Clubes de lectura

A escritora Inma López Silva na inauguración do Clube de Lectura 2018-2019

Inma López Silva no Clube de Lectura da Biblioteca Onte tamén fomos malas ;): Inma López Silva foi a convidada ao primeiro encontro do Clube de Lectura. As actividades do Clube de Lectura comezaron onte coa novela "Aqueles días en que eramos malas", que narra as historias de tres presas e dunha funcionaria de prisións, e máis coa presenza da súa autora, Inma López Silva. E non podían ter comezado mellor, pois produciuse un intenso e marabilloso debate sobre a influencia do contexto social na conduta humana. Entrar no cárcere depende de poder pagar ou non unha boa avogad@? Nacer en determinados grupos sociais aumenta as posibilidades de alguén delinquir? Poden prexuízos morais xustificar condutas antisociais?

Todos estes asuntos tamén os recolleu a autora posteriormente na súa conta na Instagram:

Acto de inauguración do Clube de Lectura 2018/2019

Acto inauguración clube d electura 2018-2019 O vindeiro xoves, 18 de outubro comezan as actividades deste curso 2018-2019, dentro do Clube de Lectura da Biblioteca do IES de Valga. Será a partir das 16:30 horas cando se manteña un encontro coa escritora Inma López Silva e a súa obra "Aqueles días en que eramos malas" e co feminismo como tema d ereferencia. Esperamos a vosa presenza.

O escritor Santiago Lopo no Clube de Lectura da nosa Biblioteca

Santiago Lopo cos participantes no Clube de Lectura da Biblioteca Os participantes no Clube de lectura de adultos da Biblioteca do noso Centro tiveron ocasión de coñecer de primeira man todos os aspectos da novela, gañadora do último premio Xerais de novela, "A arte de trobar", xa que contaron coa presenza do seu autor, Santiago Lopo. Foi na tarde do martes 27 de febreiro e tivo lugar na Bilioteca.

Clube de lectura co escritor Santiago Lopo

Clube de lectura co escritor Santiago Lopo 27 03 18 Hoxe martes 27 de febreiro ás 16:30 horas, visitará o noso Centro o escritor Santiago Lopo. Será un encontro arredor da súa obra, gañadora do último premio Xerais, "A arte de trobar". Será no Clube de lectura para adultos da  Biblioteca. Esperamos a vosa asistencia.

Encontro co escritor Santiago Lopo no Clube de Lectura o martes 27 de febreiro

Encontro co escritor Santiago Lopo Clube Lectura Biblioteca martes 27 02 18 O gañador do premio Xerais 2017, coa obra "A arte de trobar", principal premio anual da Literatura Galega, Santiago Lopo, visita a nosa comarca para ter un encontro coas súas lectoras e lectores no Clube de Lectura da Biblioteca do noso Centro. Será o martes 27 de febreiro ás 16:30 horas. O acto está aberto á participación de calquera persoa interesada.

Completaremos a xornada literaria cun encontro dun grupo de alumnado, ás 12:45 horas, con Belén Senín, unha exalumna do Centro, que recén comezados os seus estudos universitarios, vén de gañar un importante premio de poesía.