da Poesía 2023

Lecturas para o 8M recomendadas polo equipo da Biblioteca

Recomendacións lecturas 8M

Dende o equipo da Biblioteca queremos celebrar o 8 de marzo 2023 cunha antoloxía poética de oito poemas de escritoras que falan de mulleres e cunhas recomendacións literarias que se atopan na nosa Biblioteca escolar. No ficheiro adxunto pódese descargar e ler a antoloxía.

A Biblioteca propón unha breve antoloxía de poemas de amor para San Valentín

Bibliotecas Escolares

A Bilbioteca do noso centro propón, un curso máis, para este 14 de febreiro, San Valentín, e para disfrutar da lectura, unha breve antoloxía de poemas de amor. No ficheiro adxunto ou picando na imaxe desta nova, pódese ollar esta escolma de textos poéticos en galego e español.

Celebramos o Día do Libro 2022

Día do Libro 2022 na Biblioteca

Na Biblioteca do noso centro e, durante os dous recreos do venres 22 de abril, conmemoramos o día do Libro. Para esta celebración, creamos dous textos orais inconexos, pero harmónicos e corais coas voces polifónicas da nosa comunidade educativa.

Pódese ollar a lectura dos textos por parte dos participantes nesta actividade picando nas seguintes imaxes:

Dia do Libro 2022 Biblioteca 1º recreoDia do Libro 2022 Biblioteca 2º recreo

Día do Libro 2022 na Biblioteca

21 de marzo, Día Mundial da Poesía

21 marzo, Día mundial da Poesía

O 21 de marzo celébrase o Día Mundial da Poesía, data escollida pola UNESCO dende 1999 para, entre outros obxectivos, honrar aos poetas, revivir tradicións orais de recitais de poesía, promover a lectura, a escritura e a ensinanza da poesía. A Biblioteca do IES de Valga celebra este día cuns haikus do poeta xaponés Matsuo Basho (1644-1694) sobre a primavera que acaba de chegar.