Empresas colaboradoras

Empresas colaboradoras co Departamento de FM do IES de Valga

As empresas colaboradoras co departamento de Fabricación Mecánica no desenrolo das prácticas dos ciclos de FPB de Fabricación e Montaxe, CM de Soldadura e Caldeirería, CS de Construccións Metálicas e CM de Mecanizado son:

Alumnado de Ciclos asiste a unha charla sobre construcións metálicas

Alumnado de 2º Ciclo Medio e 1º e 2º Ciclo Superior na charla sobre construcións metálicas

O venres 4 de marzo, alumnado de 2º de Ciclo Medio e 1º e 2º de Ciclo Superior asistiu, na aula técnica, a unha charla sobre construcións metálicas a cargo de José González Piñeiro da empresa Refuerza de Pontevedra. Nesta actividade o alumnado puido coñecer o desenvolvemento de solucións ou intervencións estruturais complexas, de ambiciosos proxectos técnicos, así como na optimización de custes de estruturas convencionais, todo relacionado coas construcións metálicas. A actividade foi organizada polo departamento de Fabricación Mecánica.

Charla a cargo de José González da empresa Refuera para alumnado de Ciclos

Navantia Ferrol doa consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica

Doazón da empresa Navantia Ferrol de consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica

A empresa Navantia Ferrol fixo unha doazón de consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica, que xa teñen a súa disposición o profesorado e alumnado de Ciclos. O departamento quere agradecer a Navantia Ferrol e tamén á empresa Talleres Mecánicos Galicia a súa colaboración ao transportar o material ata as nosas instalacións de maneira desinteresada.

A empresa Talleres Mecánicos Galicia transportou os consumibles doados por Navantia Ferrol